Gå til innhold

Slapp penis


?!:)

Anbefalte innlegg

Vi har vært sammen i 5 år, første 9 mnd hadde vi ett fantastisk sexliv, aldri følt meg så selvsikker og bra som han fikk meg til å føle, sexen var en av grunnene til at vi gikk videre til ett forhold.. Så begynte ting å endre seg, han tok mindre initiativ , penis reagerte ikke like ofte som før, han hadde hauger med unnskyldninger , jeg lot det gå , var vel en periode... Periodene kom oftere selvtilliten min dårligere ... Forholdet fortsatt fint men jeg gråt mye og forstod ikke hva jeg gjorde galt.. Sånn har det vært siden, tårer, sinne, frykt for å bli avist.i fjor kjente jeg at jeg ikke brydde meg lenger om han var der eller ikke.. Han bidrar ikke hjemme no særlig og sex livet har blitt værre, han sitter i sofaen og ser på tv om kvelden . Flink til å si jeg elsker deg, men ingen romantikk... Kjenner at tårene presser... Jeg føler meg slem som har behov for sex og nærhet . Klamrer meg til minnene om det som var bra... Han sier fortsatt det ikke er min feil, og at jeg må skjønne at det ikke er no kult for han heller.. Han er jo faen meg den eneste som kan gjøre noe med det!!! Har prøvd alt for å sprite opp, men lei av å få nei eller en slapp penis.. Vil ikke at forholdet skal være over for vi har hatt og har mye bra sammen , vil bare ha ett sexliv også! Er jeg slem ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kommunikasjon. Sett dere ned å snakk ut skikkelig, eventuelt få hjelp. Er vel en grunn til at han ikke får den opp.



Anonymous poster hash: 68e41...a54
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...