Gå til innhold

Privat UL i Bergen


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hørt at Mortensen hos sentrumslegene er veldig dyktig. Jeg har lyst å gå til ham i uke 12 når nakkelapp etc kan sjekkes. Skal på tidlig ultralyd neste fredag eller neste mandag. Da kommer jeg til å gå til Marsha på ultralydklinikken. Hun er også flink :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var på majorstueklinikken. Fikk fine og klare bilder! Og veldig grundig sjekk og god info om hva vi faktisk så ;)

 

Anonymous poster hash: be6f5...5d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var på majorstueklinikken. Fikk fine og klare bilder! Og veldig grundig sjekk og god info om hva vi faktisk så ;)

 

Anonymous poster hash: [acronym=Full hash:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I BERGEN!!

 

 

 

 

 

 

 

be6f5f907d0edb9d58c5236ae98ad5d3] be6f5...5d3 [/acronym]

Anonymous poster hash: e7199...ac2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Vi var på majorstueklinikken. Fikk fine og klare bilder! Og veldig grundig sjekk og god info om hva vi faktisk så ;)

 

Anonymous poster hash: [acronym=Full hash:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I BERGEN!!

 

 

 

 

 

 

 

be6f5f907d0edb9d58c5236ae98ad5d3] be6f5...5d3 [/acronym]

Anonymous poster hash: e7199...ac2

 

JA I BEEEEERGEN!!!! Faktisk!!

Den heter det du!!

 

Anonymous poster hash: be6f5...5d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Vi var på majorstueklinikken. Fikk fine og klare bilder! Og veldig grundig sjekk og god info om hva vi faktisk så ;)Anonymous poster hash: [acronym=Full hash:

I BERGEN!!

be6f5f907d0edb9d58c5236ae98ad5d3] be6f5...5d3 [/acronym]

Anonymous poster hash: e7199...ac2

JA I BEEEEERGEN!!!! Faktisk!!

Den heter det du!!Anonymous poster hash: be6f5...5d3

Ingen krangling her damer ;-)

Men takk for svar dere :-)

Hva koster egentlig slike undersøkelser?

 

HI

 

Anonymous poster hash: 610af...ac6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt billigare på majorstueklinikken- i nygårdsgt:), men uansett ingen kan måla seg med mortensen på sentrumslegene.no, skottegt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vi fått time hos sentrumslegene og tilfeldigvis hos Dr Mortensen om 2 uker, vil da være 7+1 :-)

Må si jeg grugleder meg :-)

 

Anonymous poster hash: 610af...ac6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk på tidlig ultralyd hos Dr Mortensen og han overså trillinger som ble oppdaget av annen gynekolog. 4 uker senere. Dessuten virket han litt for travel og kjapp, men var hyggelig. Jeg vil heller anbefale Dr Vollen ved Volvat i Bergen. Veldig hyggelig og flink gynekolog! Fikk henne anbefalt av flere andre gravide som var så fornøyde.

 

Anonymous poster hash: f310e...a4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gikk på tidlig ultralyd hos Dr Mortensen og han overså trillinger som ble oppdaget av annen gynekolog. 4 uker senere. Dessuten virket han litt for travel og kjapp, men var hyggelig. Jeg vil heller anbefale Dr Vollen ved Volvat i Bergen. Veldig hyggelig og flink gynekolog! Fikk henne anbefalt av flere andre gravide som var så fornøyde. Anonymous poster hash: f310e...a4c

Nå er timen bestilt, og vil nok gjennomføre den hos Mortensen etter alle anbefalingene :-) kjedelig at du hadde uheldig opplevelse da du var der :-(

 

Anonymous poster hash: 610af...ac6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg gikk på tidlig ultralyd hos Dr Mortensen og han overså trillinger som ble oppdaget av annen gynekolog. 4 uker senere. Dessuten virket han litt for travel og kjapp, men var hyggelig. Jeg vil heller anbefale Dr Vollen ved Volvat i Bergen. Veldig hyggelig og flink gynekolog! Fikk henne anbefalt av flere andre gravide som var så fornøyde. Anonymous poster hash: f310e...a4c

Nå er timen bestilt, og vil nok gjennomføre den hos Mortensen etter alle anbefalingene :-) kjedelig at du hadde uheldig opplevelse da du var der :-(Anonymous poster hash: 610af...ac6
Jada, skjønner jo det. Han er jo grei. Vil ikke kalle det en uheldig opplevelse, meg heller for slurv! Lykke til!

 

Anonymous poster hash: f310e...a4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Jeg gikk på tidlig ultralyd hos Dr Mortensen og han overså trillinger som ble oppdaget av annen gynekolog. 4 uker senere. Dessuten virket han litt for travel og kjapp, men var hyggelig. Jeg vil heller anbefale Dr Vollen ved Volvat i Bergen. Veldig hyggelig og flink gynekolog! Fikk henne anbefalt av flere andre gravide som var så fornøyde. Anonymous poster hash: f310e...a4c

Nå er timen bestilt, og vil nok gjennomføre den hos Mortensen etter alle anbefalingene :-) kjedelig at du hadde uheldig opplevelse da du var der :-(Anonymous poster hash: 610af...ac6
Jada, skjønner jo det. Han er jo grei. Vil ikke kalle det en uheldig opplevelse, meg heller for slurv! Lykke til!

 

Anonymous poster hash: f310e...a4c

Tusen takk, er veldig spennende :-)

 

Anonymous poster hash: 610af...ac6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...