Gå til innhold

Provoserende..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skulle innom et NAV kontor i går med samboer sin pappaperm søknad, og lokalet var stappfullt av utlendinger.

 

Det som virkelig provoserte var når det kom et etiopisk par vaggende over dørstokken, som smilte som om de var på vei inn i en godteributikk:P

 

Vår saksbehandler ble avbrutt av en mannlig somalier som hvisket noe om kommunal bolig..etc.

 

Det er hele familier som sitter i hvert avlukke, med omlag 4-6 barn (som de nok har valgt å poppe ut i Norge).

 

Helt utrolig at alle skattepengene våre skal gå til å fø opp alle som svermer inn i Norge:/

De er alle velvitende om honningkrukka som vi betaler for.

Fy fader!

 

Anonymous poster hash: aeb37...a17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skjønner at du bor på feil sted. Sosialkontorene er jo tross alt preget av området de tilhører. 
Her er det ikke slik.



Anonymous poster hash: f7e2d...fb1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og du var der for å donere penger til NAV eller for å få penger av NAV? Hvem tror du betaler for permisjonen?

 

Du og utlendingene var der i samme ærend. For å få noe av NAV.



Anonymous poster hash: a8482...888
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen fordommer du har. Sånn er det ikke på nav her, og jeg bor i Drammen.



Anonymous poster hash: 2ea2e...951
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Og du var der for å donere penger til NAV eller for å få penger av NAV? Hvem tror du betaler for permisjonen?

 

Du og utlendingene var der i samme ærend. For å få noe av NAV.

 

Anonymous poster hash: a8482...888

 

Donere penger til NAV :D det hadde vært noe

 

Anonymous poster hash: 29f60...e03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og du var der for å donere penger til NAV eller for å få penger av NAV? Hvem tror du betaler for permisjonen? Du og utlendingene var der i samme ærend. For å få noe av NAV. Anonymous poster hash: a8482...888

Foreldrepengene har både jeg og mannen jobbet for å fortjene.

 

Utlendingene bare valser inn i Norge, og mottar penger uten P ha gjort noe for å fortjene dem;)

 

HI

 

Anonymous poster hash: aeb37...a17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Og du var der for å donere penger til NAV eller for å få penger av NAV? Hvem tror du betaler for permisjonen? Du og utlendingene var der i samme ærend. For å få noe av NAV. Anonymous poster hash: a8482...888

Foreldrepengene har både jeg og mannen jobbet for å fortjene.

 

Utlendingene bare valser inn i Norge, og mottar penger uten P ha gjort noe for å fortjene dem;)

 

HI

 

Anonymous poster hash: aeb37...a17

 

 

Da er det neppe dine skattepenger de bruker uansett siden du tar dem ut i trygdeytelser fra staten.

Og hva vet du om disse menneskene har jobb eller om de er muslimer? Mange afrikanere har både jobb og er kristne, men det visste du sikkert fra før av.

 

Anonymous poster hash: a8482...888

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Og du var der for å donere penger til NAV eller for å få penger av NAV? Hvem tror du betaler for permisjonen? Du og utlendingene var der i samme ærend. For å få noe av NAV. Anonymous poster hash: a8482...888

Foreldrepengene har både jeg og mannen jobbet for å fortjene.

 

Utlendingene bare valser inn i Norge, og mottar penger uten P ha gjort noe for å fortjene dem;)

 

HI

 

Anonymous poster hash: aeb37...a17

 

 

 

Og hva vet du om hvor lenge disse menneskene du så har bodd i Norge og hvorvidt de har betalt skatten sin i Norge eller ikke? Ikke en dritt faktisk.

 

Trist med sånne mennesker som har slike holdninger som deg kjenner jeg.

 

Anonymous poster hash: 0ac30...ba5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Og du var der for å donere penger til NAV eller for å få penger av NAV? Hvem tror du betaler for permisjonen?

 

Du og utlendingene var der i samme ærend. For å få noe av NAV.

 

Anonymous poster hash: a8482...888

Hun og sambo har jo i det minste (går ut i fra) at de har betalt skatter i flere år, som da skal være med å dekke pappapermisjon.

Det har IKKE disse "innvandrerene" gjort.

Har til tider hatt flere slike innom det jeg bor og de er pokker meg så frekke. Avbryter meg når jeg snakker med en annen kunde og blir potte sur når jeg sier at h*n må vente på tur.

Er overhode ikke rasist, men noen av disse menneskene mangler folkeskikk og manerer som.

 

Anonymous poster hash: 8ed0a...2d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvoteflykninger, eller flykninger generelt, er et tapsprosjekt. Men når Norge deltar i å bombe landene de bor i sønder og sammen synes jeg faktisk det å gi dem et trygt sted å bo samt livsopphold er det minste vi kan gjøre. Det som er problemet er at for mange av dem utgjør sosiale stønader mer enn de ville fått i lønn. Særlig gjelder dette familier med mange barn. Det gir jo ikke akkurat et incentiv til å jobb, og det er et problem. Man skulle fått mye mer for å være i arbeid, enn å motta stønader.



Anonymous poster hash: 1cef4...35b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hun og sambo har jo i det minste (går ut i fra) at de har betalt skatter i flere år, som da skal være med å dekke pappapermisjon.

Det har IKKE disse "innvandrerene" gjort.

 

Anonymous poster hash: 8ed0a...2d4

 

 

 

Og hva vet du om det? Du vet at det finnes mange andre- og tredjegenerasjons innvandrere her i landet. De har jobbet og betalt skatt på akkurat samme måte som du og de fleste andre her i landet.

 

Snakk om å dømme folk på jævlig svakt grunnlag.

 

Anonymous poster hash: 0ac30...ba5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er helt enig med deg.er nok maaaange utlendinger som utnytter vårt (alt for gode) system, men også våre egne borgere er blant dem.

 

Anonymous poster hash: b5e5f...99a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir skremt over holdningene dine. Som jordmor møter jeg disse kvinnene og kjenner mange historier. Du skal være glad du for at du er født i Norge og er hvit (mest sannsynlig).  



Anonymous poster hash: f1291...c0c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Og du var der for å donere penger til NAV eller for å få penger av NAV? Hvem tror du betaler for permisjonen? Du og utlendingene var der i samme ærend. For å få noe av NAV. Anonymous poster hash: a8482...888

Foreldrepengene har både jeg og mannen jobbet for å fortjene.Utlendingene bare valser inn i Norge, og mottar penger uten P ha gjort noe for å fortjene dem;)HIAnonymous poster hash: aeb37...a17

 Da er det neppe dine skattepenger de bruker uansett siden du tar dem ut i trygdeytelser fra staten.Og hva vet du om disse menneskene har jobb eller om de er muslimer? Mange afrikanere har både jobb og er kristne, men det visste du sikkert fra før av. Anonymous poster hash: a8482...888

Glemte å nevne at vi skatter av foreldrepengene våre:)

Kliss my ass!

 

HI

 

Anonymous poster hash: aeb37...a17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Hun og sambo har jo i det minste (går ut i fra) at de har betalt skatter i flere år, som da skal være med å dekke pappapermisjon.

Det har IKKE disse "innvandrerene" gjort.

 

Anonymous poster hash: 8ed0a...2d4

 

 

Og hva vet du om det? Du vet at det finnes mange andre- og tredjegenerasjons innvandrere her i landet. De har jobbet og betalt skatt på akkurat samme måte som du og de fleste andre her i landet.

 

Snakk om å dømme folk på jævlig svakt grunnlag.

 

Anonymous poster hash: 0ac30...ba5

Tror du misforsto litt..

Var ikke 2. Og 3 generasjon jeg siktet til.

De som kommer rett inn på NAV-kontoret fra gaten. Det er jo gjerne de som er "problemet".

Ikke vil de jobbe, ikke lære seg norsk og har null interesse for integrering.

 

 

 

Anonymous poster hash: 8ed0a...2d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir skremt over holdningene dine. Som jordmor møter jeg disse kvinnene og kjenner mange historier. Du skal være glad du for at du er født i Norge og er hvit (mest sannsynlig).   Anonymous poster hash: f1291...c0c

Vi kan ikke være hele verdens sosialkontor..

Hvorfor i all verden mener du at Norge har en plikt til å fø på utlendinger?

 

HI

 

Anonymous poster hash: aeb37...a17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Og du var der for å donere penger til NAV eller for å få penger av NAV? Hvem tror du betaler for permisjonen? Du og utlendingene var der i samme ærend. For å få noe av NAV. Anonymous poster hash: a8482...888

Foreldrepengene har både jeg og mannen jobbet for å fortjene.Utlendingene bare valser inn i Norge, og mottar penger uten P ha gjort noe for å fortjene dem;)HIAnonymous poster hash: aeb37...a17

Da er det neppe dine skattepenger de bruker uansett siden du tar dem ut i trygdeytelser fra staten.Og hva vet du om disse menneskene har jobb eller om de er muslimer? Mange afrikanere har både jobb og er kristne, men det visste du sikkert fra før av. Anonymous poster hash: a8482...888
Glemte å nevne at vi skatter av foreldrepengene våre:)

Kliss my ass!

 

HI

 

Anonymous poster hash: aeb37...a17

Hvordan gjør man det? Eller bare glem det, rompa di skal du få ha i fred.

 

Bare husk på at dine usle skattekroner ikke holder til ditt eget livsopphold engang. Hadde det ikke et for oljepengene hadde du hverken hatt så bra helsetjeneste, permisjonsordning eller skolegang til barna dine.

 

Syns du ikke vi bør dele av vår overflod som vi tross alt har fordi vi er så heldige å ha store verdier rett utenfor kysten vår?

 

Anonymous poster hash: 03c1c...fcc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Hun og sambo har jo i det minste (går ut i fra) at de har betalt skatter i flere år, som da skal være med å dekke pappapermisjon.

Det har IKKE disse "innvandrerene" gjort.Anonymous poster hash: 8ed0a...2d4

Og hva vet du om det? Du vet at det finnes mange andre- og tredjegenerasjons innvandrere her i landet. De har jobbet og betalt skatt på akkurat samme måte som du og de fleste andre her i landet.

Snakk om å dømme folk på jævlig svakt grunnlag.Anonymous poster hash: 0ac30...ba5

Tror du misforsto litt..

Var ikke 2. Og 3 generasjon jeg siktet til.

De som kommer rett inn på NAV-kontoret fra gaten. Det er jo gjerne de som er "problemet".

Ikke vil de jobbe, ikke lære seg norsk og har null interesse for integrering.Anonymous poster hash: 8ed0a...2d4

Helt riktig :)

 

HI

 

Anonymous poster hash: aeb37...a17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Og du var der for å donere penger til NAV eller for å få penger av NAV? Hvem tror du betaler for permisjonen? Du og utlendingene var der i samme ærend. For å få noe av NAV. Anonymous poster hash: a8482...888

Foreldrepengene har både jeg og mannen jobbet for å fortjene.Utlendingene bare valser inn i Norge, og mottar penger uten P ha gjort noe for å fortjene dem;)HIAnonymous poster hash: aeb37...a17
Da er det neppe dine skattepenger de bruker uansett siden du tar dem ut i trygdeytelser fra staten.Og hva vet du om disse menneskene har jobb eller om de er muslimer? Mange afrikanere har både jobb og er kristne, men det visste du sikkert fra før av. Anonymous poster hash: a8482...888
Glemte å nevne at vi skatter av foreldrepengene våre:)

Kliss my ass!

HIAnonymous poster hash: aeb37...a17

 

 

Hvordan gjør man det? Eller bare glem det, rompa di skal du få ha i fred.

Bare husk på at dine usle skattekroner ikke holder til ditt eget livsopphold engang. Hadde det ikke et for oljepengene hadde du hverken hatt så bra helsetjeneste, permisjonsordning eller skolegang til barna dine.

Syns du ikke vi bør dele av vår overflod som vi tross alt har fordi vi er så heldige å ha store verdier rett utenfor kysten vår?Anonymous poster hash: 03c1c...fcc

Min mann og jeg har skattet ca 400.000 i år!

 

Mener også å ha sett et sted om at 70% av disse går til våre nye venner..

 

Anonymous poster hash: aeb37...a17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

 

Og du var der for å donere penger til NAV eller for å få penger av NAV? Hvem tror du betaler for permisjonen? Du og utlendingene var der i samme ærend. For å få noe av NAV. Anonymous poster hash: a8482...888

Foreldrepengene har både jeg og mannen jobbet for å fortjene.Utlendingene bare valser inn i Norge, og mottar penger uten P ha gjort noe for å fortjene dem;)HIAnonymous poster hash: aeb37...a17
Da er det neppe dine skattepenger de bruker uansett siden du tar dem ut i trygdeytelser fra staten.Og hva vet du om disse menneskene har jobb eller om de er muslimer? Mange afrikanere har både jobb og er kristne, men det visste du sikkert fra før av. Anonymous poster hash: a8482...888
Glemte å nevne at vi skatter av foreldrepengene våre:)

Kliss my ass!

HIAnonymous poster hash: aeb37...a17

Hvordan gjør man det? Eller bare glem det, rompa di skal du få ha i fred.

Bare husk på at dine usle skattekroner ikke holder til ditt eget livsopphold engang. Hadde det ikke et for oljepengene hadde du hverken hatt så bra helsetjeneste, permisjonsordning eller skolegang til barna dine.

Syns du ikke vi bør dele av vår overflod som vi tross alt har fordi vi er så heldige å ha store verdier rett utenfor kysten vår?Anonymous poster hash: 03c1c...fcc

Min mann og jeg har skattet ca 400.000 i år!

Mener også å ha sett et sted om at 70% av disse går til våre nye venner..Anonymous poster hash: aeb37...a17

Hva tror du det koster pr døgn du ligger på sykehus? Hva tror du det kostermå vedlikeholde veiene du kjører på? Hva tror du det koster å drifte en barnehage eller skole?

 

Enten så vil du ikke skjønne eller så evner du det ikke.

 

Anonymous poster hash: 03c1c...fcc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for rasistiske ytringer. Hold dere innenfor reglene når dere diskuterer.

Cat. 68 brukermoderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...