Gå til innhold

Jeg skal bade barna igjen ikveld


Gjest ________

Anbefalte innlegg

HI har tidligere skrevet at hun har blitt meldt til barnevernet (husker ikke årsak)

 

Anonymous poster hash: 08ed3...ff3

Får håpe de ikke er ute av bildet enda da!!

 

Anonymous poster hash: 09d4e...499

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jadda, herregud så "fæle" samtlige var i forrige tråd dere. I kveld viser det seg at all dritten var på sin plass! Sitte og le med naboene etter det som skjedde i går.. Inne ligger en baby som etter nesten å drukne har lungebetennelse. Hvor bor du og naboene egentlig? På et hjem for evneveike og tilbakestående?

 

Du skulle gitt deg mens leken var god her, trukket deg klokt tilbake. Du skulle sittet med babyen i et mykt pledd inntil deg i dag og prise deg lykkelig for at du fortsatt kjenner varmen hans! Du skulle gått så djupt inn i deg selv, angret bittert, hatt så dårlig samvittighet at du har fysisk vondt!

 

Håper fortsatt du er et troll som jeg skrev i går, jeg har fysisk vondt av å vite at det ligger en syk gutt et eller annet sted i landet med ei mor som synes det var morsomt at han nesten ble drukna av søstra si i går! Syke faen!

 

Anonymous poster hash: a0b2e...a29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde blitt kvalm selv, men nå har jeg og mannen hatt en time og lest alle kommentarene på hovedinnlegget sammen med naboene og holdt på å ledd oss ihjel av alt dere har klart å lire av dere...

Så nå sitter vi å spiser kake og nabomannen oppfordret meg til å skrive dette innlegget. God stemning her, barna leker og vi spiser kake :)

 

Jeg setter stor pris på alle dere som har hjulpet meg, men ler av dere "haters"

Forstår deg godt! Kan si at for 11 år siden var dette et forum der man fikk kun seriøse svar. 

 

Godt det gikk fint med dere og veldig smart av deg å dele med folk i real life hva enkelte får seg til å skrive på nettet! Håper noen føler seg truffet!

 

Anonymous poster hash: eeea3...fef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Jeg lurer faktisk på om du skjønner hvor nær du var å miste gutten din?Skjønner du at det bare var sekunder om å gjøre før han fikk en hjerneskade eller faktisk døde av det han ble utsatt for?Nå har jeg faktisk skikkelig vondt i magen og jeg blir sjokkert av at du sier at 'en gang kommer jeg nok til å være tom for håndklær igjen'!!! Den normale reaksjonen ville vel være å tenke at du ALDRI skal begynne å bade barna før du har sjekket at du har alt du trenger på badet!

 I gaar skrev jeg til HI at jeg forsto at det som skjedde var veldig skremmende, men at jeg haapte hun ikke ville ta de samme valgene igjen. Da kommenterte du at "taket for dumhet er naadd". Mener du fremdeles det, og skylder ikke du meg en unnskyldning? Anonymous poster hash: b90df...7e6

Jeg trodde faktisk ikke at det gikk an å IKKE ta lærdom av en så skremmende opplevelse og såg innlegget ditt som et av mange som kun ønsket å trykke hi lenger ned.

 

Det ser nå ut som jeg tok feil, og jeg ber om unnskyldning for at jeg kalte deg dum.

 

 

Takk for det. Det var hyggelig. Det du selvsagt ikke kunne vite utifra innlegget mitt er at jeg har en over snittet utviklet intuisjon i slike tilfeller, og det tror jeg flere har her inne.

 

Live & Learn.

 

Anonymous poster hash: b90df...7e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde blitt kvalm selv, men nå har jeg og mannen hatt en time og lest alle kommentarene på hovedinnlegget sammen med naboene og holdt på å ledd oss ihjel av alt dere har klart å lire av dere...

Så nå sitter vi å spiser kake og nabomannen oppfordret meg til å skrive dette innlegget. God stemning her, barna leker og vi spiser kake :)

 

Jeg setter stor pris på alle dere som har hjulpet meg, men ler av dere "haters"

 

Du burde bli utestengt.

 

Anonymous poster hash: 7dbf2...8a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg hadde blitt kvalm selv, men nå har jeg og mannen hatt en time og lest alle kommentarene på hovedinnlegget sammen med naboene og holdt på å ledd oss ihjel av alt dere har klart å lire av dere...Så nå sitter vi å spiser kake og nabomannen oppfordret meg til å skrive dette innlegget. God stemning her, barna leker og vi spiser kake :)Jeg setter stor pris på alle dere som har hjulpet meg, men ler av dere "haters"

 Du burde bli utestengt. Anonymous poster hash: 7dbf2...8a6
Ja. Utestengt fra samfunnet. Dvs innesperret!

 

Anonymous poster hash: 2f1a3...54a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, kjære vene..

 

Nå mangler jeg egentlig bare ord.

Min første tanker var: "Nei, DET skrev hun ikke, SÅ dum er det ingen som er?!"

Men joda, så dum finnes det altså folk som er, en hel tomannsbolig av sånne folk finnes altså der ute på vestlandet et sted.

 

Det å forlate en baby alenei badekaret i 30-60 sekunder, er 30-60 sekunder for mye, og det var en dum og uansvarlig ting å gjøre. Det å forlate en baby og et småbarn alene i badekaret er enda verre. Det var så uansvarlig at det faktisk holdt på å koste deg livet til babyen. Så nær var du å miste barnet ditt, at han endte opp med lungebetennelse pga forurensing av lungene. Vi snakker sekunder om å gjøre her.

 

For en del år siden var det en baby som nær druknet pga mors uoppmerksomhet i en bygd her på vestlandet. Mor ble faktisk siktet i saken (http://www.bt.no/lokalt/Mor-siktet-etter-badeulykke-1913665.html#.UyS4xYX-70w). Hun skal angivelig ha overlatt ansvaret for babyen til et eldre søsken en kort stund. Har du tenkt på at ditt tilfelle av uoppmerksomhet faktisk kunne kostet deg livet til babyen din og du kunne blitt siktet for uaktsom legemsbeskadigelse på ditt eget barn?! Kanskje har allerede legevakt/fastlege meldt saken videre til barnevernet? Det er på tide å våkne opp i virkeligheten og innse hvor alvorlig dette var.

 

At du kan sitte å le og spøke av situasjonen i dag er bare skremmende :(



Anonymous poster hash: 69d23...883
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Åh, kjære vene..

 

Nå mangler jeg egentlig bare ord.

Min første tanker var: "Nei, DET skrev hun ikke, SÅ dum er det ingen som er?!"

Men joda, så dum finnes det altså folk som er, en hel tomannsbolig av sånne folk finnes altså der ute på vestlandet et sted.

 

Det å forlate en baby alenei badekaret i 30-60 sekunder, er 30-60 sekunder for mye, og det var en dum og uansvarlig ting å gjøre. Det å forlate en baby og et småbarn alene i badekaret er enda verre. Det var så uansvarlig at det faktisk holdt på å koste deg livet til babyen. Så nær var du å miste barnet ditt, at han endte opp med lungebetennelse pga forurensing av lungene. Vi snakker sekunder om å gjøre her.

 

For en del år siden var det en baby som nær druknet pga mors uoppmerksomhet i en bygd her på vestlandet. Mor ble faktisk siktet i saken (http://www.bt.no/lokalt/Mor-siktet-etter-badeulykke-1913665.html#.UyS4xYX-70w). Hun skal angivelig ha overlatt ansvaret for babyen til et eldre søsken en kort stund. Har du tenkt på at ditt tilfelle av uoppmerksomhet faktisk kunne kostet deg livet til babyen din og du kunne blitt siktet for uaktsom legemsbeskadigelse på ditt eget barn?! Kanskje har allerede legevakt/fastlege meldt saken videre til barnevernet? Det er på tide å våkne opp i virkeligheten og innse hvor alvorlig dette var.

 

At du kan sitte å le og spøke av situasjonen i dag er bare skremmende :(

 

Anonymous poster hash: 69d23...883

 

 

Og jeg hadde egentlig ikke tenkt å være anonym i dette innlegget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan man lete seg frem til tidligere innlegg denne brukeren har skrevet?



Anonymous poster hash: b90df...7e6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har for første gang på 6 år rapportert en bruker her inne. Dette er rett og slett både trist og skremmende. Jeg håper det får følger, og aller helst at Hi er et troll..

 

Anonymous poster hash: 6bf63...36d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan man lete seg frem til tidligere innlegg denne brukeren har skrevet? Anonymous poster hash: b90df...7e6

Søk på nicket. Nå har jo dustebrukermoderator låst tråden som viser at dette røklet av et menneske er ett troll...

 

Anonymous poster hash: 2f1a3...54a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hvordan kan man lete seg frem til tidligere innlegg denne brukeren har skrevet?

 

Anonymous poster hash: b90df...7e6

Gå inn på profilen. For første gang alle disse årene håper jeg noen ver hvem hun er. Har sett på noen innlegg og hun er født i 88, er student med deltidsjobb, bor på Vestlandet, har baby og barn på 3-4 år og hun har blogg. Er intr i interiør. Aldri gjort noe sånt før med noen her men er veldig bekymra for barna hennes. Hun har også slitt psykisk og skrev at barna kunne gå timesvis med skitten bleie.

 

Anonymous poster hash: 09d4e...499

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun har tidligere skrevet her inne at hun fikk en baby sommeren 2013 - en jente med downs..... nå har hun plutselig en guttebaby med hjertefeil? 

 

Dette ER et troll..... muligens en psykisk syk person som egentlig trenger hjelp. Skal vi ikke bare sette en strek folkens, og ikke gi noe respons? Det er jo bare trist med mennesker som lyver om barn med skader og babyer som nesten dør. Det finnes faktisk en reell diagnose for akkurat denne typen, og jeg foreslår at vi ikke "mater" denne "fantasien" hennes noe mer. 



Anonymous poster hash: 314fd...b3c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Navnet ditt tilsier at du er CMYK-ansatt.

 

Som butikksjef i CMYK-kjeden håper jeg inderlig at du ikke er en av mine ansatte.

 

 

 

Anonymous poster hash: 4abbe...680

Kan nr1112 være et ansattnr i bedriften?

 

Kan ikke være så mange ansatte som har et barn på ca 10 måneder med hjertefeil og ganespalte, i tillegg til en jente på 4 år?

Viss man i tillegg tenker på hvor smart denne dama virker så er det vel kanskje ikke så mange alternativ?

 

Anonymous poster hash: 08ed3...ff3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemusene

Cmyk1112: Dette gjorde du bare ikke! Har ikke ord!

Alle disse dere sitter å ler av var oppriktig REDDE for barnet ditt i går! Skam deg!

 

Håper inderlig du bare tullet i går, noe jeg faktisk tror, fordi ingen MOR oppfører seg så tafatt når barnet nesten drukner, ingen mor tuller om det og ler av det etterpå!

Endret av Løvemusen er mamma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes en del mennesker som bør bli besluttet mot seg selv da de er evneveike og helt uegnet til å ta egne vurderinger, du er den som burde stå først i køen for å få deg en permanent verge. Hele din person er jo bare trist.

 

Anonymous poster hash: 3a263...a07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hun har tidligere skrevet her inne at hun fikk en baby sommeren 2013 - en jente med downs..... nå har hun plutselig en guttebaby med hjertefeil?

 

Dette ER et troll..... muligens en psykisk syk person som egentlig trenger hjelp. Skal vi ikke bare sette en strek folkens, og ikke gi noe respons? Det er jo bare trist med mennesker som lyver om barn med skader og babyer som nesten dør. Det finnes faktisk en reell diagnose for akkurat denne typen, og jeg foreslår at vi ikke "mater" denne "fantasien" hennes noe mer.

 

Anonymous poster hash: 314fd...b3c

Hun skrev at barnet hadde misdannelser, ikke downs.

 

Anonymous poster hash: 09d4e...499

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Navnet ditt tilsier at du er CMYK-ansatt.

Som butikksjef i CMYK-kjeden håper jeg inderlig at du ikke er en av mine ansatte.Anonymous poster hash: 4abbe...680

Kan nr1112 være et ansattnr i bedriften?

Kan ikke være så mange ansatte som har et barn på ca 10 måneder med hjertefeil og ganespalte, i tillegg til en jente på 4 år?

Viss man i tillegg tenker på hvor smart denne dama virker så er det vel kanskje ikke så mange alternativ?Anonymous poster hash: 08ed3...ff3

 

Nå er det vel strengt tatt ikke nødvendig å sitte her i ett åpent forum å spekulere på hvem denne dama er...ikke lov heller trur jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Navnet ditt tilsier at du er CMYK-ansatt.

Som butikksjef i CMYK-kjeden håper jeg inderlig at du ikke er en av mine ansatte.Anonymous poster hash: 4abbe...680

Kan nr1112 være et ansattnr i bedriften?

Kan ikke være så mange ansatte som har et barn på ca 10 måneder med hjertefeil og ganespalte, i tillegg til en jente på 4 år?

Viss man i tillegg tenker på hvor smart denne dama virker så er det vel kanskje ikke så mange alternativ?Anonymous poster hash: 08ed3...ff3

Nå er det vel strengt tatt ikke nødvendig å sitte her i ett åpent forum å spekulere på hvem denne dama er...ikke lov heller trur jeg

Vel, jeg tenker at siden modertorene har mulighet gå inn å finne ut mer info om brukerne om de spammer eller er veldige ufine, burde de ha samme muligheten om en føler barn er i fare.

Er det "lov" være her inne og le av så alvorlige situasjoner må det jammen være lov sette sammen info HI selv har skrevet tidligere.

 

Anonymous poster hash: 09d4e...499

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes en del mennesker som bør bli besluttet mot seg selv da de er evneveike og helt uegnet til å ta egne vurderinger, du er den som burde stå først i køen for å få deg en permanent verge. Hele din person er jo bare trist.

 

Anonymous poster hash: 3a263...a07

Beskyttet mot seg selv skulle det stå.

 

Anonymous poster hash: 3a263...a07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan godt forstå at du HI kan se galgenhumoren i dette, og le av enkelte av kommentarene i den forrige tråden. Og jeg har full forståelse for at du puster lettet ut. Jada, jeg kan også forstå at du ler av dem du kaller "haters" i den opprinnelige tråden. Akkurat dét hadde jeg sikkert gjort selv.

 

Men husk at det her inne finnes mennesker som har opplevd å miste barnet sitt, eller et barn i nær familie. Kanskje som følge av en ulykke, eller at de ikke dro på legevakten raskt nok. Jeg tror det er veldig vondt å da lese om noe som kunne gått så galt, ikke bare den forrige tråden, men i tillegg denne. Særlig når du skriver at du kanskje en gang i fremtiden har glemt håndkle igjen, og da kommer til å måtte gjøre det samme.

 

Enkelte av oss var maktløse da et lite barn måtte bøte med livet. Kanskje var vi ikke der. Kanskje var barnet hos den andre forelderen. Kanskje var vi "bare" tante, venninne av mor, eller kanskje bestemor. Kanskje ligger vi ofte våkne og lurer på om dødsfallet kunne vært forhindret hvis omsorgspersonen ikke handlet som han eller hun gjorde akkurat den kvelden? Da er de ikke rart det stikker dypt i hjertene til folk her inne. Alle er ikke hyener.

 

Det var en svært uheldig og usmakelig kommentar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men HI, du har vel blitt fortalt at du ikke burde bade babyen når han har lungebetennelse? Hele tråden er jo forferdelig, men dette lukter troll hele veien.



Anonymous poster hash: 15f2d...eef
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hvordan kan man lete seg frem til tidligere innlegg denne brukeren har skrevet?

 

Anonymous poster hash: b90df...7e6

Gå inn på profilen. For første gang alle disse årene håper jeg noen ver hvem hun er. Har sett på noen innlegg og hun er født i 88, er student med deltidsjobb, bor på Vestlandet, har baby og barn på 3-4 år og hun har blogg. Er intr i interiør. Aldri gjort noe sånt før med noen her men er veldig bekymra for barna hennes. Hun har også slitt psykisk og skrev at barna kunne gå timesvis med skitten bleie.

 

Anonymous poster hash: 09d4e...499

 

 

Du er psyk.

 

Anonymous poster hash: 20457...bb5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...