Gå til innhold

Jeg skal bade barna igjen ikveld


Gjest ________

Anbefalte innlegg

Uff, dette var ikke bra HI. Regner med dere mener dette er hetsing også, men håper det synker inn at kanskje ikke naboen og din reaksjon var den beste i dette tilfellet.

 

Anonymous poster hash: fecd1...9aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest H to the Izzo

HI og mannen sitter sammen med naboen ute i hagen og ler godt av alt som ble skrevet her inne.

 

Hva skal man si?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har meldt dra til moderator om dette innlegget? Jeg er faktisk oppriktig bekymret for sikkerheten til disse barna.

 

Anonymous poster hash: e7b71...47c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jeg den eneste som synes at fleipen er litt morsom?!

HI og naboen er enige med deg.

 

Anonymous poster hash: fecd1...9aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan se at lettelsen og sjokket kan gjøre det lett å tulle litt med det.

Men dumt å legge det ut her, ingen ser nyanser her inne.



Anonymous poster hash: 20457...bb5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er jeg den eneste som synes at fleipen er litt morsom?!

 

Neida, jeg med galgenhumoren dro også på smilet da jeg leste det.

 

Men det er på dette forumet det blir helt feil og usmakelig...

 

Humor og galgenhumor brukes f.eks. av mange i helsevesen, politi og brann når de skal "avreagere" etter spesielle hendelser. Det er en måte å bearbeide det på, men som regel gjøres dette internt og snakkes ikke om fordi utenforstående ikke vil se humoren i det.

 

Anonymous poster hash: 0c978...07f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får håpe du er ett troll.. for barna dine sin del....



Anonymous poster hash: 23c51...bd9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har tips til hvordan jeg skal gjøre det? Kan jo tydeligvis ikke dette etter å ha gjort det 1460 ganger siste årene

-har meldt meg inn i norsk luftambulanse just in case...

Er målet å få de rene eller drukne dem?

 

Anonymous poster hash: 2f1a3...54a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har støttet deg hele veien. Har tenkt at feil kan skje og at du har lært av dette. Så feil kan man ta!

 

Dette innlegget, det er heeelt ufattelig at du kan tulle, tøyse og le av situasjonen. Du kunne sittet å planlagt begravelse nå.. Er du klar over hvor alvorlig situasjonen var??! Du virker dessverre helt blåst. 

 

 

Jeg har ikke ord...

 

 



Anonymous poster hash: 033a0...ccd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer faktisk på om du skjønner hvor nær du var å miste gutten din?

 

Skjønner du at det bare var sekunder om å gjøre før han fikk en hjerneskade eller faktisk døde av det han ble utsatt for?

 

Nå har jeg faktisk skikkelig vondt i magen og jeg blir sjokkert av at du sier at 'en gang kommer jeg nok til å være tom for håndklær igjen'!!! Den normale reaksjonen ville vel være å tenke at du ALDRI skal begynne å bade barna før du har sjekket at du har alt du trenger på badet!

 

I gaar skrev jeg til HI at jeg forsto at det som skjedde var veldig skremmende, men at jeg haapte hun ikke ville ta de samme valgene igjen.

 

Da kommenterte du at "taket for dumhet er naadd". Mener du fremdeles det, og skylder ikke du meg en unnskyldning?

 

Anonymous poster hash: b90df...7e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det første innlegget her var litt morsomt (ingenting i veien med galgenhumor), men resten ble bare for dumt. Vi er mange her inne som ble bekymret for barnet ditt, jeg tenkte på det hele natta. Når du da gjør narr av det (fordi naboen sier det liksom, hvor voksen er du?) virker du/dere bare barnslig.Trist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg lurer faktisk på om du skjønner hvor nær du var å miste gutten din?Skjønner du at det bare var sekunder om å gjøre før han fikk en hjerneskade eller faktisk døde av det han ble utsatt for?Nå har jeg faktisk skikkelig vondt i magen og jeg blir sjokkert av at du sier at 'en gang kommer jeg nok til å være tom for håndklær igjen'!!! Den normale reaksjonen ville vel være å tenke at du ALDRI skal begynne å bade barna før du har sjekket at du har alt du trenger på badet!

 I gaar skrev jeg til HI at jeg forsto at det som skjedde var veldig skremmende, men at jeg haapte hun ikke ville ta de samme valgene igjen. Da kommenterte du at "taket for dumhet er naadd". Mener du fremdeles det, og skylder ikke du meg en unnskyldning? Anonymous poster hash: b90df...7e6

Jeg trodde faktisk ikke at det gikk an å IKKE ta lærdom av en så skremmende opplevelse og såg innlegget ditt som et av mange som kun ønsket å trykke hi lenger ned.

 

Det ser nå ut som jeg tok feil, og jeg ber om unnskyldning for at jeg kalte deg dum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var tydelig i går at ho ikkje forsto alvoret og ansvaret ho har. Og like tydelig i dag. Får rett og slett ta med oss desse borna i bønnene våre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette mennesket?!? må da være et troll. INGEN kan da være så dumme og uansvarlige?? Hvis denne personen har barn MÅ bv komme i bildet før en av barna dør. Eller den eldste tar livet av den yngste. Dette er jo bare helt sykt.

 

Anonymous poster hash: 2f1a3...54a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det med deg? Du ønsker å provosere. . For hva? Utrolig. Usmakelig.

 

Anonymous poster hash: b8056...3e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier det igjen.. Og jeg står på mitt, uansett hvor mye dritt jeg får om hvor udugelig og fæl jeg er som mor fordi jeg er redd for barna dine(!) ; Stakkars barn. Nå har du i mine øyne svikta igjen. Og dette sier jeg IKKE fordi jeg er en fæl hyene som elsker å såre de som ligger nede. Det er fordi jeg bryr meg. Og kunne ønske jeg ikke brydde meg så hardt!! Men er det noe som trigger meg, så er det urett som skjer mot barn. Klarer rett og slett ikke tenke klart, og blir dypt bekymret for dine barn som har en mor som finner fram popcornet og lager lørdagsunderholdning av en fæl og tragisk episode, og det har ikke gått en døgn engang.

Hat meg de som vil, men dette klarer jeg ikke å se på og late som ingenting!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrev et langt innlegg til deg i går HI, syntes utrolig synd på deg og trodde du muligens var i sjokk. Nå skjønner jeg jo at det var du antagelig ikke. Tanken om at det er noe galt med det eldste barnet på 4 år som setter seg på sin egen lillebror under vann er styrket da jeg ser hvor "blåst" du selv er. Fysj!



Anonymous poster hash: 6aa5f...5bc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg så overskriften " Jeg skal bade barna igjen i kveld", så stoppet jeg helt opp. Jeg tenkte "Det kan ikke være den moren?". Jeg nektet å tro at du ville lage en sånn tråd.

Men joda.. Visst gjorde du det!

 

Barnet ditt kunne mistet livet i går. Det verste en mor kan oppleve, holdt på å skje i går.

Og her sitter du og lager underholdning av det sammen med naboen.

 

Helt utrolig. Jeg skulle ønske jeg kunne riste det av meg, og nyte resten av lørdagskvelden her hjemme.

Problemet er at jeg allerede kjenner at denne saken ikke slipper taket så lett.

 

Bekymring over det lille barnet som opplevde noe direkte traumatisk i går. Bekymring over moren som virket tiltaksløs i situasjonen, men som reagerte med noe man kunne skylde på sjokktilstand.

Og nå, bekymring over en mor som ikke evner å se alvoret. Det virker ikke som om du har forstått noe som helst. For eks, vil du fortsatt tillate deg selv å hente håndkler mens barna bader, ser jeg. Og du tillater deg å latterliggjøre situasjonen, på denne måten som du gjør.

 

Jeg er sjokkert. Som sagt, jeg skulle ønske jeg kunne riste det av meg. Men det går ikke!

 

Ta deg sammen!

Endret av Gulltopp&Lillebjørn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HI har tidligere skrevet at hun har blitt meldt til barnevernet (husker ikke årsak)

 

Anonymous poster hash: 08ed3...ff3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navnet ditt tilsier at du er CMYK-ansatt.

 

Som butikksjef i CMYK-kjeden håper jeg inderlig at du ikke er en av mine ansatte.

 

 



Anonymous poster hash: 4abbe...680
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager.....der mistet du min støtte...

 

Det du gjør nå er å gjøre narr av de som oppriktig ville hjelpe deg og forsvarte deg...

 

At dere sitter i stua og har dette som lørdagsunderholdning.... nei...det blir bare feil

Ikke ofte jeg tar meg i å være enig med mamma til adhd gutt, men du traff rett på!!!

 

Anonymous poster hash: af353...eeb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naboen min mistet sin toåring i drukning. Jeg kan love deg at det ikke finnes underholdende en plass.

 

Jeg forsvarte deg igår, men akkurat nå skremmer du vettet av meg. 



Anonymous poster hash: 6aef6...37e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...