Gå til innhold

Andre på 42 som forsøker å bli gravide her inne?


Graciegirl

Anbefalte innlegg

jeg fikk første som 41 og vil bli minst 43 ved neste (om vi blir så heldig)  :D har også tenkt at jeg synes å være ekstremt voksen i skolesammenheng, og har synes det er litt fremmed tanke, men det er faktisk mange med oss etterhvert, så jeg tror ikke det vil være så fælt når den tid kommer  ;)  :D samfunnet har endret seg!sånn er det!  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

hvordan står det til damer? vi er nå på 1pp og venter positiv test til uken  :D har ikm 1.okt! kanskje jeg må teste søndag, får se. føler egentlig veldig på at tanta kommer  ;)  :o  :rolleyes:  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 39 år, og prøver nå å få mitt femte barn:)

Med min første mann fikk jeg tre barn, og den første kom da jeg var 19:)

Så ble jeg skilt, og ønsket definitivt ikke flere barn..

Men med ny mann, så plutselig satt spiren der i en alder av 35:)

Det er en nytelse å få barn i voksen alder..

Jeg er trygg på meg selv og hvem jeg er, økonomien er på plass, forholdet er bedre og jeg har en ro jeg ikke hadde da jeg var ung:)

Så jeg nyter å være mor igjen, og bryr meg ikke om at jeg er over førti hvis neste kommer:))))

Nyt barna og småbarnslivet:)

Vi har noe som de unge ikke har, og begge deler har sin sjarm:)

 

Anonymous poster hash: fb282...a31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Heisan. I en alder av 45 prøver vi nå på nr. 2. Helt fantastisk og jeg både gruer og gleder meg. Førstemann er så vidt blitt 4 år og han fikk vi på første forsøk. Nå er vi altså inne i første prøveperioden og på 9dpo har jeg allerede klart å brenne av 2 tester (blendahvite). Ønsker alle flotte damer her lykke til:-))..

hvordan går det med prøvingen? :-) vi er på pp2 og skal teste om 14 dagers tid ;-)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke blitt noen spire ennå. Skal snart begynne på pp 3 men er redd den blir kun halvveis pga ferie. Kjenner litt på redselen for at det ikke skal klaffe men mest på hvor gøy det vil bli. Måler eggløsning og den kommer som en klokke så jeg satser på det er noen gullegg der. Ellers trener jeg en del og spiser sunt og det er jo bra for alt mulig:-)). Lykke til med testingen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Hei, hiver meg med her. Jeg har prøvd på nr 3 siden høst 09, og den lar vente på seg. Jeg har hatt sikkert 4-5 missfall siden da, den siste hadde jeg i april. Så det er en stund siden, men jeg kjenner at etter at jeg fylte 40 har jeg nesten gitt opp:-( Men, her om dagen jeg pratet med mannen, og jeg sa at jeg ennu kunne tenkt meg en liten til, sa han at da måtte vi prøve å få det til:-) Så vi får se hva de neste periodene vil vise. Vi prøver i hvert fall, og nu er jeg midt i perioden. Så vi får se om ca 14 dager:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hiver meg med her. Jeg har prøvd på nr 3 siden høst 09, og den lar vente på seg. Jeg har hatt sikkert 4-5 missfall siden da, den siste hadde jeg i april. Så det er en stund siden, men jeg kjenner at etter at jeg fylte 40 har jeg nesten gitt opp:-( Men, her om dagen jeg pratet med mannen, og jeg sa at jeg ennu kunne tenkt meg en liten til, sa han at da måtte vi prøve å få det til:-) Så vi får se hva de neste periodene vil vise. Vi prøver i hvert fall, og nu er jeg midt i perioden. Så vi får se om ca 14 dager:-)

så spennende da :) jeg venter mens tirsdag og mistenker det er fakta.. har likevel vært veldig optimist siste uka med mye magefølelse av et eller annet :) skriver inn om test tirsdag ;) god prøving og happy humping!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir jo spennende å høre når du tester deg i morgen vinterblomst :rolleyes: Har du noe hjelp for å bli gravid eller er det bare naturen som går sin gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har testet negativ og mens er kommet :-) prøving nr 3 neste måned! Har ingen spesielle tips! Slappe av tror jeg er bra ;-) kan fort bli stresset av å tenke på det hele tiden :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor i en større by og innser at jeg ikke er det eneste på 42 som prøver på baby. Men, det er nå litt rart uansett hvordan jeg snur og vender på det :)

Enkelte dager tenker jeg at jeg takler en eventuell graviditet helt fint, mens andre dager lurer jeg på om jeg (vi) er helt koko som gjør dette.

Fikk nummer en som 35 åring - og har aldri følt meg "gammel" på noen måte.

 

Andre i samme båt?! Har ikke testa meg på noen måte, så vet ikke hvor fertil jeg er lenger. Hadde en MA i 2012, så regner med at det er litt håp ennå!

hei.... jeg er 42 og har veldig lyst å bli gravid... har en spontan graviditet, og et fryseforsøk bak meg, har altså tre barn, men vil gjerne ha en til..... men det skjer ingenting....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

Bor i en større by og innser at jeg ikke er det eneste på 42 som prøver på baby. Men, det er nå litt rart uansett hvordan jeg snur og vender på det :)

Enkelte dager tenker jeg at jeg takler en eventuell graviditet helt fint, mens andre dager lurer jeg på om jeg (vi) er helt koko som gjør dette.

Fikk nummer en som 35 åring - og har aldri følt meg "gammel" på noen måte.

 

Andre i samme båt?! Har ikke testa meg på noen måte, så vet ikke hvor fertil jeg er lenger. Hadde en MA i 2012, så regner med at det er litt håp ennå!

hei.... jeg er 42 og har veldig lyst å bli gravid... har en spontan graviditet, og et fryseforsøk bak meg, har altså tre barn, men vil gjerne ha en til..... men det skjer ingenting....
Jeg er og 42 og ønsker flere. .. har en etterlengtet datter og veldig glad for det! Har du prøvd lenge?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen.. skulle hatt mensen i dag, men ingenting har skjedd så langt. Prøvde å teste i går, men den slo ikke ut - helt hvit:-( Kommer ikke mensen i dag, blir jeg å teste meg i morgen tidlig. Håper i det lengste... kommer tilbake i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, så kjipt :( Men bra at du er ved godt mot, da! Har dere prøvd lenge? PP 29 her, tror jeg, så det ser jo litt mørkt ut.. Men har begynt med akupunktur, og hun er positiv til at jeg kan klare å bli gravid igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:) da er vi prøvere på ordentlig:) tester fredag.. Dersom deg ikke går denne mnd så skal vi prøve hormonsprøyter og eggløsningssprøyte neste syklus.. Veldig spent!! Lykke til alle sammen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på forumet i snart et år, og blir stadig imponert over dere damer der ute som er prøvere og holder motet oppe ! Selv er jeg snart på og kaste inn håndkleet . Har prøvd det meste : pergo kurer , akkupunktur og fotsoneterapi og homopat medisin og vitaminer . for ikke og glemme riktig kost og trening. Traff mannen min litt sent . vi fikk en sønn i 2009 . Så tok det sin tid før han var klar for nr 2. Og når han endelig ble det har vi holt på siden høsten 2011. Etter 40 har det vist seg at det ikke skal være så lett....! Så nå ser jeg bare frem til nyttår hvor vi kan la kosen gå uten om klokka . ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er mensen et faktum og ny prøving om en ukes tid:-)). For oss var det også mannen som ikke var klar før nå nylig. Og kanskje for sent. Årene går for fort. Det beste er nok å tenke at klarer vi det er det fantastisk men samtidig er det fantastisk at vi allerede har en skjønn 4-åring (traff også mannen sent). Det verste var når vi var uenig om å prøve, da var jeg ganske desperat på tiden som bare gikk, nå vet jeg iallefall at det er mulig. Hører hele tiden om noen som kjenner noen eller leser om noen her på forumet som klarer det i godt voksen alder. Derfor krysser jeg fingrene for alle:-)).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet egentlig ikke hvor lenge vi har forsøkt, vi har ikke gjort noe for ikke å få barn. Mistet sist rundt påsketider, og håper på at det klaffer snart med en til. Rundet 40 i sommer og skjønner at klokken min tikker og går, emn det er lov å håpe at vi skal klare en til, selv om vi er veldig glade i de vi har på 5 og 9 år. Kjenner jo noen ganger at det er godt at guttene er så store og stort sett klarer seg selv, men... Det hadde vært så koselig med en liten til:-) Tiden får vise - stresser ikke med det, det som kommer - kommer:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har regelmessig syklus og eggløsning (tar tester) så det betyr at det er et egg hver måned:-)). Begynner snart på 4 pp. Håper det ikke er slik at jo mer man håper på en spire jo vanskeligere blir det? Er så klart stresset på alder og tenker jeg er altfor gammel, men det er nå slik at man lever kun en gang da:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi må gjøre det vi kan :) mye tenking kan absolutt sabotere ønsket graviditet :( føler jeg ikke er fullt så stressa denne perioden! sist pp var jeg i bobla hele tiden :o

Dette er vår 3.pp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

42 år og gravid! :)

Veldig uventet, hadde gitt opp å få en til for flere år siden. Hatt 3 MA etter at vi fikk sistemann.

Vært på tidlig UL og sett et bankende hjerte.

Så alle prøvere: ikke gi opp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...