Gå til innhold

Min historie - å bli voldtatt


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg velger nå å gi min historie til dere. En innsikt om hvordan det er.

 

Jeg bodde på et lite sted. Jeg var 14 år og gjekk i 9 klasse.

Det var høst og det var disco for ungdomsskole elevene.

Jeg hadde på meg en lang bukse, en genser og en boblevest. Følte meg fin.

 

Jeg hadde det kjempe moro. Noen av de jeg var med var litt eldre og de drakk. Jeg drakk ikke. Ei av jentene snublet med en øl rett på meg og sølte på meg.

 

Så kom t to av guttene, vi var venner. De spurte om jeg kunne hjelpe de med noe rett bak hallen. Så naiv som jeg var så sa jeg ok. Vi snakket og tullet, kom bak hallen. Der står det to til og de tok tak i meg og dro meg nedover en liten gangsti og tvang meg opp i et leke apparat. Der rev de av meg buksa og trusa, en av de sto vakt nede.

 

De holdt meg fast. Tvang penis i munnen på meg, tok meg på brystene og de voldtok meg. Jeg hadde mensen, var nesten ferdig med perioden. De rev ut tampongen. Det gjorde så vondt. Den ene voldtok meg tre ganger, og de to andre voldtok meg to ganger hver.

Det tok aldri slutt. Jeg gråt og gråt og prøvde å skrike men var vanskelig med en penis i munnen.

 

To av guttene gjekk i 10 klasse på samme skole som meg og to på 1 året på vgs.

 

Til slutt var de ferdig og de lo og stakk med ordene om at sa jeg noe skulle de voldta meg igjen og så drepe meg.

 

Jeg fikk på meg klærne, og kom meg ned. Full av tårer og blod som rant nedover beina.

Da kom det to gutter fra parallell klassen. De hadde sett hva som skjedde men tørre ikke å stoppe de andre. De tok meg ned til politistasjonen. Jeg ble kjørt til sykehuset.

Jeg hadde et 10cm langt sår inni skjeden, full av blåmerker og fingermerker.

 

For å gjøre lang historie kort. Saken ble henlagt på grunn av bevis. Vi var for unge.

Jeg ble tvunget til å gå på samme skole som to av overgriperne, de tvang meg opp i et hjørne og tok på meg mens jeg gråt og gråt, jeg prøvde å avslutte livet mitt flere ganger.

 

Jeg er nå 29 år. Jeg har et 8 cm langt arr i skjeden. Jeg kan ikke være i små lekehus. Jeg reagerer på en del lukter. Jeg kan ikke bli tatt hardt i.

Jeg har fantom smerter i underlivet etter den kvelden.

 

Hadde det skjedd meg igjen, ville jeg aldri ha anmeldt det.

Det er dessverre ikke verdt det. Som oftes blir sakene henlagt, og straffen er veldig lav

Jeg fikk 60.000kr i valdsoffer erstatning. Det er skitne penger. Jeg sløste de.

 

Jeg deler denne slik at dere som ikke vet, dere som ikke forstår ikke skal dømme så lett.

 

R.V

 

Anonymous poster hash: a9709...a27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gråter nå jeg! :'(
Så ufattelig vondt å måtte oppleve noe slikt..og du var jo bare et barn! :(
Takk for at du ville dele din historie.. Tror det er viktig at folk får opp øynene for hva en voldtekt faktisk kan gjøre med et menneske..både psykisk og fysisk! Jeg håper du har mennesker rundt deg som støtter deg..
Sender deg en stor klem <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har min fulle sympati, høres ubeskrivelig jævlig ut. Utrolig urettferdig at det ikke fikk konsekvenser for drittsekkene. Håper de har ufattelig dårlig samvittighet idag! Sender deg en god klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk utrolig vondt i meg av å lese dette.

Så utrolig hardt det er at man ikke kan straffe de som bør straffes.

 

Bor du på samme sted enda?? eller har du kommet deg vekk.??

 

Jeg syns du er tøff som faktisk turte å si ifra til politiet.

Er ikke alle som tør det.

 



Anonymous poster hash: 0a37d...32d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk dere to.

 

Aner ikke, men jeg håper når den dagen kommer at de vil gå rett til helvete.

 

Ja har en fantastisk samboer.

Mn jeg slet når jeg var gravid. Jeg rår når legen på føden kommenterte arret jeg har i skjeden.

 

Jeg sliter med mat, en del konsistenser. Psykologen sier det har en sammenheng.

 

Jeg er kontrollfrik, jeg MÅ ha kontroll over alle aspekter i livet.

 

Jeg velger å se på meg selv som en overlevende og ikke et offer.

 

R.V

 

Anonymous poster hash: a9709...a27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk utrolig vondt i meg av å lese dette.Så utrolig hardt det er at man ikke kan straffe de som bør straffes. Bor du på samme sted enda?? eller har du kommet deg vekk.?? Jeg syns du er tøff som faktisk turte å si ifra til politiet.Er ikke alle som tør det.  Anonymous poster hash: 0a37d...32d

Jeg flyttet til andre siden av landet før skoleslutt.

Mine foreldre fikk valget; flytt ellers tar jeg livet av meg. Vi flyttet

 

Som sagt, ville aldri ha anmeldt slikt igjen for det er ikke verdt det. Politiavhørene er helt jævlige, undersøkelsene på sykehuset er smertefulle og intense. Alt føles ut som et nytt overgrep.

 

R.V

 

Anonymous poster hash: a9709...a27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for at du deler din historie! Jeg er så lei meg for at du har opplevd dette, og for at også andre opplever tilsvarende. Det er vanskelig å si noe vettugt da jeg ikke har noe grunnlag for å ane hvordan det er, men du skal vite at historien din er lest og kommer ikke til å bli glemt! Ønsker deg alt godt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg,

Du er så absolutt en overlevende!

God klem

Takk, det er fremdeles 15 år senere en stor kamp hver dag.

 

Jeg er den personen du ser som smiler, er blid og positiv, suksessfull og gjør set bra hjemme og på jobb.

Inni meg er jeg trist, lei og gråter.

Det er så mye lettere å ha maske der du er blid og glad en å vise sitt sanne jeg

 

R.V

 

Anonymous poster hash: a9709...a27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Kjære deg,

Du er så absolutt en overlevende!

God klem

Takk, det er fremdeles 15 år senere en stor kamp hver dag.

 

Jeg er den personen du ser som smiler, er blid og positiv, suksessfull og gjør set bra hjemme og på jobb.

Inni meg er jeg trist, lei og gråter.

Det er så mye lettere å ha maske der du er blid og glad en å vise sitt sanne jeg

 

R.V

 

Anonymous poster hash: a9709...a27

 

DU har kommet deg langt siden dette skjedde. Du har jobb, Du har samboer, Du har barn.

DU skal vite at du har hvert utrolig flink til å komme deg videre med alt dette.

 

Er så utrolig tøft å gå gjennom voldtekt og prossessen i ettertid. HVert der selv.

Ville skryte av deg. Du må tenke på alt du har fått til.  Du er tøff.

 

Anonymous poster hash: 0a37d...32d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at du deler din historie! Jeg er så lei meg for at du har opplevd dette, og for at også andre opplever tilsvarende. Det er vanskelig å si noe vettugt da jeg ikke har noe grunnlag for å ane hvordan det er, men du skal vite at historien din er lest og kommer ikke til å bli glemt! Ønsker deg alt godt :-)

Jeg deler ikke historien min for å få sympati selv om jeg setter pris på tankene deres.

Jeg deler den pga alle de trådene her inne der det er mange som ikke vet hva de snakker om, at det er mye man kan forebygge, at en kler seg utfordrende , at en er full, byr på seg selv osv

At hun jenta i Bergen ikke vil gi avhør gir andre tvil på saken.

Jeg forstår henne så godt. Det er en enorm påkjenning med tester, undersøkelser og avhør.

 

R.V

 

Anonymous poster hash: a9709...a27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Kjære deg,Du er så absolutt en overlevende!God klem

Takk, det er fremdeles 15 år senere en stor kamp hver dag.Jeg er den personen du ser som smiler, er blid og positiv, suksessfull og gjør set bra hjemme og på jobb.Inni meg er jeg trist, lei og gråter.Det er så mye lettere å ha maske der du er blid og glad en å vise sitt sanne jegR.VAnonymous poster hash: a9709...a27

DU har kommet deg langt siden dette skjedde. Du har jobb, Du har samboer, Du har barn.DU skal vite at du har hvert utrolig flink til å komme deg videre med alt dette. Er så utrolig tøft å gå gjennom voldtekt og prossessen i ettertid. HVert der selv.Ville skryte av deg. Du må tenke på alt du har fått til.  Du er tøff. Anonymous poster hash: 0a37d...32d

Takk, føler det selv men hver gang jeg leser/hører om en ny voldtekt så dukker alt opp igjen

R.V

 

Anonymous poster hash: a9709...a27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Kjære deg,

Du er så absolutt en overlevende!

God klem

Takk, det er fremdeles 15 år senere en stor kamp hver dag.

 

Jeg er den personen du ser som smiler, er blid og positiv, suksessfull og gjør set bra hjemme og på jobb.

Inni meg er jeg trist, lei og gråter.

Det er så mye lettere å ha maske der du er blid og glad en å vise sitt sanne jeg

 

R.V

 

Anonymous poster hash: a9709...a27

 

 

 

Jeg har ikke vært gjennom i nærheten av det samme som deg, men kan forstå hvordan det føles. Har fått noe som ligner på PTSD grunnet ekstrem mobbing på skolen OG hjemme av foreldrene. Kjenner igjen det med maska, og synes du er utrolig tøff. Håper at du har noen å snakke om det med, bearbeide ting og noen som tar hensyn til deg og ting du sliter med. Har også merket at mange ikke liker ulykkelige folk og ikke vil forholde seg til dem slik at det er lettere å eksistere ved å late som alt er i orden.

 

Stor klem!

 

Anonymous poster hash: dbfb1...5bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

Kjære deg,Du er så absolutt en overlevende!God klem

Takk, det er fremdeles 15 år senere en stor kamp hver dag.Jeg er den personen du ser som smiler, er blid og positiv, suksessfull og gjør set bra hjemme og på jobb.Inni meg er jeg trist, lei og gråter.Det er så mye lettere å ha maske der du er blid og glad en å vise sitt sanne jegR.VAnonymous poster hash: a9709...a27

  Jeg har ikke vært gjennom i nærheten av det samme som deg, men kan forstå hvordan det føles. Har fått noe som ligner på PTSD grunnet ekstrem mobbing på skolen OG hjemme av foreldrene. Kjenner igjen det med maska, og synes du er utrolig tøff. Håper at du har noen å snakke om det med, bearbeide ting og noen som tar hensyn til deg og ting du sliter med. Har også merket at mange ikke liker ulykkelige folk og ikke vil forholde seg til dem slik at det er lettere å eksistere ved å late som alt er i orden. Stor klem! Anonymous poster hash: dbfb1...5bc

Jeg går ikke lenger til psykolog. Følte ikke at det hjalp.

Men ja er lettere med en maske der ingen ser hvem du egentlig er.

 

Har perioder der jeg gråter og gråter. Mannen min støtter meg og aksepterer det heldigvis

 

Vondt å høre om deg også.

 

Takk

 

R.V

 

Anonymous poster hash: a9709...a27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også blir voldtatt. Skulle gå hjem fra en vennine da jeg var 17 år. Da kom det to menn fra Somalia bak meg. Jeg begynte å gå fort da tok de tak i meg og dro meg inn i bak en hekk og voldtok meg. Samme skjedde med meg da jeg anmeldte. Ble henlagt. Er en skamm. Føler virkelig med deg. Håper det går bedre med deg nå. Er 10 år siden det skjedde med meg og det skjer enda at jeg får panikk om jeg har norn bak meg

 

Anonymous poster hash: a8e5d...70d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er tøff, har vært gjennom det samme bare det var en person. Men keg ble ikke trodd, svei ekstra mye da min mor i tillegg fikk han til å sitte barnevakt for meg å søsknene mine.

Du har en ståpå vilje å du har kommet deg langt. Takk for at du delte denne historien din. Mange klemmer til deg fra meg <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En stor stor varm klem til deg og takk for at du delte din historie. Måtte dine overgripere bringe i helvete.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klem til deg- du er vanvittig tøff!

 

Drit i de som skriver i de andre trådene om temaet, de utviser en utrolig mangel på empati og total hjerteløshet, og jeg nekter å tro at det er representativt for hva de fleste her mener.

 

Klem igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at du delte din historie! Syntes så synd på deg,og kan virkelig ikke fatte hvordan noen mennesker klarer å gjøre slik! Sender en stor varm klem<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, så forferdelig:,( Har ikke ord..

 

Stor klem til deg!! En dag vil nok overgriperne få som fortjent...!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Kjære deg,Du er så absolutt en overlevende!God klem

Takk, det er fremdeles 15 år senere en stor kamp hver dag.Jeg er den personen du ser som smiler, er blid og positiv, suksessfull og gjør set bra hjemme og på jobb.Inni meg er jeg trist, lei og gråter.Det er så mye lettere å ha maske der du er blid og glad en å vise sitt sanne jegR.VAnonymous poster hash: a9709...a27
  Jeg har ikke vært gjennom i nærheten av det samme som deg, men kan forstå hvordan det føles. Har fått noe som ligner på PTSD grunnet ekstrem mobbing på skolen OG hjemme av foreldrene. Kjenner igjen det med maska, og synes du er utrolig tøff. Håper at du har noen å snakke om det med, bearbeide ting og noen som tar hensyn til deg og ting du sliter med. Har også merket at mange ikke liker ulykkelige folk og ikke vil forholde seg til dem slik at det er lettere å eksistere ved å late som alt er i orden. Stor klem! Anonymous poster hash: dbfb1...5bc

Jeg går ikke lenger til psykolog. Følte ikke at det hjalp.

Men ja er lettere med en maske der ingen ser hvem du egentlig er.

 

Har perioder der jeg gråter og gråter. Mannen min støtter meg og aksepterer det heldigvis

 

Vondt å høre om deg også.

 

Takk

 

R.V

 

Anonymous poster hash: a9709...a27

 

Kjære deg. Du er tøff som deler. Du har nok traumer etter opplevelsen (naturlig nok). Jeg anbefaler deg å prøve psykolog på nytt. Det er mange flinke, selv om du ikke følte at det hjalp sist, kan det hjelpe nå. Lykke til.

 

 

 

Anonymous poster hash: 82268...3cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en fryktelig trist historie :( Blir så eitrende forbanna på dine vegne!! :angry:

 

Men jeg tror på karma, jeg tror at det er en grunn til at vi alle er utstyrt med empati, respekt og fornuft. Dersom man handler på tross av disse, så vil det slå tilbake på en selv.

 

Lurer på hvordan reaksjonen til en av overgriperne dine ville være, dersom han selv fikk en jente som ble behandlet slik du ble? Tenk om han selv fikk en datter som ble voldtatt. Han hadde nesten hatt godt av å kjenne på den avmakts-følelsen som kom sigende da.......

 

At enkelte mennesker kan være i stand til å utføre slike overgrep er meg totalt uforståelig :(  :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var sterk lesning:(

 

Jævla system som beskytter de kriminelle! Fikk de virkelig ikke noen form for straff? Fy faen:(

 

Klem til deg! Jeg håper de som som gjorde dette mot deg en dag får svi!

 

Anonymous poster hash: 58998...4f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest meg&mini

Hjertet mitt blør for deg akkurat nå:(

Dette var grusom grusom lesing.

 

Du er utrolig tøff som deler.

Klem til deg <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...