Gå til innhold

AMH på under 1. Har begynt på pergotime. Hva er sjansen for graviditet?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Tror ikke AMH har allverden å si, er jo veldig mange som får det til selv om den er lav. Ja, 2014 er vårt år! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner ingen ting av syklusen min på det nye året. Forige periode gikk jeg fire dager over og tok t.o.m. to tester som begge var negative. Og nå er jeg der igjen. Sukk .....! Får vel bare " henge i stroppen " De som venter på noe godt , venter ikke forjeves . ;) Synes det er imponerende av dere Vinterblomst og Cayenne at dere stadig fatter mot ! Det inspirerer meg også . ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en lang periode i 30årene hvor syklus var veldig varierende, må nok regne med lutt ustabilitet innimellom great :) Det går seg til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinteren er ikke over,men føler likevel at jeg lukter på våren og baby . ;) Har fått råd av homopaten og spise mere gulerøtter ( skal hjelpe på egg kvaliteten ) linfrø og valnøtter ( for å få økt slim ) ellers er det bare og kose seg . ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper noen kan hjelpe meg ...! Har prøvd å leve i troen på at dette skal gå rette veien til slutt . Men nå er jeg litt frustrert . Prøvde bidronninggele i forige periode , som jeg lurer på er grunn til at tr er uteblitt . Tatt opp til flere tester og alle er blenda hvite. Har googlet litt , men har ikke blitt noe klokere Synes 14 dager over begynner og bli litt mye .Det er kansje litt bakvent i denne prosessen og se frem mot tr. Men skal man begynne med nytt mot så kan jeg ikke sitte og vente på noe jeg ikke hvet når kommer . ;) Tar i mot både erfaringer og råd . Skal til Frøya klinikken i begynnelsen av neste uke. Det blir litt lenge og vente til kjenner jeg , og en litt brems for valentindagen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 3 uker senere...

Da går jeg rundt og venter på tr slik at jeg kan starte med stimulering for andre ivf forsøk igjen. 

 

Denne gang blir det høyere doser enn sist, da gikk det 18 dager fra jeg satte første sprøyte til uttak. FIkk ut 5 egg hvorav vi endte opp med innsett av bare ett.

 

Føler meg nokså motløs (og blakk!) men solskinnshistoriene her inne hjelper på!

 

Har bestemt oss for å prøve 3 forsøk før vi gir oss, tenker at det kan være greit å ha satt en grense for seg selv.

 

Jeg er altså 40 år, amh på 3, fsh på 10,2. Er tidligere langtidsbruker av p-piller, noe jeg tror har hatt innvirkning på vanskelighetene i tillegg til alderen selvsagt.

 

 

Herved sendes masse positiv energi til alle "slitere" her inne, stå på! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da går jeg rundt og venter på tr slik at jeg kan starte med stimulering for andre ivf forsøk igjen. 

 

Denne gang blir det høyere doser enn sist, da gikk det 18 dager fra jeg satte første sprøyte til uttak. FIkk ut 5 egg hvorav vi endte opp med innsett av bare ett.

 

Føler meg nokså motløs (og blakk!) men solskinnshistoriene her inne hjelper på!

 

Har bestemt oss for å prøve 3 forsøk før vi gir oss, tenker at det kan være greit å ha satt en grense for seg selv.

 

Jeg er altså 40 år, amh på 3, fsh på 10,2. Er tidligere langtidsbruker av p-piller, noe jeg tror har hatt innvirkning på vanskelighetene i tillegg til alderen selvsagt.

 

 

Herved sendes masse positiv energi til alle "slitere" her inne, stå på! :)

Vet du, bare så det er sagt: jeg gikk på p-piller i 20(!)år, hadde da AMH på mindre enn 1(hvis det var tilfelle da, les artikkel over) jeg har blir straks 40 år(HJELP, hehe) har en datter på 5 måneder nå❤️

Vi fikk det til på et par prøveperioder.

Dette går bra skal du se ;) 40 år er da ingen alder og dette med p pillene tror jeg ikke har noe å si så lenge man har fått tilbake menstruasjonen.

 

Masse lykke til ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...