Gå til innhold

Orgasme (sex generelt) og meg. Please hjelp meg damer :)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

De siste 6 årene har jeg vært i fast forhold. Tilsammen har jeg hatt 9 sex-partnere, derav 3 er langvarige og resten ikke er det.

 

I februar ble jeg singel og noe av det første jeg gjorde var å gå til anskaffelse av leketøy siden jeg ikke har onanert på nesten 3 år og vet hvor godt jeg liker det.

 

"Rabbit" og en naturtro vibrator ble det.

 

Første gangen med Rabbiten fikk jeg orgasme og sånn hadde jeg aldri hatt før. Jeg trodde aldri at jeg ikke hadde hatt orgasme før, men når jeg følte dette visste jeg at jeg aldri hadde hatt det før :P Følte meg kjempedum egentlig :P

 

Gjorde det stortsett hver kveld og kom hver gang. Deilig! Så begynte jeg å date en mann, og de siste helgene har vi hatt MYE sex, men jeg får ikke orgasme med han :/ Har ikke prøvd med noe klitorisstimulering for jeg synes ikke det er så godt med fingrene. Finnes det noe bra leketøy man kan ha mellom seg? Er så redd for at han skal få dårlig selvtillit, men han er klar over dette og prøver for harde livet.

 

Jeg føler dessuten at jeg er RÆVA i senga :P Har jo ikke teken på stillinger og alt blir kleint føler jeg. Eneste jeg klarer bra er å ri han på sofaen :P Ellers føler jeg meg verdiløs. Finnes det sex-kurs eller? ;D

 

Anonym poster: 6d2ca59e04758f388f67575df45de334

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ser ut som det er han som er helt rævva i sengen. en "flink" vet hvordan han skal gi en kvinne orgasme.

gir han deg ikke oral sex? eller får du ikke orgasme ved oral sex?

 

jeg har rabbit og det er ingen mann som kan bevege seg slik som den :P den treffer virkelig g-punkte asså.

men når du bruker den, for du orgasme fordi tuppen går rundt og rundt eller fordi vibrator delen vibrerer på klitoris?

jeg får vaginal orgasme uten at noe trenger å treffe klitoris. så får jeg klitoris orgasme ved oral sex. det beste er jo om det er begge deler samtidig.

du må finne ut av problemet før du kan løse det. ;)

kan også være psykologisk og ingenting med mannen å gjøre. at du bare går ut ifra at han ikke klarer å gi deg orgasme fordi du har mistet troen på menn når det gjelder sex, siden du nettopp har funnet ut hva orgasme er.

 

 

 

Anonym poster: 851509ccda115f7cabf8137f8f9334bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke kommet så langt enda at jeg har blitt komfertabel nok med oral sex, jeg er generelt lite komfertabel med kroppen min etter fødsel, full av strekkmerker og alt er slapt utenom underlivet :P Der har jeg trent meg stram igjen.

 

Jeg får orgasme pga den på klitten. Jeg klarer å få orgasme alene ved å bare stimulere på klitten. Har vel bare fått 1 gang av bare penetrering og da hadde jeg ikke på rotering tror jeg.

 

Jeg tror egentlig ikke det har noe med han å gjøre heller, for jeg hadde sex med en annen mann for ca 3 mnd siden og han var helt fantastisk i sengen, han endret stillinger en del og holdt på i over en time, da gjorde han all jobben og kjørte på i ganske greit tempo også. Jeg sugde og ridde han før han satte i gang. Da "skreik" jeg så jeg vekte hele nabolaget tror jeg, hele timen :P Men jeg kom ikke. Jeg er liksom bare på nippet til å komme, men det skjer ikke. Og da var jeg ikke så fokusert på det heller.

 

Synes det er veldig slitsomt og angrer på at jeg fortalte dette til han jeg driver med nå, skulle heller ha faket orgasme for nå er det jo så mye press på at jeg skal komme føler jeg. Klarer ikke å nyte det like mye da :P Skjønner ikke helt hva jeg har trodd var orgasme før.

 

Anonym poster: 9c139032f376bbcb36de93b458659703

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

Hurra! Nå får jeg orgasmer, nesten hvert samleie :) Fortsat ikke samboer sin fortjeneste- for når han stimulerer klarer jeg ikke å komme foreløpig. 

 

Jeg bruker en liten vibrator eller fingertuppene på klitoris. 

 

Det er så deilig å ha et mål med sex. 

 

Synes fortsatt at det til tider legges litt for mye press på at jeg skal komme, og da tar det kjempe lang tid før jeg kommer.. så blir samboer sliten og merker at han også legger for mye fokus på det. Noen ganger mister han ereksjonen litt også. Blir ikke spennende lenger liksom. 

 

Skulle ønske han kunne prøve oral sex på meg litt mer :/ Men tror ikke han har selvtilliten til det faktisk. 

 

HI



Anonymous poster hash: 9c139...703
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...