Gå til innhold

hvor lenge har du hatt din vaskemaskin, uten reprasjoner, og hvilket merke.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg leser ofte i status til venner og kjente på FB om at de venter på å få reparert vaskemaskinen sin.

 

Jeg har hatt min i 15år nå, har aldri hatt et problem og den går som en kule fortsatt.

 

Merket er AEG og kostet ca 7000kr da jeg kjøpte den, noe som var dyrt for 15år siden.

 

Det jeg lurer på nå er om pris og merke har noe sammenheng på holdbarhet. Skal snart flytte langt og vil da kjøpe ny.

 

Anonym poster: d2568383cc0b49674fd35d09d7ecffb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den er 11 år gammel. Mannen min er snekker, så den har vaska mye sagflis og spikere, men den går like godt. Er en miele.

 

Anonym poster: 673644d1511e1267e46d66d546e6acca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er 11 år gammel. Mannen min er snekker, så den har vaska mye sagflis og spikere, men den går like godt. Er en miele.

 

Anonym poster: 673644d1511e1267e46d66d546e6acca

 

Prisen,ja. Tror den kosta 9000kr eller noe...

 

Anonym poster: 673644d1511e1267e46d66d546e6acca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sekretøsa

Har vår andre aeg nå. Hadde den første i nesten 12 år. Da hadde vi reparert noe småting 2 ganger.kostet 8000 ny. Har kjøpt en aeg til nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også AEG, og den fungerer den dagen i dag, kjøpte den i 2001. Hvis vi skal bytte en gang, så tror jeg vi går for Miele.

 

Anonym poster: 74d2a98b1de5417796447a8b7769e2e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en Whirlpool fra 2007. Har hatt den til reparasjon utrolig mange ganger. Idiotisk maskin! Kostet rundt 4000 kr. Neste gang blir det definitivt AEG eller Miele!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hercule Poirot

Hatt vår i 8 år, en en Alto. Var dyr den gangen, 8-9000 tror jeg. Når denne en dag tar kvelden, så blir det Miele. Legger heller litt penger i noe jeg føler jeg kan stole på.

 

Har noen andre Miele-produkter i heimen, og er utrolig godt fornøyd med dem. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er ikke såå gammel, men fem år! En billigmaskin - zanuzzi (eller hvordan det skrives) til 3000 kr. Går like godt enda og har også vasket mye sagflis og spiker ;) vi måtte bytte en del en gang men det var vår egen feil som glemte å slå på varmen i rommet da vinteren kom så vannet frøs i maskinen..

Det er nesten litt irriterende at den går enda for jeg ønsker meg en stoor maskin med 11kg kapasietet og var sikker på at den ikke kom til å holde så fryktelig lenge iom at det er en billigmaskin.. Jaja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også sanuzzi eller hva nå enn den heter. Kjøpte den billig for 7 år siden til ca 3500kr.

 

Har ikke hatt reperasjoner på den, men nå høres den av og til ut som en jamrende, kjærlighetssyk hannkatt så må nok bytte den ut snart :- D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beko eller Beka eller noe sånt? Billigmerke, kostet 3000. Er 6 år gammel, men må vel nevnes at mesteparten av tiden har den kun vært brukt til 2 voksne. Den begynner å høres sliten ut nå så varer nok ikke så mye lenger.

 

Anonym poster: b3b2af619ddee5743ea08f3e0cbdc5df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miele, kostet vel rundt 9000. Nå blir den vel snart 14 år og har aldri vært reparert. Og den har vasket MYE.

 

Anonym poster: 73ad40403857f4cddfe30d27857cc1b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bosch, ekte og ikke lisens. Det var visst stor forskjell..hehe

 

Betalte 8000 i 2008, har aldri vært noe tull med den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Miele maskin, kjøpt på salg til 6500kr for 4 år siden regner med og ha den i noen år :) den tåler alt. søsteren min har en AEG som er 15 år og like bra enda koste vell 7000kr ny :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt en gammel elto som jeg kjøpte av en nabo for 500 kr. Aner ikke hvor lenge han hadde hatt den. Jeg hadde den i ti år. Fikk ny i sommer. Men det var bare fordi jeg hadde lyst på ny, den virket fortsatt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde en rævva bosch kostet lite som 3500 kr. varte i 3 år. Nå har jeg samsung så får se hvordan det går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en Whirlpool, kjøpt i 2003 for 4-5000 Kr, den har vasket mye av ting den ikke burde vaske takket være barna, men den funker som fy fremdeles, aldri hatt den på reprasjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en Whirpool fra 2000 som sluttet å varme vannet i sommer og døde like etter. Den har spist litt tøy før, men aldri trengt reparasjon. Vi har kjøpt whirpool igjen, men merker at denne er høyteknologisk i forhold til den gamle. Mye teknologi betyr mye som kan bli ødelagt. Denne holder neppe i tolv år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk min Miele til innkjøpspris i 2006, og betalte ca 7500. Aldri hatt problemer eller reparasjoner, og den vasker veldig bra:-)

 

Gidder ikke ha noe annet enn miele, har hatt dårlig erfaring med diverse maskiner før dette:-)

 

Anonym poster: 56523187ee2168229312303b9a4de384

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Whirlpool vaskemaskin kjøpt høsten 2010. Den går som et skudd, ingen reparasjoner til tross for flytting 4 ganger. Når jeg får bedre råd vil jeg oppgradere til en med mer enn 5 kg kapasitet. Den er ganske liten for oss, selv om vi bare er to. Betalte forresten ca. 3500 kr for den.

Endret av stearin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg bestemt meg for å kjøpe en ny Miele W3132 NDS med en forventet levetid på 20år :)

 

Det beste er at den er på SALG til 4995kr

 

Jeg kjøper ny, selv om min AEG som jeg har hatt i 15år går som en kule.......men kun fordi jeg skal flytte langt,langt,langt, og er redd min AEG ikke tåler den laaange kjøreturen :)

 

Takk for hjelpen jenter :)

 

Anonym poster: d2568383cc0b49674fd35d09d7ecffb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...