Gå til innhold

hva skal dere gi til barna deres på 2-3 år?


LoveYToo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gutten begynner å bli stor nok til lego om han interesserer seg for det? Har han ski og skikjelke? Bilgarasje? Flexitrack er gøy.

 

Har ei jente på 4 så der har jeg litt erfaring ;) Suksessene der har vært "mine første sangkort" - de har vært brukt i vanvittig mange timer, bøker, spesielt med prinsesser i... pusslespill!!!! Veldig gode disse av tre i eske med tråd til hank (du kjenner de igjen), der er 15 og 25 biter, så 40, men tenker 15 og 25 passer. Tegnesaker :) Hun har også noen små "dukkehus", et er et slott til ponnyer, en er en støvel, tror det er little people eller noe. BR har de iallefall. Ellers var alle huslige ting gøy i den alderen, miks master, strykebrett, støvesuger og lekekjøkken. Ikea sitt er superfint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta mi på 3 og ett halvt skal få cd spiller til å ha på rommet. Hun er veldig glad i musikk og dans :) Og eget akebrett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lykke Fryd ♥

Hun er 2 år og jeg har kjøpt leketelt (sånn som man kan slå opp både inne og ute), te-sett til lekekjøkken og en ny tur-sovepose, som også tåler kulde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Tulla på 2,5 får ski av mormor og bestefar. Av oss får hun dukkevogn og dukke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 åringen får leker fra bruder. lastebil, traktor med henger og gravemaskin. Han elsker slike kjøretøy, så da får han det av oss. vet ikke hva han får av resten av familien

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til 2,5åring jente har vi kjøpt cd spiller med 2 mikrofoner så hun kan synge sammen med cd*ene sine. Har også kjøpt ett dukkehus i tre, puslespill og plastelina. Vet hun får bøker og duplo - en stor favoritt her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...