Gå til innhold

HVORFOR FÅR ERIK RIBSSKOG HOLDE PÅ HER INNE?


Papegøyeblomst

Anbefalte innlegg

Hvorfor gidder du å bruke et småbarnsforum til å pushe den infernalsk kjedelige "boka" di ? Har du ikke nok med bloggen din? Går godterisalget dårlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvem er det egentlig? har ikke sett han jeg. hva kaller han seg?

 

Han er selvsagt anonym...Evinnelige historier om Rimi på nittitallet. En psykisk forstyrret mann som har blogg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er det egentlig? har ikke sett han jeg. hva kaller han seg?

 

Han er selvsagt anonym...Evinnelige historier om Rimi på nittitallet. En psykisk forstyrret mann som har blogg.

 

Oki, da skal jeg ikke lese bloggen hans i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror bare han begynner å bli desperat. Må jo få oppmerksomhet for å tjene penger på blogg og evt bokprosjekter hvis han ikke er god nok til å holde folks interesse ved like.

Så da spammer han vel der han kan for å få kunstig høye "seertall" i håp om at annonsørene lar seg lure til å betale ham litt mer. Men på sikt så skyter han jo seg selv i foten når han overeksponerer seg i alle mulige fora, og der han ikke er ønsket.

 

Ikke gi den mannen mer oppmerksomhet, og ikke følg linker her fra forumet til bloggen hans. Hvis folk ikke går inn på siden hans herfra så har han heller ingen grunn til å spamme her, fordi han ikke tjener noe på det.

 

Men jeg synes det er rart at de ansvarlige ikke greier å stoppe denne aktiviteten hans.

Av og til virker det som om moderatorene bare tenker en og en tråd og ikke helhet, slik at ting ikke blir tatt opp videre i slike tilfeller. Om det er slik vet jeg ikke, men har inntrykk av det innimellom her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er Erik Ribsskog:

 

http://johncons-mirror.blogspot.no/

 

IKKE gå inn på denne linken herfra folkens!!!

 

Da tjener han bare penger på det. Det er det han er ute etter, og det er visstnok ofte han selv som legger ut disse linkene anonymt her inne. Ikke gi ham flere grunner til å spamme forumet hvor han bare er ute etter å fremme sin egen sak og sin egen økonomi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er Erik Ribsskog:

 

http://johncons-mirror.blogspot.no/

 

IKKE gå inn på denne linken herfra folkens!!!

 

Da tjener han bare penger på det. Det er det han er ute etter, og det er visstnok ofte han selv som legger ut disse linkene anonymt her inne. Ikke gi ham flere grunner til å spamme forumet hvor han bare er ute etter å fremme sin egen sak og sin egen økonomi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er Erik Ribsskog:

 

http://johncons-mirror.blogspot.no/

 

IKKE gå inn på denne linken herfra folkens!!!

 

Da tjener han bare penger på det. Det er det han er ute etter, og det er visstnok ofte han selv som legger ut disse linkene anonymt her inne. Ikke gi ham flere grunner til å spamme forumet hvor han bare er ute etter å fremme sin egen sak og sin egen økonomi.

 

Hvordan tjener man penger på en gratisblogg på Blogspot som er uten reklame (for annet enn hans egen godtebutikk, hvor de eneste som kjøper er folk som har lest bloggen i årevis og gjør det for moro skyld)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er Erik Ribsskog:

 

http://johncons-mirror.blogspot.no/

 

IKKE gå inn på denne linken herfra folkens!!!

 

Da tjener han bare penger på det. Det er det han er ute etter, og det er visstnok ofte han selv som legger ut disse linkene anonymt her inne. Ikke gi ham flere grunner til å spamme forumet hvor han bare er ute etter å fremme sin egen sak og sin egen økonomi.

 

Hvordan tjener man penger på en gratisblogg på Blogspot som er uten reklame (for annet enn hans egen godtebutikk, hvor de eneste som kjøper er folk som har lest bloggen i årevis og gjør det for moro skyld)?

Kan jo være han tjener noen kroner på godteriet da? Mer elendig "nettbutikk" skal man lete lenge etter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om dette stemmer, men jeg har hørt han er en av de mest leste bloggerene, pågrunn av at den bloggen er bare helt sinnsyk...han virker helt "gal" . Jeg tror ikke han kan være alene av å publisere den. Den bloggen har blitt vist lenge før av andre som lurer på hva dette er. Og hvilken mann dette er. Jeg har ikke gått så veldig inn i bloggen, men etter det som andre har fortalt at de har lest..så er det at han frykter mafia, at de skal ta han og osv. En hau med nevnte navn og etternavn av personer. Noe i den duren. Skjekk lengere tilbake, så ser dere. Remsa opp.navn og etternavn, legger ut brev han har skrevet på mail til den ene og den andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er Erik Ribsskog:

 

http://johncons-mirror.blogspot.no/

 

IKKE gå inn på denne linken herfra folkens!!!

 

Da tjener han bare penger på det. Det er det han er ute etter, og det er visstnok ofte han selv som legger ut disse linkene anonymt her inne. Ikke gi ham flere grunner til å spamme forumet hvor han bare er ute etter å fremme sin egen sak og sin egen økonomi.

 

Hvordan tjener man penger på en gratisblogg på Blogspot som er uten reklame (for annet enn hans egen godtebutikk, hvor de eneste som kjøper er folk som har lest bloggen i årevis og gjør det for moro skyld)?

Kan jo være han tjener noen kroner på godteriet da? Mer elendig "nettbutikk" skal man lete lenge etter!

 

Han selger godteri to-tre ganger i måneden. Han skriver om det hver gang. Han bruker tre ganger så mye på domener mm. som han tjener på godtebutikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...