Gå til innhold

Normalt å skrike "Se nå til å vasket fislefitten din!" til kvinnelig soldat?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, skulle vel tro at det ikke var normalt. Forstår ikke hva kvinner syns de har å gjøre som soldat.

 

 

Hvor har du dette fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tullmusa83

Skjedde aldri meg.

Her badet jentene og guttene på hver sin side av en sten ved utendørs bading.

 

Høres ut som en løyntnant som ikke helt vet at man ikke ypper med kvinnelige menige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men mannen min skriker ofte sånn til meg når jeg ikke har vaska kusa på noen dager. Synes det er ekkelt og kjipt at han gjør det :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tullmusa83

Nei, skulle vel tro at det ikke var normalt. Forstår ikke hva kvinner syns de har å gjøre som soldat.

 

 

Hvor har du dette fra?

 

Vi har mye å gjøre som soldater.

Trivselen i forsvaret har steget. En dame som vil og trener er jamgod med en mann i de fysiske prøvelsene en normal tropp går gjennom. At ingen damer enda har kvalifisert til elitesoldat betyr ikke at vi er for dårlig til vanlig militær tjeneste.

 

oppgaver som logistikk, kjøring og skyting er det ingen grunn til at jenter ikke skal klare like godt.

 

Skjønner ikke hvorfor noen damer tror at det gamle kjønnsrolle mønsteret passer alle fordi de trives med det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, skulle vel tro at det ikke var normalt. Forstår ikke hva kvinner syns de har å gjøre som soldat.

 

 

Hvor har du dette fra?

 

Vi har mye å gjøre som soldater.

Trivselen i forsvaret har steget. En dame som vil og trener er jamgod med en mann i de fysiske prøvelsene en normal tropp går gjennom. At ingen damer enda har kvalifisert til elitesoldat betyr ikke at vi er for dårlig til vanlig militær tjeneste.

 

oppgaver som logistikk, kjøring og skyting er det ingen grunn til at jenter ikke skal klare like godt.

 

Skjønner ikke hvorfor noen damer tror at det gamle kjønnsrolle mønsteret passer alle fordi de trives med det selv.

 

Jeg mener det er å slite ut kvinnen mentalt og fysisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, vi lever i en verden der gentlemenn er en utdøende rase.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

resten av oss lever i en verden der damer ikke lenger er skjøre pyntefigurer.

 

Da bør du snarest fatte at pene fruer skal holde seg til brodering og lignende, holde seg mye hjemme og ikke ha høytflyvende ambisjoner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sug lut

Er dette normalt at løytnanter skriker til kvinnelige soldater?

Har du problemer generelt med å definere hva som er normalt eller ikke i samspill med andre mennesker? Eller gjør du deg dummere enn du er?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette normalt at løytnanter skriker til kvinnelige soldater?

Har du problemer generelt med å definere hva som er normalt eller ikke i samspill med andre mennesker? Eller gjør du deg dummere enn du er?

 

Jeg GJøR meg ikke dummere, jeg er barte ikke den smarteste kniven.

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sug lut

Er dette normalt at løytnanter skriker til kvinnelige soldater?

Har du problemer generelt med å definere hva som er normalt eller ikke i samspill med andre mennesker? Eller gjør du deg dummere enn du er?

 

Jeg GJøR meg ikke dummere, jeg er barte ikke den smarteste kniven.

HI

Men trenger du virkelig spørre andre om det er normalt i arbeidslivet å bli snakket til på den måten?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette normalt at løytnanter skriker til kvinnelige soldater?

Har du problemer generelt med å definere hva som er normalt eller ikke i samspill med andre mennesker? Eller gjør du deg dummere enn du er?

 

Jeg GJøR meg ikke dummere, jeg er barte ikke den smarteste kniven.

HI

Men trenger du virkelig spørre andre om det er normalt i arbeidslivet å bli snakket til på den måten?

 

Syns det er så spennende med fitter så jeg tenkte at jeg måtte spørre her da vet du.

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er dette normalt at løytnanter skriker til kvinnelige soldater?

Har du problemer generelt med å definere hva som er normalt eller ikke i samspill med andre mennesker? Eller gjør du deg dummere enn du er?

 

Jeg GJøR meg ikke dummere, jeg er barte ikke den smarteste kniven.

HI

 

Men du selger sikkert ikke skinnet før reven er over bekken, så då går det opp i opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

resten av oss lever i en verden der damer ikke lenger er skjøre pyntefigurer.

 

Da bør du snarest fatte at pene fruer skal holde seg til brodering og lignende, holde seg mye hjemme og ikke ha høytflyvende ambisjoner!

 

Strikking er mer nyttig enn brodering bare for å ha sagt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men mannen min skriker ofte sånn til meg når jeg ikke har vaska kusa på noen dager. Synes det er ekkelt og kjipt at han gjør det :(

 

Hahahaha!! Jeg tror jeg dauer^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette normalt at løytnanter skriker til kvinnelige soldater?

Har du problemer generelt med å definere hva som er normalt eller ikke i samspill med andre mennesker? Eller gjør du deg dummere enn du er?

 

Jeg GJøR meg ikke dummere, jeg er barte ikke den smarteste kniven.

HI

Men trenger du virkelig spørre andre om det er normalt i arbeidslivet å bli snakket til på den måten?

 

Hun snakker om mannen sin, som sikkert påstår at de snakker slik til hverandre i militæret..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sug lut

Er dette normalt at løytnanter skriker til kvinnelige soldater?

Har du problemer generelt med å definere hva som er normalt eller ikke i samspill med andre mennesker? Eller gjør du deg dummere enn du er?

 

Jeg GJøR meg ikke dummere, jeg er barte ikke den smarteste kniven.

HI

Men trenger du virkelig spørre andre om det er normalt i arbeidslivet å bli snakket til på den måten?

 

Hun snakker om mannen sin, som sikkert påstår at de snakker slik til hverandre i militæret..

Så man må være synsk for å lese innlegget?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...