Gå til innhold

Barselhotellet på Ahus


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vil du dele din opplevelse av barselhotellet?

 

Selv hadde jeg en skikkelig dårlig opplevelse da jeg fødte på Ahus for noen uker siden. Følte meg virkelig til bry for flere av de som jobbet der, og en av de ansatte kjefta på meg så jeg begynte å hylgrine. (ja, hormonell, men for det da..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde det veldig fint der, men var fjerdegangs og hadde ikke behov for noe hjelp i det hele tatt (bortsett fra at jeg fikk smertestillende mot etterrier, men hentet tabletter selv i "vaktbua"). Alle jeg pratet med der var veldig trivelige. Så synd at du hadde en negativ opplevelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde det veldig fint der, men var fjerdegangs og hadde ikke behov for noe hjelp i det hele tatt (bortsett fra at jeg fikk smertestillende mot etterrier, men hentet tabletter selv i "vaktbua"). Alle jeg pratet med der var veldig trivelige. Så synd at du hadde en negativ opplevelse!

 

Når på året var du der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde det veldig fint der, men var fjerdegangs og hadde ikke behov for noe hjelp i det hele tatt (bortsett fra at jeg fikk smertestillende mot etterrier, men hentet tabletter selv i "vaktbua"). Alle jeg pratet med der var veldig trivelige. Så synd at du hadde en negativ opplevelse!
Når på året var du der?

 

Jeg var der i slutten av juni. Måtte bli tre netter på grunn av komplikasjoner. Du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var der i begynnelsen av august. De hadde sikkert mye å gjøre pga stor pågang i ferieavviklinga eller noe. Men hvis jeg skal ha flere barn så kommer jeg nok til å vurdere et annet sykehus, har aldri følt meg så "liten" som jeg gjorde da. Har også barn fra før, så trengte ikke så mye hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var der kun i to netter. Var redd jeg måtte bli lenger da barnet hadde gått ned mye i vekt. Men slapp heldigvis det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var der i januar og er kjempe fornøyd. var der fra lørdag til tirsdags morgen. Men kan nok ha noe med årstiden å gjøre, men det burde absolut ikke være sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det flere av de ansatte so oppførte seg dårlig, eller denne ene? Man bør ikke ha en dårlig dag i en slik jobb, da får man trekke seg unna og telle til 10. En sleivete kommentar, avvisende kroppsspråk e.l. kan ødelegge så mye for et menneske i en sårbar situasjon. Hilsen #2 og 4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var der i 2 netter ( 1 natt på barsel og 1 på hotellet) og det etter keisersnitt. Dro hjem fordi jeg ikke likte meg der. Lite rom og det bråkte ute ( de bygget rett utenfor vinduet).

 

Hadde jeg visst det hadde jeg vært på barsel litt til. Fikk mitt 3 barn i april 2011.

 

Personalet var hyggelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det flere av de ansatte so oppførte seg dårlig, eller denne ene? Man bør ikke ha en dårlig dag i en slik jobb, da får man trekke seg unna og telle til 10. En sleivete kommentar, avvisende kroppsspråk e.l. kan ødelegge så mye for et menneske i en sårbar situasjon. Hilsen #2 og 4

 

Det var kun en dame som kjefta på meg. Men følte meg til bry de fleste gangene jeg spurte om noe. Først ringte jeg begge nummerene for å spørre om hjelp, men ingen som tok telefonen noen av gangene. Gikk deretter bort på vaktrommet hvor det satt to stykker, men ingen av de kunne hjelpe meg da jeg ikke stod på deres liste. Hun som hadde meg på lista var opptatt inne hos barnelegen. Fikk beskjed om å gå tilbake og prøve å ringe en gang til. Det kom aldri noen, likevel satt det to stykker på vaktrommet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var fornøyd. De som jobbet der var hyggelige, men kunne egentlig like godt dratt hjem, for det er jo meningen at du skal gjøre alt selv...

 

Hvordan er det nå? Kan man velge å heller ligge på sykehuset, eller MÅ man på hotellet hvis det ikke er komplikasjoner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fødte for 9 veker siden, og budde deretter 2 døgn på Ahus hotellet. Var meget førnøyd med personal, oppfølging, ja det meste. Ingenting å utsetta egentlig.

 

Synd du hadde ein annan opplevelse av å vera der. Hadde ikkje eg klart etter den påkjenninga ein fødsel er. Trygge, positive og vennlig personalet er eit must!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...