Gå til innhold

Trenger hjelp med gutten min på 17 mnd! Noen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Siden han var sånn 13 mnd, så har han sutret mer og mer.

Nå sutrer han fra han står opp, med unntak av når han får se peppa gris på tv, til han legger seg! han sutrer for allt! Leker vi sammen, leser bok(noe han elsker) så begynner han etter 2 min. Blir sint- kaster boken, og hyler. Sånn går dagene! Om han spiser mat og jeg ser på han-klikker det for han og han kaster skivene og tallerken og slik på gulvet.

 

Jeg blir sprø! Ingenting er bra nok for han. Blir sint for allt, sutrer for allt(så og si).

Jeg må jo holde masken- men inni meg kjenner jeg at det klikker for meg!

 

Har en gutt på 6 uker også, så kjenner at det vertfall tærer på tolmodigheten nå.

 

Gir han mest oppmerksomhet av de to, rett og slett for å unngå at det skal tørne for han.

Og han er bare slik hjemme med oss.Litt med andre også-men ikke på langt nær slik som dette.

 

Han begynnte i bhg også for 4 dager siden,og stygt å si det,men det var deilig! han går ikke lenge, bare 4/5 timer inkl soving. Og de timene uten sutring-er himmel.

 

Men til poenget, er dette en fase?

Er det noe jeg kan gjøre(føler jeg har prøvd allt)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest <3Barn&Engler<3

Første runda med trass tenker jeg, har en sønn på 18 mnd, han startet likedann når han var 12-13 mnd, nå starter det enderlig å roe seg, må si jeg overser oppførselen hans litt. Startet 50% bhg for to uker siden, og merker god bedring på den tiden, kanskje han startet å gå lei av meg og lillesøster på 5 mnd, ikke vet jeg, men jeg er sjels glad for at det er på vei bort nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår gutt var ganske umulig de siste mnd før han begynte i bhg (16mnd). Da gikk det over av seg selv. Tror det ble for lite action her hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke misforstå, men er han litt få timer i bhg? Hvis 4 timer inkluderer soving så er det fint lite han får mulighet til å leke med andre barn, bli trygg og få utforske seg selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...