Gå til innhold

Jeg blir gal av kløe!! (ekle detaljer)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er det bare meg eller er det flere som har erfart kløe der nede? Jeg har store "elefantører" av kjønnslepper, så de indre er mye større enn de ytre, og etter jeg ble gravid så har jeg klødd som besatt på utsiden av de indre og "innsiden" av de ytre, der hud møter hud.

 

Ingen tegn til sopp (tror jeg da), canesten fungerte ikke, og har ikke unormal utflod heller.. Det bare KLøøøøøR.. og jeg er dum nok til å klø til det blir sårt og så har man det gående.

 

Eneste som hjelper litt er å dusje og vaske med dr. greves underlivsvask, men jeg kan jo ikke dusje hele tiden heller :(

 

Er det sjakktrekk å forsøke seg på enda en soppkur, eller er dette noe som følger med graviditeten? Er i starten på andre trimester nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan være huden er mer irritert når du er gravid, slik var det her, fikk kløe dempende middel av legen til å smøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en allergisk reaksjon der nede og fikk Ibaril til å smøre på. Det hjalp! Om du ikke har sopp eller andre utslett kan du be om å få allergidempende medisin slik at det ikke klør så mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slik har jeg det også, meget lik din beskrivelse.. Ikke funnet noe løsning, gyn mente det var viktig med lufting da det kunne bli klamt og klø av den grunn. Lufting ja... lett det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...