Så her er en liten oppdadtering fra oss.
Snuppa blir 7 mnd 7 januar.
Ho legger seg for kvelden ca 18.30 og sover til alt fra 05.30(aaaalt for tidlig) til 08.00.
Vi starter dagen med en porsjon grøt, ca 1 1/2 -2 timer etter det får ho en flaske nan som ho sovner på å da sover ho ute i vogna en liten time. så en times tid etter ho har våknet får ho en porsjon grøt til og frukt pure, da kl nærmer seg 13.00 +/- får ho grøt og frukt pure igjen. Middagsglass får ho i 16.00 tiden og en porsjon kveldsgrøt i 18.00 også sovner ho på en liten flaske nan kl.18,30.
Ho er veldig glad i mat å gaper for alt som nærmer seg munnen.
Men jeg lurer egentlig på hvor mye nan bør ho få i seg iløpet av en dag?
Sånn som det er nå får ho i seg 400 ml, er det nok?
Ho får for det meste bare vann til måltidene, da ho ikke er noe interssert i å drikke melk om ho ikke ligger i fanget.
Frøkna er i full fart å har begynnt å krabbe/åle, ho er rett og slett over alt for tiden
Vi var å tok 6 mnd bilder i dag å gleder meg som en liten unge til å få se hvordan de ble
Tenner har ikke kommet enda og ser heller ikke ut som det er noen på vei.
Hvordan trives dere i permisjonen? Jeg koser meg kjempe masse med snuppa, men begynner å kjenne på det at det skal bli godt å komme i jobb igjen. Tror at jeg kommer til å ønske å dele opp permisjonen litt anerledes ved neste barn, kanskje å dele sånn at jeg har første tiden så mannen 3 mnd i midten for så at jeg kan ta de siste mnd igjen(om han ikke ønsker mer da)