Gå til innhold

ikveld skal vi vinne 127 millioner


Studine mevik

Anbefalte innlegg

og pengene har vi en lang plan på allerede. vi skal selvfølgelig reise på en laaaaaaaaaaaaang ferie laaaaaaaaaaangt vekk og så skal en haug med arbeidere gjøre både hus og hage perfekt mens vi er borte. Det er ihvertfall lov å drømme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Juliea - kukløsklan

Jeg vant jeg vant! HAH!

 

neeei kun 50 spenn på flax loddet og i hell og kjærlighet og det er da noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mentha

Jeg fant et flaxlodd i en skuff her, der var det en gevinst på 50 kr! Ble glad jeg, helt til jeg så at loddet måtte veksles inn før desember 2009.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh nei, der ble jeg pÅminnet om den gangen jeg kastet loddet til farmor med gevinst pÅ 10 000 kr. Jeg trodde tallene mÅtte stÅ ved siden av hverandre, som i enarma banditt, og skjønte ikke at det holdt at det var tre like i skrapefeltet. Jeg ble sÅ skuffet over "ingen gevinst", sukket, og slengte det i søpla. Jeg skjønte ikke hva jeg hadde gjort før leeenge etterpÅ. Jeg har ikke sagt det til noen ennÅ...

 

Men jeg trenger ikke penger. Jeg har fÅtt alt annet i livet servert pÅ gullfat!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. Jeg hadde også lagt planer for bruken av de pengene. I går kveld skulle jeg sjekke kupongen viste det seg at jeg hadde glemt å levere den. Sikker på at jeg hadde vunnet hele greia om ikke Alzheimer'n hadde innhentet meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...