Gå til innhold

Da har jeg bestemt meg for City Cross :)


November-spire-79

Anbefalte innlegg

Hva synes dere? Vi vet fortsatt ikke om vi kommer til å bo i byen eller på landet når babyen blir født i november ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke noe negativt å si om vogna utover at det ikke er en kjøpesentervogn (men gidder du virkelig å tråle kjøpesenter med babyen på slep?).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kjempefornøyd med vogna, og jeg synes den funker greit på kjøpesenter også. Det er hvertfall lettere å manøvrere der enn Edge Duo f.eks....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har Emmaljunga Citycross, har aldri hatt noe annet. Jeg syns den er tung å kjøre med, fordi jeg må legge ganske mye vekt på styret for å svinge. Prøvde tvillingvogna til venninna mi og den var en DRØM å svinge med!!! Den er trehjulsvogn da, så visstnok litt mer utrygg... Men den hadde store, gode hjul.

 

Jeg syns i tillegg at det hadde vært enklere med en vogn hvor jeg bare kunne løfte bagen inn og ut, nå må den klikkes av og på, og det er ganske tungt og styrete.

 

I tillegg burde det ha vært reguleringsmuligheter for stroppen fremme ved skrittet på sportsdelen (den som skal koples på med selene over brystet); det er laangt fra der stroppen kommer opp og til dit hvor ungen faktisk sitter. Nå må jeg stappe et lite teppe som en ball mellom stroppen og skrittet til Muffin for at han ikke skal skli ned :/

Endret av Madolyn&Muffin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er aldri på kjøpesenter uansett så det er ikke noe å ta hensyn til synes jeg ;) Shopper mest på nettet, og skulle jeg ta meg en tur en dag så får jeg bare være litt tålmodig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er aldri på kjøpesenter uansett så det er ikke noe å ta hensyn til synes jeg ;) Shopper mest på nettet, og skulle jeg ta meg en tur en dag så får jeg bare være litt tålmodig ;)

 

Jeg har vært kjempe fornøyd med vognen. Det med at noen synes å måtte legge mye vekt på håndtaket for å svinge har med hvor stiv eller ikke vognen er. man kan justere dette i 3 forskjellige posisjiner, også har jeg merket at om håndtaket står opp i posisjonen som stengene nedover gjør er vognen generelt stivere.

Har ikke hatt problemer med vognen på kjøpesenter, og den er ikke særlig tung å ta ut og inn i bilen heller. Er mange som har en trille itillegg. har ikke hatt behov for det.

Kjempe god og trill uansett vær. Skulle kanskje ønske at den hadde litt grovere hjul med tanke på snø og is. men ellers ingen til annet å sette fingeren på.

Dette med klikk-systemer på baggen. Så kan man jo velge å droppe city baggen og heller kjøpe hardbag eller soft bag og ha den i sportsdelen.

 

Du blir nok godt fornøyd med denne vognen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det med at noen synes å måtte legge mye vekt på håndtaket for å svinge har med hvor stiv eller ikke vognen er. man kan justere dette i 3 forskjellige posisjiner, også har jeg merket at om håndtaket står opp i posisjonen som stengene nedover gjør er vognen generelt stivere.

 

Godt tips; det skal jeg prøve :) Er ganske lita sjøl, så har nok hatt en real knekk på håndtaket ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med at noen synes å måtte legge mye vekt på håndtaket for å svinge har med hvor stiv eller ikke vognen er. man kan justere dette i 3 forskjellige posisjiner, også har jeg merket at om håndtaket står opp i posisjonen som stengene nedover gjør er vognen generelt stivere.
Godt tips; det skal jeg prøve :) Er ganske lita sjøl, så har nok hatt en real knekk på håndtaket ja...

 

Håper det hjelper. Både jeg og samboeren min har lagt merke tildet samme.

Synes liksom at vognen var så stiv og go i begynnelsen men at den ble mykere og mykere. Så da prøvde jeg meg fram. Jeg synes det hjelper hvertfall. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hadde jeg vert deg ville jeg gått for nitro cityen. jeg er knallfornøyd med den, veldig lett og god vogn, kommer fram overalt. fungerer fint på all slags føre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...