Gå til innhold

Easywalker June!!


QueenM

Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Morro å se at det er flere som "sikler" på denne vogna. Jeg har også veldig lyst på den til nestemann, men ikke før vi trenger sittedelen. Har Easywalker sky fra eldstemann som vi skal bruke på nytt.

 

Har gått og håpet på at denne skulle komme i butikkene snart, men de fleste butikkene jeg vet om i Oslo-området som har ført merket har sluttet med det. Vet dere om noen som skal ta den inn? Vet at Happyland i Svinesund skal ta den inn så fort den er tilgjengelig. Foreløpig har de sagt slutten av denne mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor ikke i Oslo omeråde, men vet at alle butikker i Babycare kjeden tar den inn, så kanskje du har en Babycare butikk i nærheten? :-) Tror noen Barnas Hus butikker fører den også, selv om noen har sluttet med den.. Vi har også en Easywalker fra før, en Qtro! Er råfornøyd med vogna og vi skal fortsette å ha den så lenge lillemor sover i barnehagen! :-) June skal vi bruke hjemme, den er sååå rålekker <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... ser at babymagasinet på Grønland er listet som en Babycare butikk, men vet de har sluttet å føre Easywalker. Nærmeste mulige da blir nok Lillehammer. Får ta en tur innom når jeg er der neste gang :) Ellers så blir det nok Happyland på Svinesund tenker jeg. De skal få den inn snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Si fra hvis du får sett på den da :) Jeg gleder meg til å se den "i levende live" selv jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå sett Easywalker June i "levende live"!! å den er virkelig enda finere i virkeligheten en på bilder!! <3 Fikk en kort demo, å denne vogna er jo genial!! Im in LOVE!! <3 hehe..

 

Gleder meg utrolig masse til å få min så jeg får tatt den i bruk!!

 

Var litt skeptisk til bag på denne vogna, men det er jeg IKKE nå lenger!! Ikke at jeg trenger det nå da jenta mi snart er 2 år, men kan jo plutselig komme en til!! Hehe..

 

Anbefales <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, sÅ bra! Gleder meg til Å se den selv. Tror min mor er interessert i Å sponse oss med ny vogn, da jeg egentlig ikke har noen andre ønsker til mini som kommer i desember. Vi har jo "alt" fra forrigemann. Blir til stadighet mast pÅ om hva vi trenger. Tror jeg skal sende en ny mail til Sverige og høre om de har fÅtt inn vogna pÅ Happyland ennÅ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres jo bra ut da!! :-) Ja, den er på tur ut til alle butikker denne uken sa min forhandler så.. Jeg skal hente min på fredag <3 JIPPI :-D Cant wait!! Blir masse trilling og testing i helga, hehe :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så at noen av de norske nettbutikkene har fått den inn, jeg vurderer å kjøpe den usett fordi den blir så liten at vi kan ha den i lille bilen....

Gleder meg sånn til å bruke den=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har lurt på det jeg og. Spurte på BabyShop i Ski, og de sa de har sluttet med merket. Har ikke sett det på nettsidene på en stund heller. Har en kollega som jobbet på Barnas Hus før, og han sier at han tror de har sluttet med merket også. De hadde også noe på nettsiden for kort tid siden, men nå er det ikke noe der lenger.

 

Konklusjonen er nok at det virker som de fleste butikkene har sluttet med EasyWalker av en eller annen grunn. Babymagasinet på Grønland i Oslo har hatt merket en stund, men de har også sluttet med det. Om noen kommer over butikker i Oslo-området som fortsatt fører merket (tar inn June), så gi beskjed :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror at leverandøren i Norge ikke har så godt rykte på seg, så mye mulig det er derfor så mange kutter de ut.

 

Hmm... får sjekke opp det. Er synd da, for det er utrolig bra produkter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kalesjen va akkurat som andre vogner, jeg er generelt positivt overassket over June! Den var enda finere enn på bilder, lite, lett, praktisk, digg å trill <3 Ja, skal mye til for å overgå den for meg!! Har hatt Easywalker Qtro fra før og er meget for fornøyd med Easywalker, lekre, gode, praktiske vogner. Og jeg har aldri hatt noe feil med min!! :-)

 

Har en bekjent som jobber på Barnas Hus der jeg kjøpte min Qtro, hun sier at kjeden har sluttet med Easywalker grunnet nye innkjøpssjefer som har kuttet ned mange merker. De i ansatta vil gjerne ha den da den har solg så bra og er mye etterspurt! Så den kommer nok til bake får vi håpe!! Alle må gå til sin Barnas Hus butikk og maaaase!!!! hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh jeg gleder meg sÅnn til Å se den, sÅnn str messig, hva kan den sammenlignes med?

 

Inbiller meg at den er litt lik Bugaboo Cameleon? Kan det stemme, sÅnn størrelsesmessig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den er litt lik Bugaboo Cameleon men baggen på June er større. Synes sittedelen er bedre også jeg da. Prøvde en Bugaboo hos en veninne før jeg bestemte meg. Men June har mye bedre sittedel. Myk, romslig å god! :-) <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bagen større ja, høres bra ut :) Hvor lang er sittedelen? Og er det helt flat liggestilling? *maser* :-P

 

Nå har jeg faktisk målt min Qtro for så å måle June så du kan se forskjellene. Den er større en man tror skjønner du! :-P Qtro er 88cm ned fra øverste del på rygg til knebøy/fotstøtte starter og 100cm med fotbrettet. June er 88cm fra øverste del på rygg og til knebøy + at du kan sette på et forlengbart fotbrett som er 22 cm.

 

"Rompedelen" er faktisk større på June en på Qtro! :-p

 

Og ja, den har helt flat liggestilling, 4 stillinger til sammen. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg på "mammasprinsess", å anbefaler June på det varmeste!! Jeg hadde ikke byttet mot noe om jeg skulle valgt igjen. June er en positiv overasskelse i forhold til det jeg hadde trodd! Har bag til min lille jeg da, og kan motsi alle rykter om at den er liten! Den er akkurat like stor som Easywalker sine andre bager, og Easywalker er jo en av de leverandørene med størst bag på markedet! :-) Løp å kjøp! <3

 

http://familiefruen.blogg.no/

Endret av maparepen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...