Gå til innhold

Småbarnsfar fikk "Meget" i samfunnsfag – krever offentlig skifte etter gal mormor som drepte rektor på 70-tallet


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

En småbarnsfar i Liverpool vil ha offentlig skifte, men forstår ikke helt hvordan rettsvesenet fungerer. Han vil at advokaten gir ham pengene han trenger, i stedet for omvendt. Ellers skryter han støtt og stadig av å ha fått "meget" i samfunnsfag på Kvelde ungdomsskole.

 

http://johncons-mirror.blogspot.no/2012/06/jeg-sendte-en-ny-e-post-til-advokatno_13.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bloggen virker helt hinsides.

 

Men likevel; Dersom hans mor er død, og hans mormor døde etter dette, er han rettmessig førstelinjearving og kan ha blitt snytt for arv slik han påstår. Så lenge det kan bevises at det finnes midler i boet, så behøves det gjerne ikke innbetales på forskudd ved begjæring av offentlig skifte. Det stiller seg likevel annerledes så lenge arven allerede er fordelt, slik at han ikke kan bevise at det er noe igjen og bruke dette som garanti.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og igjen-han er ingen småbarnsfar, han har ingen barn, men at han er gal-ja det kan vi enes om..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han overgår språkbruken på Dib en HØY gang :D

 

"Hei,

 

det er en gjeng med inavla nazister, som kØdder med meg, på nettet.

 

Jeg lurer på om det kan være hevn, siden min morfar, Johannes Ribsskog, var advokat for påtalemyndighetene under landssvikeroppgjØre, etter 2. verdenskrig.

 

 

Og dere i politiet svarer meg ikke.

 

Dere sitter på stutt-rompa deres og er inavla.

 

Dette er som da Hitlers soldater marsjerte gjennom Karl Johan, 9. april 1940, da stod besteforeldra deres, og heia.

 

 

Det er det samme som skjer nå, når dere ikke gjØr jobben deres, og etterforsker kriminalitet mot meg.

 

Norge er et skammens land på grunn av sånne inavla nazister som dere.

 

 

Dette gjelder også Spesialenheten.

 

Erik Ribsskog"

 

-----------------------------------------------------------

 

"Ja,

 

du har vel hora for mye med hippiene i Oslo tenker jeg.

 

Og negerne dine i Sveits.

 

Din jævla hore, du har tatt på deg et ansvar å gi arv, og det gjØr du ikke.

 

 

Du burde vært kappa opp i småbiter di forpurte fitte så jævla sur blir jeg da.

 

Du får håpe at du ikke mØter meg igjen resten av livet, for da slutter det tror jeg.

 

Erik Ribsskog"

 

--------------------------------------------------------------

 

TØrr ikke tenke på hva han hadde skrevet dersom han hadde en "Særdeles godt" i sammfunnsfag :D

 

Så sånn var det.

 

Bare noe jeg tenkte på.

 

Men men.

 

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor alt dette maset om at Ribsskog er småbarnsfar? Er det noen som har lest for mye på bloggens hans, og tippet over?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor alt dette maset om at Ribsskog er småbarnsfar? Er det noen som har lest for mye på bloggens hans, og tippet over?

 

Det er Ribsskog selv som lager innleggene om bloggen hans

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sekretøsa

Hvis man ser på språket i de innleggene som blir laget om han her, så ser man fort at det ikke er han som starter de selv altså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det noen som har litt for mye fritid her inne tydeligvis.

 

Stakkars mann, han kunne definitivt trengt hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...