Gå til innhold

Verden min raser...


Småbruk

Anbefalte innlegg

Hvordan skal jeg klare dette? Oppdaget i kveld at mannen min chatter på Gaysir, et nettsted for homofile og bifile. Og i chatten står det om en avtale mellom han og en annen mann om suging. Herregur, hva gjør jeg??? Elsker han jo så masse, men dette vet jeg ikke hvordan jeg skal håndtere. Vi har unger og hus, og jeg har aldri mistenkt noe slikt. Hverken med damer eller menn. Han må få finne seg selv, men jeg er ikke akkurat så lysten på å dele dette med han. Jeg er helt tørr i munnen, har drukket flere glass vann og er like tørr... Fikk lagt ungene uten at de merket noe, men nå har jeg bare lyst til å gråte og gråte og gråte!

 

Huff, måtte bare få ut dette her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi...dette er noe som ikke kan bortforklares heller, skjønner veldig godt om du føler deg jævlig nå.

Du må bare ta mot til deg og ta det opp med han, når du får summet deg selv...Har ingen råd jeg, har en litt vanskelig situasjon selv hjemme akkurat nå, men lykke lykke til!!!

 

Og om det ser grått ut, bare husk på at han har gitt deg flotte unger og det er sikkert ikke lett for han heller....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han vet at jeg vet nå. Jeg er så utrolig lei meg og kjenner at jeg må få ryddet litt tid slik at vi kan ta dette uten at ungene er i huset. Helt merkelig, jeg ble helt tappet for energi. Og så tørr i munnen (vet jeg sa det i sta også) Virker som kroppen bare stresser helt sinnsykt. Han skal få lov å leve ut dette om det trengs, men jeg kjenner nå at jeg ikke vil følge han den veien. Han kan jo være bifil, men likevel. Jeg kan ikke sitte og vente på at han tester ut sin nye verden! Men jeg skal respektere han og alt det. åh, kvalm! Jeg vil jo ikke at barna mine skal oppleve at vi skilles heller. Jeg er så jævlig lei meg nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lykke Fryd ♥

Heterofil, homofil eller bilfil gir en aldri fripass til å planlegge eller gjennomføre utroskap.

Du må bare konfrontere ham med dette.

 

Lykke til og god klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heterofil, homofil eller bilfil gir en aldri fripass til å planlegge eller gjennomføre utroskap.

Du må bare konfrontere ham med dette.

 

Lykke til og god klem!

 

Nei, det er det jeg mener også. Dette, selv om det er vanskelig for han også, er jo rein utroskap. Og det er vel det som gjør meg mest sint, såret, lei meg og aaaahhhhh!!! Jeg skal ta en skikkelig runde på det. Han la seg nå, ikke en lyd mer. Men jeg lar ikke dette ligge. Hadde han vært skikkelig mann så er det jo han som burde ta det første steget til kommunikasjon, han kan da virkelig ikke tro at dette kan ties ihjel! Og jeg har bein nok i nesa til å ta det, og jeg klarer meg også fint alene med ungene. Men.... jeg har jo mistet kjæresten min.

Og det på en utrolig simpel måte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lykke Fryd ♥

Heterofil, homofil eller bilfil gir en aldri fripass til å planlegge eller gjennomføre utroskap.

Du må bare konfrontere ham med dette.

 

Lykke til og god klem!

 

Nei, det er det jeg mener også. Dette, selv om det er vanskelig for han også, er jo rein utroskap. Og det er vel det som gjør meg mest sint, såret, lei meg og aaaahhhhh!!! Jeg skal ta en skikkelig runde på det. Han la seg nå, ikke en lyd mer. Men jeg lar ikke dette ligge. Hadde han vært skikkelig mann så er det jo han som burde ta det første steget til kommunikasjon, han kan da virkelig ikke tro at dette kan ties ihjel! Og jeg har bein nok i nesa til å ta det, og jeg klarer meg også fint alene med ungene. Men.... jeg har jo mistet kjæresten min.

Og det på en utrolig simpel måte!

 

Liker! Ikke det som har skjedd, men at du har ben i nesa og står opp for deg selv. Bra!

 

Snakk med ham og ta det derfra. Han har nok også, tydeligvis, endel på hjertet.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjente et øyeblikk at det hele roet seg og at jeg fikk et snev av empati for det han har gjort. MEN... Jeg tenkte at jeg ikke skulle kikke mer på pc'en hans. Men så kjente jeg at jeg bare mått se om alt var slettet og i det hele tatt. Nå har han laget passord ¨for pålogging. DET VAR DRåPEN! Jeg har ingen rett til å snoke, og har heller ikke gjort det på over 2 år. Kikker aldr på hans pc eller mobil, har følt meg så trygg og ikke hatt behov. Men hans siste tids adferd så lurte jeg litt på om han var bitt av spillebasillen eller noe for han har vært på nett flere laaaange kvelder, helt annerledes enn hvordan han pleier å være.... Nå skal det ryddes opp i heimen, for nå er jeg forbanna!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, føler med deg. :( Utrolig kjip måte å oppdage det på også. :(

 

Som Lykke Fryd sier så er utroskap det samme uansett hvilken legning man har. Og det å utforske sin seksualitet er ikke en unnskyldning for å være utro eller planlegge det. Kan hende han ble revet med og ikke hadde tenkt å gjennomføre det, men jeg mener at det ikke er greit å planlegge noe slikt uansett. Hvordan hadde han reagert hvis det var omvendt?

 

Bra du tar det opp med han, så får han legge kortene på bordet. Synes du høres ut som en sterk person, håper det ordner seg til det beste for deg og barna deres. Klem til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen i dag har vært skikkelig slitsom. Jeg har vekslet mellom å finne separasjonspapirer og å lure på hva jeg egentlig driver med. Jeg føler jeg ikke får noen skikkelige svar av han, fravikende. Han startet dagen med å si at han nå hadde slettet hele profilen. SMART da kan jeg i hvertfall ikke få sett hva han har holdt på med der inne. Ikke det at det hjekper å gni seg inn med alt som står der, men likevel... Jeg konfronterte han med dette, og lurte på hva han tenker. Han sier så lite. Han kom ikke hjem fra jobb i dag, bare sendte en melding for en helvtime siden om at han savner meg og elsker meg. ARGH! Tenk om han har gjort det da! Jeg kan jo aldri kysse den mannen eller stole på han igjen. åååååå jeg sanvner kjæresten min! Men han kommer aldri tilbake, alt er ødelagt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere må få pratet ut om dette. Jo lengre du går å tenker over alt som kanskje har skjedd jo vanskeligere blir det.

 

Kanskje er det bare fantasi, kanskje har aldri noe skjedd. Sier ikke at dette er noen unnskyldning, men kanskje lettere å tilgi.

 

Mange klarer å jobbe seg gjennom slike tunge stunder, men det avhenger jo at dere kan prate ut. Samtidig så må du gå i deg selv å finne ut om du kan tilgi og komme videre. Dette må ikke få lov å være med videre. Prat ut og bli ferdig, da kan dere fortsette livet sammen hvis begge ønsker det. Åpenhet og ærlighet varer lengst selv om det er sårt.

Menn er ikke flinke til å prate så du må være villig til å lytte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillemor og lillefrøken

Huff dette var trist. Det spiller ingen rolle om han mistenker at han er homofil eller bifil, så lenge han er i et forhold/ekteskap, så er dette trossalt utroskap. Eller iallfall at han har fantasier og mest sannsynlig planer om utroskap.

 

Jeg ville først og fremst ha tatt en skikkelig prat sammen etter barna har lagt seg, evt send dem til en tante eller bestemor så dere kan prate uforstyrret.

 

Så ville jeg ha prøvd å fått alle kortene på bordet, slik at du får vite "alt". Jeg ville ha forlangt at han åpnet profilen igjen slik at du fikk se historikken hans der, og går ikke det, så hør med en administrator av nettsiden om de kan gjenopprette informasjon som var lagret på hans profil (mens du hele tiden sørger for at han ikke gis anledning til å slette informasjon i prosessen). Synes også du bør få tilgang til å lese alt av epost, facebookmeldinger og sms. Du vet jo ikke om han har slettet informasjon herifra, men jeg ville iallfall umiddelbart før han rekker å gjøre noe mer med det, be om tilgang. Det vil jeg tro er nødvendig hvis du noen gang skal kunne stole på han igjen, hvis det er noen mulighet for at dere vil gi forholdet deres en sjanse videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Filifjonka

Hvis dere skal kunne gå videre så kan ikke han drive på og være unnvikende og late som ingenting og slette profiler og historikk. Hvis dere skal kunne gå videre må han ta fullt ansvar for det han har gjort - han har planlagt å være utro mot deg. Han må legge seg flat og beklage, og virkelig vise at han angrer.

 

Det at han ikke kom hjem fra jobb er i hvert fall ikke noe sjakktrekk, og jeg hadde blitt aldeles rasende og fem ganger så mistenksom hvis jeg hadde vært i dine sko.

 

Støtteklem, og lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får fram mye av det jeg tenker Filifjonka. Den unnvikende holdningen, og at han nesten spilte "offer" for meg i dag tidlig gjør meg rasende. Hvor er restekten for meg oppe i det hele. Jeg trenger litt støtte i det hele, det er faktisk utrolig godt å lese ordene deres her inne, selv om jeg ikke kjenner dere. Mye fornuftige damer her! Og dette orker jeg rett og slett ikke ta opp med mine beste venninner engang, ikke før jeg vet mer i hvertfall. Det er liksom så fjernt, hadde det vært ei dame hadde saken vært mer rasjonell, men pokker heller da! En mann! Jeg skjønner jo at han sliter og at dette er vanskelig. Dette er følelser han sikkert har tenkt mye på. Men bak min rygg... og en slik plan. Det gjør man ikke mot den man elsker! Men jeg vil han på en måte alt godt. Men mest tenker jeg vel i retning av at vi må beholde et visst vennskap, jeg nærmer meg vel konklusjonen om at dette tåler ikke forholdet vårt. men vi har barn og må klare å skilles og samarbeide på best mulig måte for deres skyld...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulte med to små

Jeg har ikke så mye trøstende å si annet en at jeg føler med deg!

Du høres ut som en fornuftig dame og du vil nok klare deg godt videre i livet!

Gråt, vær sint, få det ut, snakk om det til noen du stoler på og bli ferdig med det nå så slipper du å dra på det vonde sviket resten av livet.

Jeg syns det er bra at du står opp for deg selv samtidig som det virker som om du ønsker å "forstå" han også.

Det virker modent og jeg tenker "at hun klarer"...men så blir jeg litt glad også for at noen takler slike ting så godt.

Du er muligens litt i sjokk, men dette klarer du på den beste måte tenker jeg.

Sender deg mange gode tanker og ønsker deg og barna alt godt videre.

Sender deg en klem og sier " stå på jente!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Oi...

Her beskriver du så å si ALT det min mann gjorde..
pluss litt mer!
ble nesten skremt, så lik var historien vår..

Hvordan gikk det med dere?
Jeg er dum som et brød, så vi er fortsatt sammen, men ikke så mye lengre tror jeg!
Han har lovd i 5 år å frandre seg, men neida, ingenting skjer.. etter 6mnd så er det på samma visa igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som eksen min. Og han sluttet ikke. Dro hjem og hadde ubeskyttet sex med fremmede menn og mye mer. En lang historie, men han er altså en eks.

 

Driver man på slik, er det jo en legning de har, det er ikke noe de kan slutte med(eller, å ha sex med andre på si kan man jo slutte med, men man slutter ikke å være homofil/bifil).

 

Jeg er bare evig glad for at jeg gikk før vi fikk barn og alt det der sammen, for dette ender sjeldent lykkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...