Gå til innhold

Veldig usikker


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Dette har jeg ikke fortalt noen og veldig glad man kan vere anonym her. Jeg og samboeren min gjorde det slutt en liten stund og dum som jeg var, hadde sex med en annen man. Vi var fulle og kan ikke huske at han kom i det hele tatt for vi ga egentlig opp hele prosjektet. Jeg fikk vite at jeg var gravid og det første jeg tenkte var at samboeren min var faren til barnet. Men termin datoen er litt sein i forhold til da vi sist var sammen. Jeg tenkte ikke over det med en gang jeg var gravid, og fortalte derfor samboeren at vi skulle bli foreldre. Vi er nå sammen igjen og terminen nermer seg veldig..Mange tror jeg kommer til å føde før terminen og at den ikke stemmer. (noe jeg selvsagt også håper på) Han gleder seg kjempe mye og handler inn alt vi trenger og er en helt fantastisk gutt.

 

Hva i alle dager gjør jeg hvis bebi kommer og ikke ligner på sin far?? Orker ikke tanken på å miste gutten min..Har så vanvittig dårlig samvittighet:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke så mye du kan gjøre, bortsett fra å vente og krysse fingre.

 

Er typen din og den andre mannen veldig ulike, sånn at det f.eks.ikke vil være tvil om hvem som er faren?

 

Skjønner godt at du sliter med tankene....Men det er ikke så mye å gjøre med det nå, og plutselig er det gått for lang tid til at man bare kan fortelle sånt til den man er glad i.

 

Sender deg mange lykkeønskninger, og håper det vil ordne seg for deg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barnet har krav på å vite hvem så er far så her plikter du å ta en DNA-test slik at barnet, og far, kan vite om hverandre og bli kjent.

 

Om du ikke gjør det så kan det fortsatt komme for en dag at far ikke er far (dersom han ikke er det) ved ulik blodtype og hva om barnet skulle få en sykdom som krever donasjon?

Her må du bare gjøre det rette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan hvertfall ikke la være å si det. Uansett om babyen ligner på samboeren din eller ikke, må han få vite sannheten. Og det er nok best å si det raskest mulig. Får han vite det nå, kan han kanskje klare å godta det. Om han får vite det ved en tilfeldighet om 15 år, så kommer han muligens aldri til å tilgi deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er ikke så aldeles forskjellige utseende messig. Han andre har et par særtrekk som skiller han ut da..Krysser fingrene jeg også for at det er samboeren min som er faren:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...