Gå til innhold

Vin gjør fin?


midgard

Anbefalte innlegg

Hva skal du gjøre i vinterferien? Vel, får pressisere at det her er snakk om avspassering - dette utløser som regel en heftig diskusjon... Men det er ikke det som er poenget;) Jeg skal bruke vinterferieavspasseringen min på å bli heeeeeeeeeelt frisk - har vært konstant sykdom over lengere tid nå, klage klage klage..... Så nå sitter jeg her (igjen!!!): tett i øra, nesa renner, vondt å svelge og lurer på om vin gjør "kål" på dette.... eller må det sterkere saker til???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg begynte på en 3-liters i går. Føler meg mye bedre! Snørra renner og jeg er bomull i hodet. ørene er tette og livet er herlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres knall ut:) Da åpner jeg vinen "switsher" fra kranglekameratene til Golden Goal og håper på det beste....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det fikser det i alle fall midlertidig:)

Og det er vel bedre enn intet :) Jeg skal snu opp ned den 3 liters-dunken jeg har stående med rosèvin selv - for å få lirka ut bunnslammet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg husker en gang i min grønne ungdom hvor jeg tenkte å ta knekken på en forkjølelse. Løsningen var en halv flaske Gammel Dansk, og øl for å skylle ned det verste.

 

Gammel Dansk og øl gjør ikke fin. Gjør en helsikes skallebank og styrtbrekninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

klage klage klage... ennå ikke bra, tom for vin:( men våkner nok opp i toppform på mandag - da er jo ferien over.... halllleluuuuuuuja.... humlepung!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...