Gå til innhold

Hat


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er det mulig å hate en person så mye som jeg gjør overfor deg?

Men mest av alt så hater jeg meg selv som lot deg disse over meg. Hvor dum går det an og blir???

 

Jeg har aldri, aldri i mitt liv hatet noen som jeg gjør nå. Ikke de som voldtokt meg, ikke de som mobbet og kalte meg for ape eller frøs meg ut. For de har jeg ingen følelser overfor, men deg fy faen. Vil aldri ser din stygge tryne, din stygge stemme.

Hvem faen i helvete tror du at du er.

Tror du at du bare kan bitche deg over andre?

Tror du at du kan bestemme over andres liv bare fordi de ikke vil leve i ditt perfekte og pertentlige liv eller har samme meninger som deg?

 

Jeg skal nemlig si deg en ting hvem du er:

 

Du er en bortskjemt dritt unge som ikke tåler å få nei.

Du setter verden på hodet med en gang noe går mot deg og kaller alle andre slem, men jeg skal si deg en ting hvem som er slem: Jo, det er nemlig deg. I alle år har hørt på deg, vært tålmodig overfor dine klaginger og sykdommer, bedt deg og barna dine på middag. Enda så klager du. Ingen ting er bra. For mye salt i maten, maten har for store biter, vannklanen står feil vei bla, bla, bla, bla.

Du klarer ikke gleder deg på andres vegne fordi de har det bedre enn deg.

Du klarer ikke å trøste dine venner uten å tjene penger på det. Hva faen, skal jeg betale deg for ditt vennskap og dine råd?

Da går jeg heller til psykolog som tar halvparten som du gjør!!!

 

Ja, det er sikkert mange som synes synd på deg. For det gjorde jeg også i begynnelsen av vennskapet. Synes du virker som ei flott og oppriktig venninne. Helt til jeg fant ut hvem du egentlig er. Du er en falsk jævel. Som liker å gå og snakker om andre. Gjerne med fullt navn og hvor personen bor. Greit å snakke om andre, men vær så snill ikke ta med navnet til personen du snakker om. Er ikke så kult å møte de folkene jeg ikke kjenner, men at de vet hvem jeg er fordi du snakker om meg til andre. Det er noe som heter personvern, kjære deg.

 

På en måte så ønsker jeg at livet ditt går til helvete, men desverre så vil jeg ikke være nedlatende eller synke ned til et lavere nivå som deg.

Så vil bare ønske deg et godt liv, og at du for noen livserfaring så du blir tørr bakørene. Og for gudsskyld, så håper jeg du har lært noe der du er nå. Ellers så tror jeg ikke livet ditt kommer til å bli noe bedre og at du kommer til å miste omsorgen for barna dine. Sier ikke at jeg er en bedre person enn deg, men jeg ser mine feil og tar lærdom av det og det synes jeg du også bør gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du skriver at du ikke er nedlatende og ikke vil synke så dypt som venninnen din, men hvorfor skriver du om henne her da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbroken

Du skriver at du ikke er nedlatende og ikke vil synke så dypt som venninnen din, men hvorfor skriver du om henne her da?

 

Vet du hvem hun snakker om? Hvis ikke, er det vel ok å lufte frustrasjonen og tankene på et anonym forum?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste hele teksten med litt sånn sinna rappe-stemme i hue. Sånn som Klovner i kamp, Eminem, Paperboys eller OnklP, eller hva de nå heter de som snakkesynger så rart. Det funka som bare rakker'n, jo.

 

*

På en måte ønsker jeg

at ditt livet går til helvete,

men likevel så vil jeg

ikke være nedlatende

eller synke ned

til et lavere nivå som deg.

*

 

Er det ikke litt sånn 'hat' og 'pekefinger' de synger om også da, disse ungdommene nå om dagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste hele teksten med litt sånn sinna rappe-stemme i hue. Sånn som Klovner i kamp, Eminem, Paperboys eller OnklP, eller hva de nå heter de som snakkesynger så rart. Det funka som bare rakker'n, jo.

 

*

På en måte ønsker jeg

at ditt livet går til helvete,

men likevel så vil jeg

ikke være nedlatende

eller synke ned

til et lavere nivå som deg.

*

 

Er det ikke litt sånn 'hat' og 'pekefinger' de synger om også da, disse ungdommene nå om dagen?

HI her... Jeg skrev det i ren frustrasjon og følte at alt jeg gjorde var feil og at alt var min skyld. Vet ikke hvorfor jeg skrev det her. Kanskje får å få respons? Samme det for det er ikke så viktig, men at du leste det med "sint" stemme var interessant. For jeg liker å høre på Eminem og andre rap artister. Har ikke tatt noe fra teksen dems, men har skrevet alt fra hjerte. Så jeg tar det som kompliment og at det var bra skrevet selvom jeg skrev det i ren frustrasjon og var sint. Mest på meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...