Gå til innhold

Vaskemaskinen streika, baby bæsja og jeg gikk med burka..


Gjest Juliea

Anbefalte innlegg

Gjest Juliea+gullet07.03.11

Skal bare komme med en ikke anbefaling. Vaskemaskinennhar visst streiket i helgen, eller tatt lang pause noe uvisst.. Ingen rene klær for typen "glemte" å si ifra dette.. Mini og jeg har vært hos mormor og hun har bæsjet en god del (baby altså) hun fikk lufte seg litt å krabbe rundt naken det resulterte i ned bæsjete klær. I og for seg greit nok det, men hadde jo da håpet på rene klær når vi kom hjem til typen igjen, men nei IKKE noe rent.. Baby ble lagt jeg ble sint og slang klærne jeg lånte fra a mor i dusjen noe som var Ulurt siden jeg da ikke hadde noe å ta på da jeg kom ut igjen.. I en øyeblikks desperasjon måtte je ha sjokkis, men nakenshopping av sjokkis på statoil har aldri vært min greie så jeg drar på meg burkan (kjæresten hadde en liggende, satser på at grunnen er karneval og ikke noe kinky) og tuslet av gårde. Så der sto jeg da på Statoil og kjøpte 5 stk mars sjokolade og sigg i bare burkaen og moonboots.. Har det fordoblet på meg ennå sitter på verandaen og gutter over nedbæsjete klær og vinmangel... Og det er to poeng her 1, ikke ha sviskespisende baby naken i nærheten av klesbagen. 2, kjøp en burka til"rainy days" (man vet jo aldri)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Juliea+gullet07.03.11

Lurte jeg også på svaret lød: fordi jeg vasket ikke klær denne helgen.

Neida så fint da! Menn er fascinerende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sug lut

Hensikten helliger midlet, og sjokolade helliger alt, men jeg begynte nå å lure på om det er flere enn deg som går commando i burka, samt hvorfor din mann hadde en burka liggende sånn helt plutselig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest amandine

Menn er fascinerende sier dere? For han glemte vasken? Jeg synes nå det er mye rarere at han hadde en burka liggende enn at han glemte vaskemaskinen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det høres jo veldig praktisk ut med en burka liggende til nødsituasjoner da.

Lurer på om jeg vil kjøpe meg en.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tullmusa83

Hvis en husholdningsmaskin man normalt bruker en 4 -5 ganger i uken rykker. Er det ofte rikelig med påminelser om at den funker. Særlig siden juliea var helt fri for rent tøy når hun kom hjem. Da slår det meg som naturlig at det mest sannsynlig at det var hans jobb og starte en maskin eller to, en at han nok utnyttet muligheten til å la vær. Da maskinen jorde seg vannskelig.

 

Burkan gå i mine øyne inn i kategorien, mye rart menn får. Kjnner folk som har oppblåsbare sauer etter å ha feiret 18 årsdag og gjerne bleierå slikt så en burka høres ut som en typisk kompis gjeng gave.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Juliea+gullet07.03.11

I dette tilfellet var jeg bare veldig glad for at han hadde en burka liggende, men hvor den kommer fra vet ingen av oss.. Set egentlig på det hele som et tegn på at han vil jeg skal gå med burka da den lå så fint fremme da je kom hjem igår og det var eneste rene antrekket.. Men for all del kjøp en burka den er gull verdt i krisesituasjoner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Juliea+gullet07.03.11

Kommando i bruka kan forresten anbefales, følte meg fri og fanget på engang:) skal prøve å finne ut hvor den kommer fra, håper ikke det er en fetisj bare, for SÅ praktisk er den dog ikke i den sammenheng..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har ikke vært i utenlandstjeneste I Afghanistan og kjøpt den der?

 

Da mannebeinet her i huset var der, sendte han en diger pakke med alskens drit til Norge, blandt mye annet en merkelig blå, drittrang lue som jeg tredde på meg, tok bilde av meg med og sendte bildet til han. Han hadde knekt fullstendig sammen i latterkrampe, for "lua" var en dukkeburka :)

Endret av Mor Løvehjerte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...