Gå til innhold

lang rumpesprekk


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei. jeg har problemer med at rompesprekken syns hele tida. uanset hvor store truser jeg bruker, eller hvor langt opp jeg har buksene så syns rompesprekken. så må alltid bruke en lang topp eller no, så det dekker.

syns det er flaut når jeg er i svømmehallen og sånn.

Flere som har problemer med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror du eliminerer det problemet hvis du får deg truser og bukser i passende størrelse til figuren din;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. jeg har problemer med at rompesprekken syns hele tida. uanset hvor store truser jeg bruker, eller hvor langt opp jeg har buksene så syns rompesprekken. så må alltid bruke en lang topp eller no, så det dekker.

syns det er flaut når jeg er i svømmehallen og sånn.

Flere som har problemer med det?

 

Hehe!! Unnskyld at jeg ler ;) Jeg har også en ganske lang rumpesprekk som har irritert meg litt. Og blir misunnelig på jenter som har kort.... hehe! Men så var jeg i svømmehallen på lørdag og der var det ei dame i dusjen som hadde så kort rumpesprekk at den knapt dekte rumpehullet...... true story!! :D

 

Rumpesprekken plager meg ikke Så mye da, jeg har ikke problem med truser og bukser.... men kanskje du

må kjøpe andre typer bukser, med høyere liv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du eliminerer det problemet hvis du får deg truser og bukser i passende størrelse til figuren din;-)

 

Hjelper ikke uansett.

ser meg selv i speilet, og ser at den er LANG!! :/

når jeg er i svømmehallen, uten å nistirre, så ser jeg at alle andre har normal sprekk.

bruker tilogmed joggebukser, men neida.

den helvettes sprekken syns støtt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker du bukser med normalhøyde i livet? For da skal jo buksa sitte greit sånn ca ved navlen, eller rett over. Kan hende du har prøvd bukser med feil fasong? Synes noen av HM sine bukser er veldig bra. De er sånn "mellomstørrelse" mellom hoftebukser og "oppunderarma-bukser".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei. jeg har problemer med at rompesprekken syns hele tida. uanset hvor store truser jeg bruker, eller hvor langt opp jeg har buksene så syns rompesprekken. så må alltid bruke en lang topp eller no, så det dekker.

syns det er flaut når jeg er i svømmehallen og sånn.

Flere som har problemer med det?

 

Hehe!! Unnskyld at jeg ler ;) Jeg har også en ganske lang rumpesprekk som har irritert meg litt. Og blir misunnelig på jenter som har kort.... hehe! Men så var jeg i svømmehallen på lørdag og der var det ei dame i dusjen som hadde så kort rumpesprekk at den knapt dekte rumpehullet...... true story!! :D

 

Rumpesprekken plager meg ikke Så mye da, jeg har ikke problem med truser og bukser.... men kanskje du

må kjøpe andre typer bukser, med høyere liv?

 

ja, tenkte på å prøve å kjøpe sånne bukser med høyt liv :) men uansett irriterende at jeg ikke kan bruke vanlige bukser uten at sprekken syns.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker du bukser med normalhøyde i livet? For da skal jo buksa sitte greit sånn ca ved navlen, eller rett over. Kan hende du har prøvd bukser med feil fasong? Synes noen av HM sine bukser er veldig bra. De er sånn "mellomstørrelse" mellom hoftebukser og "oppunderarma-bukser".

 

har prøvd mye forskjellig. buksen skal da ikke sitte over navlen??

men under

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan gå med zebratruse, så det blir penere. På bassenget kan du dekke til med honkle. Og så kan du være fornøyd med deg selv som du er. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan gå med zebratruse, så det blir penere. På bassenget kan du dekke til med honkle. Og så kan du være fornøyd med deg selv som du er. ;)

 

hehe, kan ikke gå rundt i svømmehallen med håndkle på ;)

når jeg går rundt i bikini så syns rompesprekken, så hater å gå opp av bassenget. *flaut*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan gå med zebratruse, så det blir penere. På bassenget kan du dekke til med honkle. Og så kan du være fornøyd med deg selv som du er. ;)

 

hehe, kan ikke gå rundt i svømmehallen med håndkle på ;)

når jeg går rundt i bikini så syns rompesprekken, så hater å gå opp av bassenget. *flaut*

 

Da har jeg et hett tips til deg ;)

 

Badeburka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker du bukser med normalhøyde i livet? For da skal jo buksa sitte greit sånn ca ved navlen, eller rett over. Kan hende du har prøvd bukser med feil fasong? Synes noen av HM sine bukser er veldig bra. De er sånn "mellomstørrelse" mellom hoftebukser og "oppunderarma-bukser".

 

har prøvd mye forskjellig. buksen skal da ikke sitte over navlen??

men under

 

Nei, normalhøydebukse skal kneppes ved navlen, men hvis du plages med å få joggebukse til å sitte uten å flashe for mye, så bør du kanskje tenke på enda høyere bukse...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bruker du bukser med normalhøyde i livet? For da skal jo buksa sitte greit sånn ca ved navlen, eller rett over. Kan hende du har prøvd bukser med feil fasong? Synes noen av HM sine bukser er veldig bra. De er sånn "mellomstørrelse" mellom hoftebukser og "oppunderarma-bukser".

 

har prøvd mye forskjellig. buksen skal da ikke sitte over navlen??

men under

 

Nei, normalhøydebukse skal kneppes ved navlen, men hvis du plages med å få joggebukse til å sitte uten å flashe for mye, så bør du kanskje tenke på enda høyere bukse...?

 

Det stemmer. Er faktisk fint også.

 

How to Wear High Waist Jeans for Women Fashion Trend 2011 | Fashion Design | Fashion Trends | Fashion Designer | Men's Fashion | Women Fashion | Fashion Style | Fashion Tips

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste har et eller annet de er misfornøyd med, like kjipt uansett.

 

Mine anbefalinger er badedrakt i svømmehall, shorts + singlet eller badedrakt på stranden, og høyere boksere/truser og bukser. Evt bruke type trang og lang singlet under det meste av klær (det gjør jeg uansett- både under tskjorter og gensere) og stapp de nedi bukse, da synes det ikke.

 

Mannen og dattera har samme problemet ;) Mannen har fått beskjed om å dra bokseren lengre opp :P Og med dattera så dekkes sprekken så vidt av bleia, men hun plages ikke av det enda ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, mange bra forslag ;)

bra jeg ikke er den eneste som sliter med det xD

skal prøve å se etter normalhøydebukser ;)

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ingenting, jeg. Er rumpesprekken lenger enn rumpa? Har du rumpesprekk på ryggen? Beklager, ikke meningen å virke frekk, men dette skulle jeg gjerne sett bilde av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ingenting, jeg. Er rumpesprekken lenger enn rumpa? Har du rumpesprekk på ryggen? Beklager, ikke meningen å virke frekk, men dette skulle jeg gjerne sett bilde av :)

 

hehe :)

ja rumpesprekken er faktisk lenger enn rompa

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. jeg har problemer med at rompesprekken syns hele tida. uanset hvor store truser jeg bruker, eller hvor langt opp jeg har buksene så syns rompesprekken. så må alltid bruke en lang topp eller no, så det dekker.

syns det er flaut når jeg er i svømmehallen og sånn.

Flere som har problemer med det?

 

Dette har jeg faktisk aldri tenkt over, nå fikk jeg virkelig noe nytt å tenke på! Aldri fått med meg at vi har forskjellig lengde på sprekken liksom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ingenting, jeg. Er rumpesprekken lenger enn rumpa? Har du rumpesprekk på ryggen? Beklager, ikke meningen å virke frekk, men dette skulle jeg gjerne sett bilde av :)

 

hehe :)

ja rumpesprekken er faktisk lenger enn rompa

HI

 

 

hehe kan du være så snill og legge ut et bilde ;) dette måååå jeg bare se ! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ingenting, jeg. Er rumpesprekken lenger enn rumpa? Har du rumpesprekk på ryggen? Beklager, ikke meningen å virke frekk, men dette skulle jeg gjerne sett bilde av :)

 

hehe :)

ja rumpesprekken er faktisk lenger enn rompa

HI

 

 

hehe kan du være så snill og legge ut et bilde ;) dette måååå jeg bare se ! ;)

 

ikke mobb a!! ;)

legger ikke ut bilde av sprekken min på nettet haha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...