Gå til innhold

Hei!


Mor til Oda&Olav

Anbefalte innlegg

Jeg heter Linda, er 33 år og ble mor til Olav for litt over ti mnd siden. Jeg har en datter fra før som heter Oda, på 6 år.

 

Jeg var veldig aktiv på forumet her inne da jeg gikk gravid med Oda og litt da jeg hadde Olav i magen.

Nå har jeg lyst til å bli mer aktiv igjen på forumet :)

 

Olav kom nesten to mnd for tidlig men var sterk og moden til å være både undervektig og liten, heldigvis. Jeg utviklet alvorlig svangerskapsforgiftning i uke 33 og alt kom som lyn fra klar himmel med hastekeisersnitt før krampene kom. Sykere har jeg aldri vært, men alt er glemt og jeg nyter tilværelsen stort hjemme for tiden med Olav, og er så takknemlig for at alt gikk så bra til tross.

 

Selv bor jeg på Fagerborg i Oslo og er straks ferdig sykepleier. Rakk å levere bachelor før det smalt med sykdom, så nå har jeg bare småtterier igjen..

 

Gleder meg til å "bli kjent" med dere her inne :D

 

Smil fra Linda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkommen tilbake, har også en gutt på drøye 10 mnd :) han her kom 29.mars. Så flott at du nyter tilværelsen tross en tøff tid bak deg. Håper du trives her på forumet. Jeg synes i allefall det er massen hyggelige jenter her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen, hyggelig!:) Jeg har også nylig meldt meg inn, etter å ha lest i smug en stund, haha:p Har ei natter på 8 mnd:)

Smil tilbake fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hyggelige hilsener - godt å føle seg velkommen :) Så morsomt lille - MO, Olav kom 26. Mars, (skulle dog kommet 12. Mai) så da har vi to tette :D Ha en fin dag, jeg hører fra meg igjen veldig snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...