Gå til innhold

Inspirert av en annen tråd: Ensomme i Trondheim, kanskje vi kan få til et treff? :)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Alenemor til en gutt på 4, jeg er 30 år.

Bor 20 min unna Trondheim :)

Har flyttet hit for noen år siden, har ingen nære venner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir med. Er 30 år og er aleneor til en gutt på 2 år. Jeg har bodd i byen i flere år, men har ikke et stort nettverk rundt meg, men jeg prøver å gjøre noe med det nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også, alenemor til 2 gutter på 2 og 5.

Er 25 år, hadde vært moro med et treff for alle oss.

Litt skummelt, men moro :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også :)

Har en datter på 2.5 år, er 21 år selv, bor rett utenfor Trheim :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi må finne ut hvor og når vi skal treffes, når det passer for alle. På dagtid med barn, eller på kvelden uten barn? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir gjerne med på treff jeg også.

Jeg er 38 år, har fire barn i alderen 7 mnd - 13 år:)

 

Jeg er også 38, har 4 barn, 3 små og en stor :)

Bor like utenfor sentrum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi må finne ut hvor og når vi skal treffes, når det passer for alle. På dagtid med barn, eller på kvelden uten barn? :)

 

Som alenemor med hovedomsoren og full jobb er jeg ikke lett å ha med å gjøre ;) Jeg har fri annenhver helg og en gang i uken, og på dagtid jobber jeg. Men noe må vel gå an å få til håper jeg. Helger passer stort sett for meg med gutten min på 2 år hvis nødvendig eller alene den helgen jeg har fri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir gjerne med på treff jeg også.

Jeg er 38 år, har fire barn i alderen 7 mnd - 13 år:)

 

Jeg er også 38, har 4 barn, 3 små og en stor :)

Bor like utenfor sentrum.

 

Så koselig da:) Jeg bor 20-25 min fra byen, mot Orkanger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mentha & Junior

Vi må finne ut hvor og når vi skal treffes, når det passer for alle. På dagtid med barn, eller på kvelden uten barn? :)

 

For min del passer det nesten når som helst. Jeg er i jobbsøkemodus og har egentlig størstedelen av dagen tilgjengelig til avtaler.

Hvis folk kommer litt herfra og derfra kan vi jo si at vi møtes i Trondheim første gangen? Jeg har veldig sansen for Jordbærpikene, enten på Byhaven eller Torget, for å foreslå noe :) Eller så finnes de jo også på City Syd.

Ellers er det jo masse koselige cafeer i byen, men det avhenger jo litt av om vi skal ha med barn eller ikke, og om det er på dagtid eller kveldstid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenker at det kunne vært greit å møttes vi damene bare i første omgang, uten barna egentlig. Og videre så tenker jeg at den beste arenaen å møtes med barna, må være en plass hvor de møter hverandre naturlig igjennom lek og vil da foreslå enten en barnehage etter stengetid, en akebakke eller en park.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette vil jeg også være med på:)

Er 36 år, har 4 barn 50%, er samboer og har 2 bonusbarn:)

'Bio'-barn er 5, 12, 14 og 16

Bonus-barn er 7 og 11.

Er en del alene, da sambo jobber offshore 5på/5av.

Jobber fulltid 8-16, men tid og sted utenom det, passer meg bra:)

Bor på Byåsen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mentha & Junior

Dette vil jeg også være med på :)

Er 36 år, har 4 barn 50%, er samboer og har 2 bonusbarn:)

'Bio'-barn er 5, 12, 14 og 16

Bonus-barn er 7 og 11.

Er en del alene, da sambo jobber offshore 5på/5av.

Jobber fulltid 8-16, men tid og sted utenom det, passer meg bra:)

Bor på Byåsen....

 

Så bra! Da må vi bare finne en dag som passer for alle ;) Noen forslag? Jeg er som sagt en som har mye fri, så det er enklere om noen med litt tettere timeplan foreslår en dag kanskje?

Endret av Mentha & Junior
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette vil jeg også være med på :)

Er 36 år, har 4 barn 50%, er samboer og har 2 bonusbarn:)

'Bio'-barn er 5, 12, 14 og 16

Bonus-barn er 7 og 11.

Er en del alene, da sambo jobber offshore 5på/5av.

Jobber fulltid 8-16, men tid og sted utenom det, passer meg bra:)

Bor på Byåsen....

 

Så bra! Da må vi bare finne en dag som passer for alle ;) Noen forslag? Jeg er som sagt en som har mye fri, så det er enklere om noen med litt tettere timeplan foreslår en dag kanskje?

 

Jeg er nok en av de som har minst tid tilgjengelig som alenemor med hovedomsorgen. Jeg foreslår derfor å møtes eten tirsdag 21 feb ettermiddag/kveld eller en gang i helgen 24, 25 eller 26 feb. Er dette noe som passer dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mentha & Junior

Dette vil jeg også være med på :)

Er 36 år, har 4 barn 50%, er samboer og har 2 bonusbarn:)

'Bio'-barn er 5, 12, 14 og 16

Bonus-barn er 7 og 11.

Er en del alene, da sambo jobber offshore 5på/5av.

Jobber fulltid 8-16, men tid og sted utenom det, passer meg bra:)

Bor på Byåsen....

 

Så bra! Da må vi bare finne en dag som passer for alle ;) Noen forslag? Jeg er som sagt en som har mye fri, så det er enklere om noen med litt tettere timeplan foreslår en dag kanskje?

 

Jeg er nok en av de som har minst tid tilgjengelig som alenemor med hovedomsorgen. Jeg foreslår derfor å møtes eten tirsdag 21 feb ettermiddag/kveld eller en gang i helgen 24, 25 eller 26 feb. Er dette noe som passer dere?

 

Oh ironi hehe.. Helgen 24-26 kan selvsagt ikke jeg, som skryter av at jeg har så mye fritid ;)

Men tirsdag 21 kan jeg få til :) Får vi med oss alle på det da tro, eller blir det for kort varsel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette vil jeg også være med på :)

Er 36 år, har 4 barn 50%, er samboer og har 2 bonusbarn:)

'Bio'-barn er 5, 12, 14 og 16

Bonus-barn er 7 og 11.

Er en del alene, da sambo jobber offshore 5på/5av.

Jobber fulltid 8-16, men tid og sted utenom det, passer meg bra:)

Bor på Byåsen....

 

Så bra! Da må vi bare finne en dag som passer for alle ;) Noen forslag? Jeg er som sagt en som har mye fri, så det er enklere om noen med litt tettere timeplan foreslår en dag kanskje?

 

Jeg er nok en av de som har minst tid tilgjengelig som alenemor med hovedomsorgen. Jeg foreslår derfor å møtes eten tirsdag 21 feb ettermiddag/kveld eller en gang i helgen 24, 25 eller 26 feb. Er dette noe som passer dere?

 

Oh ironi hehe.. Helgen 24-26 kan selvsagt ikke jeg, som skryter av at jeg har så mye fritid ;)

Men tirsdag 21 kan jeg få til :) Får vi med oss alle på det da tro, eller blir det for kort varsel?

 

Er litt usikker på om jeg får det til. Det er vinterferie, og jeg og lillejenta er nok hjemme alene. Mannen er bortreist, men har planer om å komme hjem i løpet av kvelden. Ingen som har mulighet på dagtid da - etter som det er vinterferie?

For meg kan det være vanskelig å få til å dra ut før jenta er i seng, avhengig av amming enda sjø:)

Men hadde vært så koselig å treffe dere:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

#17 her...

 

Har vi gitt opp å få til et treff? Den neste tiden er jeg ganke opptatt (hvis denne helgen ikke er et aternativ da).

 

Neste gang jeg kan blir tirsdag 6 mar (etter arbeidstid) og helgen 9-11 mars. Noen som vil møtes da? Feks kafe i byen eller City Syd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mentha & Junior

Jeg blir gjerne med :) Har også lurt på om det hele rant ut i sanden, men vil veldig gjerne få til et treff!

Denne helgen kan jeg ikke, men 6 mars kan jeg fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir gjerne med :) Har også lurt på om det hele rant ut i sanden, men vil veldig gjerne få til et treff!

Denne helgen kan jeg ikke, men 6 mars kan jeg fint :)

 

Så bra! Andre som kan den 6, mars?

#17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

#17 her...

 

Har vi gitt opp å få til et treff? Den neste tiden er jeg ganke opptatt (hvis denne helgen ikke er et aternativ da).

 

Neste gang jeg kan blir tirsdag 6 mar (etter arbeidstid) og helgen 9-11 mars. Noen som vil møtes da? Feks kafe i byen eller City Syd?

Den helgen om 2 uker passer meg bra hvis vi skal møtes uten barna, da har jeg frihelg. :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo!

Kanskje jeg og kan være med?

Har en liten sønn på fire måneder jeg, ergo hjemmeværende :)

Havna på ei barselgruppe det ikke ble no med, hadde vært kjekt å treffe andre, sjøl om jeg ser at dere har barn ganske mye eldre enn min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...