Gå til innhold

Noen som leser/har lest denne bloggen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Johncons-mirror.blogspot.com

 

Herregud, så mye tid han må bruke på dette, og han virker jo helt gal.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Leste litt der nå bare av ren nysgjerrighet. Han har nok en del vrangforestillinger, kan det se ut til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobbet med han før, samme periode hvor han begynte å tro . Har lest litt på bloggen etter at en tidligere kollega av oss begge fortalte meg om den. Han er blitt helt gal, og jeg leste i sta at han skriver at han vil knuse skallene på alle de som har tullet med han opp igjennom årene.

Han kommer nok ikke til å gjøre det, men tenk om han plutselig en dag klikker? Han trenger jo hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, dette er noe av det sprøeste jeg har lest...

 

Og alle disse e- postene og brevene til og fra navngitte personer, rart ingen har reagert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er mange jeg jobbet med som står navngitt med fullt navn. Det er en av Europas mest leste blogger, syns det er veldig rart at det ikke er blitt gjort noe med dette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er mange jeg jobbet med som står navngitt med fullt navn. Det er en av Europas mest leste blogger, syns det er veldig rart at det ikke er blitt gjort noe med dette...

 

Men var han normal da du jobbet med ham? Han kan da ikke være frisk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er mange jeg jobbet med som står navngitt med fullt navn. Det er en av Europas mest leste blogger, syns det er veldig rart at det ikke er blitt gjort noe med dette...

 

Men var han normal da du jobbet med ham? Han kan da ikke være frisk?

 

Han var veldig stille og sjenert da og sa ikke så mye egentlig. Ellers virket han normal, men snakket ikke så mye med han fordi han var så stille.

Nei, han er nok ikke frisk, virker som om han er alvorlig psykisk syk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette seriøst?

 

Jeg skal innrømme jeg be litt nyskjerrig, men skjønte ikke så mye av det han skrev.

 

Så sånn var det.

 

Bare noe jeg tenkte på.

 

Men men.

 

Syns det er rart denne bloggen ikke er stanset, for å si det slik, hadde jeg vært hun som hadde runket han hadde jeg gjort alt i min makt for å få navnet mitt fjernet derfra.

 

Så sånn var det.

 

Bare noe jeg tenkte på.

 

Men men.

 

Hoho, klarte ikke dy meg :P

 

Så sånn var det.

 

Bare noe jeg tenkte på.

 

Men men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Johncons-mirror.blogspot.com

 

Herregud, så mye tid han må bruke på dette, og han virker jo helt gal.

 

Er dette sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker at det plager meg at han og flere som han opptar så mange saksbehandlere i landet vårt. De bruker resurser som burde brukes på andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at han har skrevet at han fikk diagnosen paranoid psykose for noen år siden. Han har lagt ut ett scanne dokument fra psykologen ang det også, men påstår at det bare er en misforståelse og at den diagnosen ikke stemmer.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke stemmer?

Denne mannen tror han i tillegg til den norske mafian blir forfulgt av den muslimske mafian siden han betalte med en SVENSK femmer i en kiosk!

 

Syns synd på alle de han henger ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes også synd på alle han henger ut, nå har han visst anmeldt Mette-Marit og Kåre Willoch ifølge bloggen. Må jo nesten le, men det er jo egentlig ganske tragisk da.

Rart at ikke bloggen er stengt syns jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har skrevet om dette innlegget på bloggen sin nå.

Regner med at han leser dette også...

Det er jeg som skrev innlegget om at jeg jobbet med han før, og jeg er ikke den personen han referer til i blogginnlegget. Jobba med han i 2003..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har skrevet om dette innlegget på bloggen sin nå.

Regner med at han leser dette også...

Det er jeg som skrev innlegget om at jeg jobbet med han før, og jeg er ikke den personen han referer til i blogginnlegget. Jobba med han i 2003..

 

Får håpe han ikke finner ut hvem du er.

 

Håper han får den hjelpen han trenger en dag, han skulle vært innlagt på psykriatisk sykehus. Dette er en mann som er syk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"41 år, fra Norge, men har bodd som flyktning i England, siden 2004, (2005), etter at jeg overhørte at jeg var forfulgt av noe 'mafian', i Oslo, i 2003 og 2004, og etter å ha blitt forsøkt myrdet, av en slags bande, som jeg ikke vet hvem er, i Kvelde, i 2005. Jeg får ikke noe hjelp av politiet, til å forklare meg hva dette innebærer, eller hvilken mafia det kan være snakk om. Bor nå i Liverpool. Politisk sett ser jeg på meg selv som liberal-konservativ. På begynnelse av 90-tallet, så var jeg litt aktiv, for Unge Høyre, i Høires Hus, i Oslo, men jeg er nå uavhengig av politiske partier, og representerer kun meg selv."

 

Ok. Det høres jo normalt ut.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Harryja

Satser på 6000 innlegg i 2012. Dessverre ble han nettopp kastet ut igjen. Får håpe Sjømannskirken i Liverpool har bredbånd som en del av tilbudet til norske flyktninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Harryja

Han har den tredje mest populære bloggen i Europa visstnok. Han har også skrevet bok (første bind på 1600 sider). Snart er han like berømt i den store vide verden som Thor Heyerdahl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg lest og lest og jeg vet ikke helt om jeg skal le eller grine...stakkars jævel!!! Det må være slitsomt å tro seg så betydningsfull og forfulgt av alt og alle.

Denne karen er syk, veldig veldig syk...og at han faktisk er overbevist om at slekt, venner, og ja..alt er enten mafia eller ute etter å ta ham burde vel få enhver myndighet til å vurdere på om han bør gå løs.

 

http://johncons-mirror.blogspot.com/search/label/Type%200%20Negative

 

 

I rest my case...

Men okke som-vi får håpe han får hjelp etterhvert, han kan virkelig ikke ha det mye bra med seg selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Harryja

Han vil ikke ha hjelp og kommer derfor heller ikke til å få det. Han vet veldig godt at han ikke kan reise til Norge, for da kan han bli tvangsinnlagt i psykiatrien. Derfor blir han i Storbritannia, hvor det ikke finnes mulighet til å gjøre noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lest denne for lenge siden, fordi han legger ut veldig mye om en tidligere kjæreste av meg. Han har åpenbart noen poenger - ikke sant, han har rett i noe, og så bærer det litt galt av sted. Så nå er det tung psykiatri. Snille eksen min ønsket ham åpenbart alt godt, og har engasjert seg i flere samtaler med ham - som selvsagt er ordrett gjengitt på bloggen. Men; noe har skjedd plutselig, for nå er den virkelig mye høyere på internett-himmelen enn den var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Litt" galt avsted??

Han er paranoid så det suser etter!! Alle som er uenig med ham er enten med i Illuminati-og skal ta ham, eller så er de medlem av mafia-og skal ta ham..jeg vil vel påstå at det bærer veldig mye mer enn bare litt galt avsted..

bare en enkelt liten ting som vi alle vet (ikke heng på telefonen tvert etter en date, gi det litt tid) får ham til å bestemt tro og mene at søsteren hans er ute etter ham, hun er med i mafia, og de vil ikke at han skal ha dame eller venner...

mulig jeg misforsto innleggget ditt litt, isåfall beklager, men altså-han er jo ikke på nett med verden i det hele tatt!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...