Gå til innhold

4mnd....


Harfåttprinsen:)

Anbefalte innlegg

Her har han vert litt sytete og små iritabel idag.. Men koste seg masse på babysang :)

Flott at han liker middagsglass da :) Greit å venne de på litt forskjellig synes jeg ;)

Hvor er zazzy???

Her har han også lakt seg nå, ligger og prater ;)

 

Håper alle får en fin natt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De har vel litt dårligere humør noen dager de, som oss ja .. Men er så kjedelig når det står på ;) Hva gjør dere egentlig på babysang?

 

Ja, det er greit at de vil spise det meste, er litt enklere da :)

 

Zazzy har forduftet, får håpe hun kommer tilbake til oss snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På babysang synger vi,danser,hører på rytmer osv :) stor stas til disse små :)

 

Lurer på om det kan være tenner som kommer, men vet jo aldri om det bare har vert en dårlig dag :P kan være såå mangt...

 

Ja håper hun dukker opp igjen :) neen også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin natt her damer :) sovnet 1940 og sov til 0030 fikk smokk og vann og sov til kl 05 mat da, og så sov vi til 0830 :) lenge siden vi har sovet såå lenge :P hehe men kjempe godt :)

 

Hvordan har natten deres vert??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅ, jeg vil og pÅ babysang ;)

 

Det kan vel være tenner ja, fÅr hÅpe de kommer opp snart :)

 

SÅ godt Å sove lenge da :) Her var han vÅken en time fra 01.30 til 02.30.. Sov sÅ til 4 fikk mat da og sov til 07.. Da var det morgen :) Slo jaggu til med en times dupp her i stad, hurra :)

 

Vi skal bare kose oss i hele dag, dritt vær ute enda, sÅ kanskje blir det en shopping runde :) Ha en fin dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har dagen vert grei :) Litt sutrete og virker missfornøyd, ekstra trøtt prins som har vanskelig for og finne roen, trenger masse mamma nærhet tydligvis... håper det kommer en tann snart :)

Flink prins som sov en time da ;):) Godt til deg det prinsen og mammaen :)

 

Vi har også vert på shopping idag :) gått og finne på noe annet en bare å være hjemme :)

sovnet 1930 ikveld :) snart skal jeg se det nye programet på tv to... og nyfødte..

 

Hvordan har dagen deres vert??

 

Håper vi får en super natt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

her går dagen ganske flytende i forhold til behov.. det fungerer fint for oss som også har en storebror på to..

 

eldste drar i barnehagen med far, så vi sover til vi vokner. mellom 9 og 11 en gang begynner dagen, da er det først mat i senga(fullammer) stelling av liten og stor, så er det lek og kos før småen er sulten igjen, etter det pleier jeg å legge han i vogna med smokk ute på trappa. da sovner han fint av seg selv og kan sove alt fra 1-3 timer. så er det mer mat og stell. kos og lek før vi henter bror i hagen. etter dette er det middag og litt husarbeid for meg mens de små leker og koser seg sammen på kjøkkengulvet.. så fyker timene frem til storebrors leggetid, og da får de pysj og blir kvelds-stellt begge to før det er natta-sang i bror sin seng.. så blir det kos på sofan for meg og minstemann med pupping og så legger jeg han i sin seng rundt 20-20.30 da får han smukk og klut å holde rundt og sovner av seg selv :)

 

nå får han mat og dupper litt innimellom her også altså, bare for å ha det skrevet.. han får nok mat ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen damer :)

Det er ikke så greit å vite hva som plager disse små bestandig nei, men litt mamma kos hjelper ganske ofte på det meste :)

 

Her aner jeg virkelig ikke hva vi gjør galt.. Han våkner om natta og hylskriker, da mener jeg virkelig hylskriking, men han roer seg til slutt i armene våre og sovner, men våkner så fort vi tenker på å legge ham i senga.. Sovnet til slutt etter en time.. Så våkner han igjen en time etter for mat.. Æsj, blir så trøtt av dette, men får håpe at det snart går seg til.. :)

 

Hvordan går det hos dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det noen runder i natt... Først kl 0030,så 02-lå våken til 0230,fikk mat og sovnet.. sov til 06... trøtt mamma idag... ikke enkelt og takle noen oppvåkninger når du er vant til og sove mye sammenhengende en periode :P hehe

 

anonymbruker :) Ser ut som dere har greie dager :)

 

Prinsen og mammaen... Uff det hørtes ikke bra ut, har du prøvd og tilbringt endel tid på romme hans i sengen på dagtid?? Leke, synge osv?? Det har jeg gjort endel... Kan jo hende han er litt utrygg?!

Sjønner godt du blir trøtt ja... kjenner bare hvordan jeg er idag.. og jeg har jo hatt mange gode netter til nå.... Så det kan nå være noe som plager prinsen min.. er ingen tenner på vei hos din prins da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når han våkner på morgenen og for å få mat er det helt greit.. Men kan nok prøve å være der inne på dagtid for å se om det hjelper :) Ingen tenner på tur nei, kjenner hvertfall ingen kuler i munnen..

 

Det er nok noe som plager prinsen din ja, får håpe han finner ut av det snart :) Det skal bare en natt til for at man blir svært sliten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, er bortreist så kommer sterkere tilbake.men alt er fint, hun har begynt å ta duppene ute i vogn å det har gjort underverker, nå sover hun hver dupp 1-2 timer igjen:) den friske luften påvirker kanskje? Trenger ikke gå med vogna heller som jeg måtte før, bare rugge et par minutter er jo helt utrolig:) så flinkesmårollinger dere har, her åler hun seg ikke enda men kommer seg rundt seg selv og litt bakover.ha en fin dag! Hold tråden i gang til jeg er tilbake;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig hører vi fra deg Zazzy :) har nesten vert bekymret jeg :o Flott at duppene er i boks :) Kos deg borte så snakkes vi når du er tilbake ;) Savner deg vettu :)

 

Ja håper det gir seg snart det som plager prinsen min <3

 

Hvordan har dagen deres vert?? Her har vi lekt masse og kost oss idag, ble en trille tur men ble veldig våt :P hehe

 

Nå sover han siste dupp og jeg har tenkt meg ut en tur ikveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at du har det bra, Zazzy :) Herlig med gode dagdupper :)

 

Får satse på at det snart går seg til, harfåttprinsen :)

Dagen her har vært god, vi har hatt gode dupper, og vi har vært på besøk til en venninne av meg :)

 

Nå ligger han i senga si og pluddrer for seg selv, og jeg skal snart ut å gå en tur :)

 

Håepr kvelden og natten blir god :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...