Gå til innhold

Er så glad for at jeg ikke har ett eneste strekkmerke etter 3 barn!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ser på Pinlige Sykdommer på NRK3 nå, og hun ene jenta var FULL av strekkmerker... Huff.. Og det går ikke bort heller. Pluss at over 80 % får strekkmerker!

 

SÅÅÅÅÅ glad for at jeg er en av de 20 %!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En dokumentar jeg så, antydet at strekkmerker blir verst hos tenåringsmødre. Hvor gammel var du HI da du fikk barn? Jeg har fått ett barn i en alder av 36, og jeg har heller ingen strekkmerker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke mye strekkmerker, det er jeg glad for. De jeg har kan nesten ikke sees pga. plassering. Litt på innsiden av lårene, over "skambeinet" (vet ikke helt hva man kaller det området med et mer moderne språk), på hver side av hoftene, og rundt begge brystene.

 

Jeg synes ikke kroppen min har blitt noe styggere av strekkmerkene. Hvert eneste et er ett bevis på den utrolige jobben kroppen min faktisk har gjort. Jeg er stolt av kroppen min, jeg, selv med strekkmerker og hengepupper. Og det er etter bare ett barn.

 

Men jeg skal innrømme at jeg hadde nok ikke sett på det på samme måte om jeg hadde hatt like mye som hun på det programmet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke mange strekkmerker selv, men det jeg er aller mest fornøyd med er at jeg har andre verdier i livet slik at et strekkmerke eller fem ikke er verdens undergang for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå har de faktisk funnet ut at vi som får mye strekkmerker får senere og mindre rynker fordi vi ikke har så elastisk hud.

 

Heller strekkmerker på magen enn rynketryne;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror faktisk det med tenåringsmødre kan stemme...

 

Jeg var 16 da jeg fikk nr 1, og full av strekkmerker, helt jævlig...

Men ikke et eneste nytt med de 2 neste som jeg fikk da jeg var 21 og 24....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe så deilig da:)

 

Jeg fikk ingen med førstemann, å jeg var bare 15 år når jeg gikk gravid med han.

 

Men med andremann gikk jeg en uke over tiden, å da kom dem de siste to dagene;) Fikk noen helt nederst på magen. Gjør meg ingen verdens ting faktisk. De har lik farge som resten av huden, å merkes ikke med mindre man gransker, eller kjenner på magen. KRISE! hehe eller ikke:)

 

Jeg har fått to barn, så de strekkmerkene er jeg igrunn bare stolt av;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen hedersmerker på magen som jeg bærer med stolthet!

Kunne ikke falt meg inn å skjemmes over dem, de er det eneste tegnet kroppen min har for å vise den største bragden jeg noen sinne har gjort og noen gang kommer til å gjøre! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, fint for deg at du ropte dette ut akkurat nå. Når jeg har hatt en kjempediskusjon med meg selv, om disse strekkmerkene mine. Har strekkmerker fra legger-under knær-lår-ved halebein-mage-hofte og pupper:)

 

Skulle gjerne vært deg jeg også, men jeg roper det ikke ut.

 

Fikk disse forøvrig da jeg var 13 år, og var topptrent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg er SÅÅÅÅÅÅ glad for at jeg har nok sosil intelligens til å forstå at man ikke legger ut skryteinnlegg som dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...