Gå til innhold

Min datter har nå fått seg en som hun møter for en ting...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

blir for dumt å si at 13 år eldre er for mye, då hvet du lite om omverdenen... å de at han har et barn på 7 år vise jo kun 1 ting: han teke vertfall ansvar for de han er med på..

 

forstår at du kanskje synest de er ille, men du kan ikke blubbe ut med slikt her, da terger du mange, inkludert meg. jeg møtte min samboer når jeg var 17 han var 34, var sexvenner i 3 år så blei vi sammen å deretter samboer før vårt nydelige barn kom til veden, vi er lykkelige å de e de mest naturlige for meg å vere med ham :)

 

hva med å snakke med datteren din om dette, hør på henne, hun hvet gjerne hva hun vil....

 

lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt greit- jeg skal støtte henne om hun bestemmer seg for å innlede et forhold.. men er det ikke kleint å være "stemor" til en unge på 7 når man bare er 10 år eldre?

 

Men jeg vil ikke støtte henne slik at hun legger seg til med en fyr bare for sexens skyld...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er bare for sexens skyld (noe konservative meg finner avskyelig), har hun sikkert ingen kontakt med sin "stedatter".

 

Er dagens unge kvinner virkelig så følelsesløse at de kan ha et sexforhold til en noe eldre mann, og kalle det hele for gjensidig og frivillig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17.07: Er du virkelig så dum i hue, eller bare later du som?

Neida, det er ingen krise å vere alenemamma og man kan fint klare seg uten mann, men det er uansett ikke en ideell situasjon man ønsker for barna sine.

Og hva om hu skulle bli gravid med denne mannen og han bare stikker, er det helt flott da at dette barnet ikke kjenner faren sin?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg hadde også en eldre pulevenn som 17åring... og vi var bare pulevenner.... wooops! der var vi foreldre :) oog pilla funket ikke her ;) vi holdt sammen da, og gjør fortsatt det en del år etter.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at alle andre her inne synes det er helt greit, men det er jeg ikke helt enig i!

 

Underviser jenter på den alderen og å si at det er helt normalt for en 30 åring å skulle ha et forhold til en så ung jente... vel det synes ikke jeg...

 

Tror ikke det nytter å preke moral og som andre her sier kan hun bli like såret, gravid, full av kjønnsykdommer etc. gjennom sex med en jevnaldrene.

 

Sex er ikke skadelig eller farlig utenfor forhold, men jeg tror det er sundt om starten av et sexualliv forbindes med nærhet og gjensidig omtanke.. så håper han har dette for henne.

 

Er fryktelig glad for at det ikke er min datter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...