Gå til innhold

har dere sex med mannen selv om dere ikke har lyst?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

I den perioden jeg ikke hadde lyst klarte jeg ikke det. Kom virkelig aldri i humør, etterhvert skjønte jeg at det var ikke sex jeg hadde mistet lysten på, men den spesifikke mannen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorvidt det blir hyggelig eller ikke kommer jo an på mye da. Jeg har presset meg selv til sex før, og jeg skal love deg at det ikke var noe hyggelig for noen av oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt vanskelig spørsmål å svare på, for det er sikker mange måter å definere lyst på. Om jeg overhodet ikke er interssert (og det er sjelden, må være hvis jeg er syk eller ikke i form eller noe sånt) så respekterer han jo selvfølgelig det.

 

Men om det bare er sånn at jeg i utgangspunktet ikke er horny evt sånn heeeelt in the mood, så ja, da har jeg sex selv om jeg først ikke hadde lyst. For etter at min kjære har pilla litt på meg i noen minutter så får jeg jo dritlyst da;)) Han er en dritheit fyr i mine øyne og når han skrur på sengesjarmen så er jeg før eller siden solgt :P

 

Men alle vi som svarer på tråden her har sikkert hver vår oppfatning av "ikke ha lyst" så derfor blir det litt feil å sammenligne svarene opp mot hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rull inn med at bare man har sex med mannen selv om man ikke har lyst, så slipper man at han er utro. "Jeg får meg ikke noe hjemme" er bare unnskyldninger menna bruker til naive elskerinner, og naive elskerinner bruker videre for å rettferdiggjøre hvor rause de er som gir mannen det han vil ha. Langt de fleste utro menn har et velfungerende, normalt sexliv hjemme. Opp med rullegardina.

Hilsen en som hadde et godt sexliv, og mannen også, i 8 år, høyt og lavt, morgen og kveld. Begge tok initiativ, og jommen var han ikke utro allikevel. Nå forstår han ikke hvorfor jeg ikke har lyst. Og nei, nå når jeg ikke har lyst på han, får han seg ikke noe. Ikke for å hevne, men ser for meg at det tar laaaaang tid før jeg tenner på ham igjen. Den dagen jeg tenner på ham igjen, skal jeg ikke være sen om å ta initiativ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...