Gå til innhold

HJELP!! har truffet en fyr på nettet!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

han virker sååå hyggelig og koselig..

og vips, så viser det seg at han er faren til ungen til ei jeg kjenner.. :(

 

hu er kjent for å være ei jævla bitch, og hu har gjort meg myye vondt tidligere.. men jeg er ikke den som er langsint så vi snakker nå sammen innimellom..

vi er på samme barselgruppe.. hun har jo ny mann og nye unger. men jeg er alikevel redd for hva hun skal si om hun får vite det.. huff..

nå skal det også sies at dette er et bittelite sted hvor alle kjenner alle..

 

hva hadde dere gjort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blir nok forviklinger når dere er i barselgruppe sammen.. hvis jeg bare hadde "truffet ham på nett" og lite i virkeligheten, ville jeg bare ha trukket meg. Kanskje trukket meg uansett, forresten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.. men jeg liker ham egentlig godt.. huff.. merkelig at jeg ikke kan finne ut av sånne ting før... huff..

vel vel.. kutter ikke kontakten med han helt tror jeg.. :P

 

dessuten er hun ei dame som får seg en mann, behandler han som søppel, og etterpå finner seg en ny og gjør det samme..

 

vi er jo ikke i samme barselgruppe med den ungen han har med henne da..

 

hmmmmm.... ikke lett nei..

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selvfølgelig vil hun få vite det. Spesielt om det blir alvorlig mellom dere. Helt ærlig tror jeg at jeg ville bedømt situasjonen ut i fra hvordan han klarer å forholde seg til denne bitch-eksen. Hvis jeg hadde merket at hun lagde mye oppstyr og ballade i hans hverdag, og ville være et evig problem, så ville jeg tatt en prat med han om det. Han må tross alt forholde seg til henne for all fremtid, på grunn av barnet, så da må du også det til en viss grad. Dersom det blir seriøst mellom dere da. Hvis han ikke klarer å ha et nogen lunde levelig opplegg med kontakten med henne, og hun er så ekstrem at hun vil lage storhelvete for dere to, da ville jeg vært skeptisk. Er han der i mot av typen som tar tak i ting, setter foten ned, og får det til å fungere så ser jeg ikke noe problem med det. Ville uansett gått langt nok inn i forholdet til å være sikker. Dumt å droppe noe som kan bli helt fantastisk, bare fordi det er en minimal sjans for at det kan gå galt også. Skulle man tenkt på den måten ville man aldri hatt noe lykke her i livet, for det finnes alltid en risiko. Lykke til, i massevis. Håper det blir lykke og kjærlighet på deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars mann da, er vel ikke hans feil at han har en slik eks? Om du føler for å bli bedre kjent med han, synes jeg du skal hoppe i det. Er du redd for hva hun skal si om han? Bli kjent med han på din måte, og ikke hør på hva hun har å si. Snakker hun til andre, så får de velge om de vil høre på henne, eller godta dere som et par. Følg hjertet ditt, du vil angre om du lar en dum dame stå i veien for din lykke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er ikke redd for hva hun sier om han osv.. for det bryr meg en viss plass.. :P

 

men jeg er derimot redd for hva hun kan stelle istand..

jeg er ikke så godt likt i denne bygda fra før.. (er først nå folk begynner å like meg) og hu er et maktmenneske.. så hun kan LETT sette igang rykter og gjøre livet mitt til et rent helvete igjen..

men men.. hun oppfører seg som om hun skulle vært 13 år innimellom..

hun elsker å fyreoppunder rykter og se at andre lider av det..

huff..

men men. vi skriver nå fortsatt ;) hehe

og en dag i nermeste fremtid skal vi møtes :)

 

herlig følelse egentlig :)

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...