Gå til innhold

Flere gravide som bor på Sotra?


EndeligSkalDetSkje

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ser først nå at bussen ikke går ti på tolv som jeg trodde. Så får ikke kommet meg bort før litt over ett. Tåpelige bussruter! Da får jeg bare komme litt senere og se etter en gjeng gravide på Baker Brun :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var dumt da! Men bedre seint enn aldri :)

 

Da får vi se om vi finner hverandre i dag! Har forresten på meg dongeribukse og en svart mammagenser med noe "mønster" i rosa på magen :P ...og håret oppsatt i strikk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter sånn med kynnere og vondt her og der så kom meg aldri avgårde idag dessverre. Får kynnere med en gang jeg beveger meg så jeg valgte å bli hjemme. Håper jeg får vært med om det blir treff igjen. Skulle gjerne vært med i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, det går fint! Det hørtes ikke så kjekt ut.... Skjønner valget ditt da :) Vi snakket om i går at det hadde vert kjekt å få til et treff til i oktober en gang! Så kanskje du kunne vert med da :)

 

Og takk for i går til dere andre to! :) Var veldig koselig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei... synes også det var veldig kjekt i går..Blir med fleire ganger eg og :)

Josefine86 skjønner deg veldig godt er ikkje noe særlig å være ute blandt folk når ein ikkje har det så godt,hadde tatt samme valg eg og om det hadde vært meg..Du får være med neste gang da :) Blir kjekt det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper virkelig jeg får vært med neste gang. Kjipt å ikke få være med på ting pga at kroppen protesterer.

Alltid kjekt å bli kjent med andre som også venter barn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei! Beklager seint svar! Det har skjedd litt mye i det siste kan man si. Søndag 25.09, for to uker siden altså, kom lille gutten min til verden. Han hadde det visst litt travelt! Så vi var på tur på østlandet når fødselen startet, så eg fødte på Akershus universitetssykehus :) Kommer til å legge inn et innlegg med en liten fødselshistorie på novemberklubben :) Så nå er det bare å vente på deres babyer, så kan vi ha "babytreff" på sartor ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann... Så gøy..Gratulerer så mykje..Tenkte faktisk på det ein dag,siden det var så liten aktivitet her inne,om det kanskje var noen som hadde fått.. :) Spennende.. Kose deg masse,tiden går jo fort sei dei som har vært med på det.. Gratulerer nok ein gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Gratulerer så mye! Nå syns jeg min sønn også kan finne veien ut :)

Hadde vært koselig med barselstreff etterhvert som folk begynner å komme i form igjen. Regner med man er temmelig sliten etter en fødsel og som nybakt mamma :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe...jepp gjorde det. :) Han sliter litt med mage knipe,men ellers alt bra.. Der da,alt bra?

 

Gratulerer josefine86.. Står alt bra til med deg og babyen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...