Gå til innhold

Hvem er vi Desembermødre?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Jeg er 31 år og er fra Lillesand. Har foreløpig termin 23. desember.

Har en gutt på snart 10år og ei jente på snart 3år fra før.

 

 

Gleder meg til å bli kjent med dere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, jenter!

 

Jeg er 36 år, bor i Akershus, ingen barn fra før, og har termin rundt 20-22 desember. (Kommer litt an på hvilken terminkalkulator jeg bruker, hehe.. Er så ny i dette gamet, at "til jul" foreløpig er spesifikt nok for meg :) Gleder meg skrekkelig til tiden fremover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hei :)

Jente på 29 her, bor i Moss. Første gang dette, så er veldig spent!! Har termin 2.desember, gleder oss innmari mye både min forlovede og jeg :) Krysser alt vi har for at det går fint og at lille bringebæret klamrer seg fast i 7 mnd til <3 Stort sett i fin form til nå, kun trøtt og litt småuvel når jeg ikke får mat i tide :)

 

Håper på brev og venner av andre desembermødre, for å dele bekymringer og gleder :)

 

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 30år, gift og fra Y. Enebakk og venter nr 2, 19desember. Har ett barn fra før, født i 07.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bergenser på snart 29 år. Har en gutt fra før som blir 2 år i sommer.

Vi blir ikke gravid "på gamle måten". Så dette er vårt 4.Prøverørsforsøk. Satser på det går fint. Har termin 4 eller 5.desember.

 

Lykke til alle damer. Dette blir kjekt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei,

 

jeg er 29år,studerer på NTNU og bor i Tr.heim. Har en gutt som blir to år i juli og har nå foreløpig termin 29desember. Dette kom litt brått på, ikke u-planlagt, men likevel litt brått på. En av måtene å nærme seg den faktiske graviditeten er gjennom dette forumet å BAM generellt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Er fra Nord-Norge og har et barn fra før. Han er 3år. Har ikke vært i førstegangskontroll ennå, men har time 4.mai. Jeg har regnet ut at jeg er ca 8 uker på vei og forløbig termin er 6.desember.

 

Vi gleder oss masse!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg er 32, student i Bergen og er (nesten) førstegangsgravid.

Jeg hadde en SA i mai i fjor, og det gikk altså nesten et år før spiren satt igjen. Selv om jeg har en annen følelse i kroppen enn sist, er jeg naturlig nok litt nervøs for at noe skal skje igjen.

Men - det gjør det så klart ikke! Kjekt å lese om dere alle sammen, blir fint å følge dere fremover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er min første, er 20 år og kommer fra en liten by i vest agder=) Gleder meg kjempe masse til å bli mamma, hvis det går bra denne gangen da, håper, tror og ber om at spiren skal sitte=)

 

Lykke til jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 31 år, lykkelig samboer, og vi venter vårt første barn. Håper alt går bra, og at vi får et lite nurk i desember ( foreløpig termin; 18. desember ) Bor like utenfor Bergen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg er tobarnsmamma, barn på hhv 4 og 6 fra før. Har termin 26. des. Bor i Bærum og er 31 år.

Har ikke vært på barnimagen-forum tidligere, men har lyst å være det gjennom denne graviditeten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei =)

 

Er på vei med første og 22år, har ca termin 14.desember (om jeg har regnet riktig) :P Er fra Buskerud =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her ventes nr 2. jenta som vi har fra før er født i desember og denne gangen er foreløbig termin 22. desember. regner med at det blir på nyåret om jeg går like mye over nå som sist. er fra møre og romsdal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg bor i Skedsmo, Akershus.

Har en gutt på 4 år fra før og har termin 22. desember...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hopper endelig inn her! Og veldig morro at det blir samme mnd igjen, har ei tulle som fyller 2 år i Desember og venter nå nr 2 den 28 Desember:) Er 23 og bor i Svelvik med samboern min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...