Gå til innhold

yes yes yes !!! Ta trygdesvindlerne !!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Der finnes folk som har ment jeg svindler..... Men jeg har ikke svindlet, og har bare fått problemer av det. Så vær sikker før du melder fra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja disse på nyhetene nå er iallefall tatt med buksene nede. Mannen i klesskapet hehe.......

 

Selvfølgelig skal man være sikker før man melder, men du mister jo ikke stønaden hvis du virkelig har krav på den, sjekket eller ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å joda... de(NAV) stopper stønadene mens de lurer..... Dette er det som virkelig skaper problemer, for alle har regninger å betale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK, men det er bedre det, at noen få får utsettelse (kan ikke tenke meg det er snakk om mange personer pr.år) for at flest mulig av snylterne blir tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, de stopper ikke stønadene mens de lurer. Det vet jeg for jeg fikk melding på meg og NAV på døra tidlig en morgen. Jeg hadde IKKE svindla, NAV-damene fikk kikke litt rundt, drakk litt kaffe og så dro de igjen. Fikk aldri noen problemer pga. det.

 

(ps. NAV-damene informerte om at de ikke hadde krav på å komme inn, men ettersom jeg ikke hadde noe å skjule så fikk de ta en titt slik at vi slapp å plage polisen med noe så trivielt).

 

Hurra for alle som blir tatt!! Svindlere og tjuvradder har jeg lite til overs for!

 

(ps.2: lurer på hvor mange av dem som var dib-damer? hehe!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, vet du hva! Jeg inviterte dem hjem, men fikk beskjed om at det hadde de ikke lov til. Og det har de ikke etter loven. Men å stoppe stønader, ja det kan de gjøre mens de gransker. Og det gjør de. Dette VET jeg, for jeg kan lese lover i tillegg til å være enslig forsørger ;) OG jeg har erfaring med det.

 

Men jeg er da enig i at de som virkelig svindler, skal bli tatt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ok, men i mitt tilfelle stoppet de ingenting og jeg kan også lese lover, men noen ganger kommer man litt lengre med å være litt smidig og grei. Sikkert derfor de ikke stoppet noe hos meg da:-)

 

19:09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...