Gå til innhold

Huff nå har jeg vært hos tannlegen og det ble ikke billig


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Samboer kommer til å klikke :( jeg måtte ut med rett over 5000 i dag og må ut med 5000 til neste fredag for siste behandling.

Vi har egentlig ikke råd til dette, så jeg måtte ta det på kredittkortet mitt. Jeg er student har ikke mer enn rundt 11 000 utbetalt i mnd. Da går alt til husleie, regninger, mat osv. Så det er ingen penger igjen til slik som tannlege osv. Men jeg måtte nødt til å gå :( var hos tannpleieren min forrige uke og hun sa at vis jeg ikke fikk fikset tennene nå fort så kom det til å bli veldig dyrt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor studerer du ettersom du har 11 000 i måneden? Det er jo nesten dobbelt så mye som en vanlig student, som har litt over 6000, pris deg lykkelig!!

 

Men greit nok, 10 000 i tannlegeregninger er noe dritt. Enkelte studentsamskipnader har helsekasse der du kan søke om å få dekket noe av utgiftene. Sjekk det med en gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 11 000 i inntekt fordi jeg jobber ved siden av studiene.

Jeg har 7700 utbetalt fra lånekassa per mnd, resten får jeg utbetalt av jobben.

 

Har skjekket OAS eller hva det heter, og det står at man kan få 200 kr per behandling. Hmmm det var jo ikke så mye. Får man spesialbehahandling(rotfylling, trekking osv) kan man få opptil 3000 kr på ett år i støtte. Men jeg har ikke gjort det. Dette er kun vanlig borring.

 

H.I

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5000 i borring?? må ha borra mer enn en tann da isåfall, tannlegen min tar 900 for rotfylling, syns det hørtes dyrt ut jeg asså..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gud, har du ikke vært hos tannlegen på 5 år eller? Uansett, tenner er viktige og bedre å gjøre det nå enn når de faller fullstendig fra hverandre.

Når samboeren din klikker fordi du bruker penger på utgifter til nødvendig tannhelse ville jeg vurdert hele fyren.

Lenke til kommentar