Gå til innhold

Fins det ingen sparkebukser til babyer lenger?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg tok en tur rund ti dne forskjellige kjedebutikkene i dag og tror jeg fant totalt en god, gammel sparkebukse. Den var det selvfølgelig bilde av hello kitty på.

jeg vil ikke nødvendigvis bare kle opp barna i kjoler og vester fra de er 2 mnd gamle...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

synes også det er lite sparkebukser, du får se på nettet da;)tror ellos har en del...iallefall da min pike var lita:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så noen på H&M idag faktisk; hvite med Panda-motiv. Pleier også å finne en og annen på Cubus og Bogerud Tekstil, men de blir fort utsolgt. Altfor lite sparkebukser å finne nå for tiden ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedebutikkene har dårlig utvalg i sånt. Men barneklesbutikker som ikke er i kjede og babyutstyrsbutikker har gjerne. Er hvertfall der jeg kjøper det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svigermoren til veninna mi hadde fått beskjed i butikken om at sparkebukser ikke var på moten lenger, etterfulgt av at det var jo en stund siden hun hadde baby da hun spurte hvorfor ikke (frekke personen). Jeg har sett en del sparkebukser, både med og uten føtter på Reflex. Koster jo litt mer enn på de vanlige kjedebutikkene, men de finnes hvertfall:)

 

Skjønner ikke hvordan plagg som faktisk er mest praktisk å ha på babyen kan gå av moten og erstattes med tights med blonder på....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har brukt mye "joggebukser" med bred strikk til våre, syns det virker som de buksene har tatt over for sparkebukser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...