Gå til innhold

Mammadalt,15mnd,tid for bhg?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Noen flere som har små som er meget mammadalter? Mini på 15mnd har vært sammens med meg 24/7 siden fødsel,ikke no fri her i gården. Føler at mini er så knyttet til meg,som jeg også forstår. Får mini vondt,hjelper ikke at selv pappa trøster,mini skal kun til mamma. Dere kan gjerne si at det er min egen skyld! Men føler nå at mini trenger å komme seg i bhg,leke med andre barn og utforske den "store" verden. Noen som har hatt samme problemet,og som har noen gode tips og råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

du burde sende ungen i barnehage, men du kan gå gradvis frem før det,.

 

ta deg en shopping tur uten ungen, la ungen være hjemme med far. la han ta seg av ungen litt,. da blir ungen vant til at du ikke alltid er der, og at andre kan trøste,. det er utrolig viktig, har selv to mamma dalt unger.. men jeg tok meg noen turer ut så far skulle få ta seg av ungene litt og,.

 

la far bade ungen, la far mate ungen noen ganger. jeg sier ikke at du ikke skal være rundt ungen for det må du jo, men prøv å la far ta litt mer oppgaver rundt ungen,..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La mannen slippe til og ta deg noen velfortjente turer ut "på frifot". Det er faktisk ganske deilig i blant ;-)

 

dette er et av argumentene for pappaperm. Hadde mannen din hatt perm hadde dere sikkert ikke vært i denne situasjoen nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...