Gå til innhold

Noen med erfaring fra Vistaprint her?


Mrs. Kaizer

Anbefalte innlegg

Jeg bestilte julekort der for snart 14 dager siden og betalte 150 kr ekstra for å få julekorta innen 7 dager og har ennå ikke fått de!! Er det typisk Vistaprint eller har jeg vært uheldig? Egentligt burde jo julekorta vært sendt i dag for å være sikker på at mottaker får de til jul, så mine venner og slektninger får vel julekorta i romjulen...

Neste år skal julekorta bestilles tidlig og hvetrfall ikke fra vistaprint!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er superfornøyd med Vistaprint. Bestilte slik at de skulle komme etter 14 dager men kom lenge før, fin kvalitet på bildene og kortene.

Vet ikke om du var uheldig eller jeg heldig!

Kan du ikke ringe dem eller sende mail, er jo kjipt å sitte å vente sånn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, tenkte å gjøre det i dag, men fikk kalde føtter da jeg fant ut at jeg måtte snakke engelsk.. ikke min sterke side for å si det slik. Tenkte å sende mail, men den måtte også skrives på engelsk ug jeg er virkelig ikke god i engelsk altså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok du har vært uheldig jeg...

 

Bestilte julekortene veldig tidlig i år, opp til tre ukers leveringstid. Fikk mail etter en ukes tid om at bestillingen ble ferdig tidligere enn antatt å at de derfor sendte kortene den og den datoen.

 

Er kjempefornøyd med de, er andre året jeg bruker de nå!

 

Har du ikke fått en bestillingsbekreftelse? Der står det jo datoen julekortene skal sendes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 days ago I placed an order of 40(?) christmas cards and even paid 150 NOK to get them within seven days.

I still haven't received mye order! My order number is: xxxxx

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen erfaring med de selv, men fikk med meg på Facebook i dag ei jeg kjenner som hadde bestilt fotobøker av de for en uke siden; fikk beskjed i dag om at de ikke kan levere de - etter en uke! Og pengene var trukket fra kontoen hennes... Det er drøyt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aldri, aldri mer!!

De kansellerte bestillingen, og dermed måtte vi løpe til Elite foto for å få kort som skulle sendes til utlandet i tide.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte klistremerker derfra.. Var helt greie, men synes ikke det var super kvalitet. De var printet litt skjevt også, så noe av trykket kom ikke med på klistremerkene.. Synes dessuten de er fryktelig masete, får jo mail annenhver dag a la: Du er en av våre mest lojale kunder, blabla, og jeg har bestilt én gang. :P Har aldri bestilt kort og sånt derfra da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg absolutt IKKE fornøyd.. !

Kommer aldri til å bruke de igjen.. Jeg fikk ikke kortene før etter 1 mnd . Masse feil på kortene og ikke har de norsk kundeservice engang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ikke fornøyd med de. Bestilte takke kort derfra og var kjempe dårlig kvalitet. Var flere av kortene som hadde revnet i bretten og sånn. Dyrt er det også siden man må betalte toll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk de i dag, en uke for sent og måtte betale toll på 165 kr. Drittplass, første og siste gang jeg bestiller der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte fra Vistaprint til jul i år.

Korta ble bra, men klistermerkene ble skikkelig dårlige, som en nevner over her, så kommer ikke alt med, fordi de er kuttet helt feil.

Så hadde jeg ikke fått med meg at vi måtte betale mva og toll. Står det noen plass?

Jeg hadde spm ang min bestilling, jeg skrev en utfyllende mail til dem, 1 uke (!!!) etterpå mottok jeg en mail:

"We have received your request for assistance. In order to better serve you, we will need some additional information.

 

If you would provide the following details, we will research your inquiry and respond as soon as possible.

XX LIST OF INFORMATION NEEDED XX "

 

Det var ingen liste, så jeg ga opp hele greia!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er heller ikke fornøyd.

Jeg bestilte med 14 dg levering, de kom etter 17 dager. Og kortene var i papp, jeg trodde de var i vanlig bildekvalitet. Og bildet var litt uklart, og teksten mye mindre enn det så ut på forhåndsvisningen.

 

Lagde også fotokalendere der, de var jeg fornøyd med da.

Men, jeg hadde heller ikke fått med meg at det var utenlandsk nettside, i og med at adr var vistaprint.no, og det fikk jeg heller ikke opp før jeg hadde kommet til slutten av bestillingen, da etter å ha brukt flere timer til laging av de fotokalenderne. Så jeg måtte betale 217 kr i fortolling.

 

Greit nok at de var billige, men julekort er noe du liksom skal bli fornøyd med i og med at det er barna dine det er bilde av, så aldri mer Vistaprint for min del, da betaler jeg heller litt mer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk kortene etter ca 8 dager, og de var fine - men syns det er veldig utydelig at det er et utenladsk firma, og at varene må fortolles. Dessuten - når bestillingen er sendt kan den ikke endres, hvilket var veldig dumt for meg som ved et uhell slettet teksten som skulle stått på kortet:(

Liker heller ikke at inboxen min pjåtes full av reklame.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har alltid bestilt fra vistaprint , jul , dåp , inbydelser takkekort osv osv.

har vert kjemmpe fornøyd ..

Men denne gangen her har jeg vert like uheldig som deg..

Bestillte også ekspresslevering , da jeg var lovlig sent ute..

Skulle vert her forige mandag.

fredag ringte jeg di ( har kun amerikansk suport på tlf da,... ) og di krediterte meg hele bestillingen , og kortene kom faktisk fram til postkontoret vårt i går..

 

Veldig fornøyd meg kortene da :)

 

Men det blir dårlig med julekort på besteforeldre som bor langt unna i år... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte kalender fra Vistaprint, og er ikke fornøyd! Betalte ekstra for at den skulle komme innen 7 dager, men tok 12 eller 13 dager. Jeg synes kvaliteten på bildene var elendig i tillegg.. Jeg bestilte collagekalender, og på de sidene jeg har flere bilder, er de kornete og uklare. På en side hadde jeg et nærbilde av sønnen min. Han så rett og slett syk ut på bildet. Rødflekkete og hvit om hverandre..

 

Det var i alle fall siste gang jeg bestilte fra Vistaprint, i hvert fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...