Gå til innhold

Når butikkansatte behandler kundene (deg eller andre) dårlig...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Går du tilbake til den butikken da? Ikke jeg. Jeg reiser faktisk 1.5 time til neste by for å handle barneting, fordi eieren av butikken her i byen var frekk mot oss. Dermed har de tapt over 30000 på det.

 

Dropper også en restaurant som behandlet oss dårlig, og en liten kafe som behandlet en gammel dame dårlig så jeg så det.

 

Service er faktisk viktig! Om det ikke er spor av folkeskikk, tør jeg ikke stole på andre ting heller. Vasker en frekk servitør hendene sine? Vil en eier av en forretning takle en reklamasjonssak bra, om hun er frekk mot noen som bare kommer med en normal forespørsel?

 

Jeg forventer faktisk normal folkeskikk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg boikotter også butikker og restauranter med elendig service. Alltid! En gang ble jeg nesten kjørt ned av en pizzabil, da boikottet jeg dem også! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gir beskjed til daglig leder / eier om den dårlige servicen og gir stedet en sjanse til. Er det fortsatt like dårlig så handler jeg andre steder.

 

Jeg er også påpasselig med å si fra når jeg får service utover det man normalt man forvente seg.

Gir man ris må man også gi ros til de som fortjener det:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var rart å lese dette for jeg kom nå akkurat inn etter en handletur der jeg syns den butikkansatte var frekk.

 

Jeg har tenkt å ta det opp med butikkeieren.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting er om det er en kjip ansatt. En annen ting om den frekke var eieren selv. Men er det en servitør, tør jeg rett og slett ikke klage på personen. Da kommer jeg heller bare ikke tilbake dit. Jeg har nemlig jobbet på restaurant og har sett ting jeg ikke vil skal skje med meg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, fantastisk Adele! Lo godt når jeg leste at du boikotter en pizzakjede fordi du nesten ble kjørt ned av dem:) Har nemlig tenkt tanken selv... *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har jobbet i butikk selv og vet hvordan kunder skal behandles, og mener jeg selv var på topp på kundeservice (i tillegg til å få skryt fra kunder ;D)

jeg forventer faktisk å få et smil og få ordentlige svar (ikke noe jeg vet ikke her i gården :P) i tillegg til at de er litt fleksible, ofte i spørsmål om bytting relkamasjon ol.

 

jeg boikotter butikker, eller enkeltansatte hvis jeg liker butikken generelt men ikke en eller fler ansatte :P

 

blir jeg møtt med surfjes og dårlig behandlig så kan du gi deg faen på at du får et surt fjes tilbake.

 

og jeg krever i tillegg å bli møtt med et smil, og gjerne et hei om mulig og at de sier ha det bra.

 

kundebehandlig er alfa omega (eller noe sånt)

 

har bla. boikottet name it etter at jeg var å handlet dress og lignende til b.hage start, der det viste seg at noen av klærne var ubrukelig. og ikke faen om at jeg kunne få tilgodelapp på deler av kjøpet da jeg syntes at utvalget i guttens str var helt grusomt. og kjærringa som jobbet der var sur som en sitron.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2256; mener du at butikken burde gi deg en tilgodelapp på klærne barnet ditt allerede hadde brukt? eller ble klærne raskt ødelagte sånn at det var snakk om en reklamasjon???

 

Syns forresten at klærne til name it har ræva kvalitet. De påstår også at de er "romslige" i størrelsen og det stemmer ivertfall ikke. Syns heller at de er små i str...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neinei, var selvsagt ubrukt. (ser jeg burde skrevet det :P) prøvde like før b.hagestart inne hjemme, men stiv og ekkel til gutten ;)

 

synes ofte klærne ser store ut i butikk, men så kommer man hjem og vasker det så er det jo kjempesmått!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skulle kjøpe en barnevogn, og hadde tatt mål av bagasjerommet for å være sikker på at vi kjøpte en som passet inn der. Regnet med å bruke i alle fall 10.000, for små vogner er ofte dyre om de skal være i god kvalitet.

Så kommer vi til butikken, og forklarer målene vi må holde oss innenfor, men at vi ellers er åpen for alle merker. Da sier selgeren: Så små vogner finnes ikke. Dere må kjøpe større bil. Så snur hun seg utrolig nok og går vekk.

 

Vi visste jo at det fantes mange valg, for vi hadde jo undersøkt det på forhand. Vi snakker størelse ABC cobra, Brio Go, Bugaboo camelion osv... rellativt vanlig at en foretning har eller kan bestille en av de aktuelle merkene, eller noe tilsvarende. Men ikke der nei...

 

Vi handlet et annet sted, og anbefaler alle vi kjenner å ikke dra dit på grunn av dårlig service og frekkt personale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var i flere blomsterforretninger, hadde bestemt meg for hvilken blomsterbukett jeg ville gå for, og priser. Kom til en, hun begynte omtrent å krangle med meg, fordi en slik bukett jeg ville ha ikke ville se bra ut! MÅTTE være en dråpeformet bukett, ellers ble det stygt! Også kostet den jo 1000 kr + mer..

 

Gikk til en annen, og ble kjempefornøyd!

 

Gikk aldri til den butikken igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har opplevet mye ekstremt dårlig kundebehandling på Barnas Hus i Tønsberg. Har skrevet brev til ledelsen og handler ikke der mer nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gidder ikke å handle på steder der jeg blir behandlet dårlig. Ved ett tilfelle ringte jeg sjefen for butikken og klagde, fordi det var ganske ekstremt det som skjedde, men som regel bare unngår jeg å handle der jeg vet det jobber folk som ikke oppfører seg skikkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle farve øyenbryn hos frisør og da frisøren skulle stenge rett etter, ville hun sende meg ut i byen med farvestoffet klæsjet ut over halve panna, med beskjed om at så tynne og lyse bryn som jeg hadde måtte jeg gå med farven slik i minst en time. Jeg fikk angst og forlangte å få det fjernet, selv om hun sa det da ikke ville ha noen virkning. Det hadde det heller ikke. Jeg kunne jo ikke gå i byen eller ta bussen seende slik ut. Kranglet meg til å få pengene tilbake, og få fjernet farvestoffet som bare hadde satt på i 15 minutter. Sannelig forlangte frisøren å BLEIKE brynene mine, så de ble enda lysere enn før jeg kom inn dit. Fordi jeg ba om pengene tilbake altså... men det var jo ingen farge der da hun tok det vekk. Og da hadde jeg tross alt betalt hele 300kr.

 

Går ALDRI dit igjen! Aldri i mitt liv!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg boikotter en farvehandel fordi de to ansatte lot meg stå og vente i en evighet ved disken, og ikke engang gav meg et nikk. Det skal ikke mer til. Jeg gikk tilslutt. De så meg begge to. Jeg vet ikke hvor lenge de trodde jeg kom til å vente...

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var så dum å kjøpe et par barnestøvler på salg på Økonomisko.

 

Det viste seg at støvelskaftet var for smalt til at en fot kunne komme nedi! Støvelen var rett og slett ubrukelig. Jeg hadde fått nedi et vaskeskaft kanskje, men ikke en fot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...