Gå til innhold

Gjett hvem som ble gravid etter one night stand :(


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Uff, tok testen i dag. Lilligutt skal bli storebror, men pappan er det ingens om vet hvem er. Var på byn i Oslo og hadde meg med en fremmed på et hotell, vet han heter Lars, det er alt jeg vet :( Tragisk,føler meg litt rådvill nå. Noen som har noen trøstende ord?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde aldri i livet beholdt en unge jeg ikke vistte hvem var faren til. Synes det er nasty!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville nå vært mer engstelig for å få HIV og andre kjønnsykdommer enn en baby, jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ikke hør på disse kjerringene.. Det kan skje hvem som helst, er man full gjør man ting man angrer på.. Tenk nøye igjennom om du vil klare dette :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pust, HI. Dette går bra.

 

Jeg går ut ifra at du ikke skal ta abort, ettersom du sier at sønnen din skal bli storebror? Det første du må gjøre da er å finne ut hvem denne Lars er. Du kan jo gå igjennom hver eneste Lars på Facebook, f.eks.

 

Så tar du det derfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff. Ikke grei situasjon.

Du står nå forran et meget viktig valg. Men jeg er sikker på at det ordner seg til slutt likevel.

Klem til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hvor denne lars er fra da? Var han fra Oslo eller et annet sted i landet..?? Var han gift, hadde han dame...

 

Hvordan så han ut. Noen venner av deg så muligens vet hvem han var eller noen venner som var med deg på byn den kveld som kan ha noe nytting info...??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke det er riktig og ta abort når jeg har utdannelse, jobb, leilighet osv. Hadde jeg hatt en mann så hadde det ikke vært så dumt med et barn til. Og jeg hadde en SA for noen år siden, og det sitter i meg enda. Så abort er ikke et alternativ.

 

Stakkars fyr, sende han en melding på facebook hvor det står gratulerer lissom? Men han må jo nesten få vite om det også. Huff. Orker ikke tenke på han akkurat i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel var han? Hvilket utested? Var han fra Oslo? Hvis han betalte hotellrommet kan kanskje hotellet hjelpe deg?

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sa han var singel, bodde i Oslo, men kom fra Telemark. Hele jentegjengen er fra Kristiansand så kjenner egentlig ingen i Oslo i det hele tatt. Jeg husker hvordan han ser ut, så jeg kjenner han igjen hvis han har et tydelig facebook bilde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du klarer deg fint uten bf, selv om det kan bli litt vanskelig å fortelle barnet når h*n blir større at du ikke vet hvem faren hans er. Uansett fortjener babyen livets rett :-) Og bf fortjener å vite det han også, så håper du klarer å spore ham opp! Lykke til med alt! (Ting vil se lysere ut etterhvert)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God ide å ta kontakt med hotellet- kanskje de kan gi deg navnet på fyren.

Gratulerer- synes du gjør det riktige! Helt sikker på at den ungen heller vil leve uten en far enn å ikke leve hvis hun fikk velge (hvis det er slik det blir)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker kun på seg selv hvis hun skal beholde??? Hva er det for en tanke?? Mange barn vokser opp uten en pappa og de klarer seg helt fint. Hvem vet hi..kanskje hvis du finner ut hvem denne mannen er og dere møtes kanskje finner dere tonen. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barn?

 

Er jo kun et par celler!!!!!!!!!!!

 

Ja, ego. Lar ikke pappaen ha et ord med i laget, kan ha fått HIV osv osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var mitt hotellrom, vi tok en liten ferie i Oslo fordi vi var lei Kristiansand =/

 

Jeg er kanskje egoistisk, men jeg syns det er litt egoistisk og ta abort på grunn av mine egne dumheter også. Han virka som en normal oppegående fyr, men vi snakka selvfølgelig ikke om familie og fremtid den kvelden. Om jeg klarer og finne han, så skal jeg si at han kan få fram til termin og bestemme seg på om han er usikker. Og hvis ikke han vil ta noen del, så er det greit.

 

Har 3 brødre som jeg har mye kontakt med så jeg tror h*n kan få noen mannlige rollemodeller der. Men jeg ser jo hvordan sønnen min forguder faren sin og gleder seg hver gang det bf sin helg. Så jeg syns det er veldig trist om dette barnet ikke skal få samme gleden. Når vi gikk fra hverandre var jeg aldri redd for at sønnen min ikke skulle få ha faren sin, ettersom han er flott pappa som gjør altfor gutten sin. Jeg aner jo ikke hva jeg har i vente nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...