Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online

I'm the son of a bitch and Edgar Allan Poe.

• Logg inn for å svare
59 svar til dette emnet

#41 Gjest_sug lut_*

Gjest_sug lut_*
  • Gjest

Skrevet 06 juni 2010 - 17:19

Jeg har heldigvis en minsteunge som ennå lever godt med at muttern synger, så i dag har hun og jeg gaula "Boulevard of broken dreams" og "American Idiot" i bilen, men hun har ikke sansen for "Good Riddance" (genfeil? pappas dummegen?) så da må jeg påberope meg mammaprivilegiet og synge den aleine.

Annonsebilag
Annonsebilag

#42 tante grusom master of law

tante grusom master of law

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 326 Innlegg:

Skrevet 06 juni 2010 - 18:05

Jeg har fortsatt min Dookie-CD som jeg kjøpte anno 1995. Den er spillbar også, og tagget med "I love Billie Joe". Fantastisk! Må si at den er favoritten, men elsker alt uansett. Gutten min ber meg pent om å slutte å synge, hehe. "Ikke syyyyng, mamma". Jeg tar det som ett godt tegn, han har tydligvis ikke arvet min tonedøvhet. Og ja, det må være en slags genfeil om man ikke liker samtlige av GDs sanger!

#43 Gjest_sug lut_*

Gjest_sug lut_*
  • Gjest

Skrevet 06 juni 2010 - 21:38

Rispeck. Sånt er gull. Altså å ha alt det gamle fortsatt, ikke skrape det for mp3 og andre dumme dumme ting. (Hilsen hun som har lp-plater og platespiller.) Hva synes du om den nye, When it's time to say I love you?

#44 Gjest_sug lut_*

Gjest_sug lut_*
  • Gjest

Skrevet 07 juni 2010 - 06:38

Forresten, vil du ha litt 1996 BJ til morgenkaffen? Det finnes verre måter å starte dagen på...

#45 tante grusom master of law

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 326 Innlegg:

Skrevet 07 juni 2010 - 15:14

Aaaaahhhhh! Det ble til ettermiddagskaffen, men fy fader altså. Hvis vi slår våre kloke hoder sammen, kanskje vi kan finne ut en måte å få tak i han på. Så kan vi ha han på deling en uke av gangen?

#46 Gjest_sug lut_*

Gjest_sug lut_*
  • Gjest

Skrevet 07 juni 2010 - 15:30

Det er jeg helt for. Da kan jeg ha James Hetfield de andre ukene. Ahhh for et liv.

#47 tante grusom master of law

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 326 Innlegg:

Skrevet 08 juni 2010 - 19:54

Nå har jeg tenkt og tenkt, men allt jeg kommer på innebærer minst syv lovbrudd. Trenger overbevisning for att min juridiske karriære er ett litet offer for BJ.

#48 Gjest_sug lut_*

Gjest_sug lut_*
  • Gjest

Skrevet 08 juni 2010 - 20:15

http://www.atlantasr...Billy Joe 1.jpg http://www.theage.co...__300x435,0.jpg http://userserve-ak....e Armstrong.jpg Overbevist? Hvis ikke, gå opp igjen til siste linken (Novocain) over her, og se fra start til 0.20. Er noen av lovbruddene morsommere enn andre? Da kan vi ta dem først.

#49 tante grusom master of law

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 326 Innlegg:

Skrevet 08 juni 2010 - 20:21

ææææ. Sikle sikle sikle. Hjernen er herved skrudd av. Hm, hvilke lovbrudd er morsomme tro? Tror nok vi må ta litt praktiske hensyn først. For eksmpel falske pass og undercoverklær. Kjekt å kunne stikke av hvis alt skulle gå galt. Og så trenger vi penger, massa penger.

#50 Gjest_sug lut_*

Gjest_sug lut_*
  • Gjest

Skrevet 08 juni 2010 - 20:33

Jeg tror bigami er gøy. Og kan jeg få ny mage sammen med undercoverklærne? Han har jo penger, det ordner seg.

#51 Gjest_sug lut_*

Gjest_sug lut_*
  • Gjest

Skrevet 08 juni 2010 - 20:34

Altså, de øynene på den nederste linken? De er et argument man ikke kan avvise.

#52 tante grusom master of law

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 326 Innlegg:

Skrevet 08 juni 2010 - 20:40

Det er det beste bildet av ham som jeg har sett. Tror du må slutte å legge ut bilder av ham, nesten sånn att jeg tisser i buksa av iver nå, hehe. Så klart du får ny mage. Her skal ikke spares på noe. Jeg skal skaffe nytt hår og ny hofte. Må jo være fresk til diverse aktiviteter. Kan jeg få ha ham i jula i år, så får du ham til påsken?

#53 Gjest_sug lut_*

Gjest_sug lut_*
  • Gjest

Skrevet 08 juni 2010 - 20:42

Den er god. Da skal jeg bare ordne det med mannen som dukker opp på nrk1 kl 2230, så jeg får ham til jul i stedet. Gjerne uinnpakket.

#54 Gjest_sug lut_*

Gjest_sug lut_*
  • Gjest

Skrevet 10 juni 2010 - 13:39

Tante grusom, deilig og full.

#55 Gjest_sug lut_*

Gjest_sug lut_*
  • Gjest

Skrevet 20 februar 2012 - 16:17

Jeg er et fritt menneske i et fritt land og pusher denne skamløst og utelukkende egoistisk for kjapp tilgang på linker når jeg trenger det bare fordi jeg kan.

#56 Rosepus™

Rosepus™

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 394 Innlegg:

Skrevet 20 februar 2012 - 16:30

Vet du...nå var du slem...Jeg leste første innlegget...begynte å glede meg...så synes jeg det var rart jeg ikke hadde fått med meg at de skulle til Norge...Så, Så JEG DATOEN!!

:-/

Men var der da, så skal vel egentlig ikke klage...
"Yesterday is history, tomorrow is a mystery. Today is a gift - that is why it is called the present."

#57 Gjest_sug lut_*

Gjest_sug lut_*
  • Gjest

Skrevet 20 februar 2012 - 16:33

Vet du...nå var du slem...Jeg leste første innlegget...begynte å glede meg...så synes jeg det var rart jeg ikke hadde fått med meg at de skulle til Norge...Så, Så JEG DATOEN!!

:-/

Men var der da, så skal vel egentlig ikke klage...

Huff, det slo meg også i ettertid - at dette er luremus....

#58 Rosepus™

Rosepus™

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 394 Innlegg:

Skrevet 20 februar 2012 - 16:34

ja, luremus big time!
"Yesterday is history, tomorrow is a mystery. Today is a gift - that is why it is called the present."

#59 Gjest_Tullmusa83_*

Gjest_Tullmusa83_*
  • Gjest

Skrevet 20 februar 2012 - 16:38

Funker høyde og bredeskuldre på konsert. I yngre dager costa jeg på å være liten og veik skuldra bare å stille seg et par reker fra bakkers slik at man fikk trykket mot ryggen. På et par låter var man dyttet helt frem og det uten stygge blikk da folk så jo at det var jo ikke lille meg som pressa

#60 Gjest_sug lut_*

Gjest_sug lut_*
  • Gjest

Skrevet 06 januar 2013 - 11:44

Tante Grusom, det er håp om nye sånne øyeblikk som i tråden her, mannen er ute av rehab og på turne igjen i mars... http://www.rollingst...-march-20121231