Gå til innhold

Fremtiden barnehage, Søreide


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg hadde mine barn i fremtiden barnehage, men tok de ut. Har desverre ingen god erfaring med denne barnehagen.Jeg har snakket med mange som har hatt ungene sine der, de fleste byttet etter et år, pga misnøye med de ansatte og ledelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Fortsetter under...

Vi har to barn i denne barnehagen og er kjempe fornøyd. Eldstemann har gått der i over to år. Ble tildelt plass der da vi ikke kom inn i barnehagen i nabolaget. Vi var skeptisk i begynnelsen grunnet den negative omtalen. Men den stemmer virkelig ikke. Hyggelig personell som virkelig ser ungene, også på småbarnsavdelingen. Vi har god kontakt med alle de voksne, også de på andre grupper enn der våres barn går. Det er alltid detaljerte tilbakemeldinger å få på hva barnet har gjort og opplevd iløpet av dagen. De har mye spennende aktiviteter, er mye ute, går på tur i nærområdet (også de aller minste). Nå har de nettopp pusset opp uteområdet og det er blitt kjempe fint. Vi har nå takket nei til tilbud i barnehage nærmere hjemmet grunnet at ungene trives så godt i Fremtiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...