Gå til innhold

Hvorfor drasse med seg babyer på Treungfestivalen


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Blir helt matt jeg

Sto i vg igår at de hadde bleiestasjon der og mødre sto i kø for å skifte bleie blandt ølflasker og fulle folk

Moren som ble intervjuet sa at selv om hun var blitt småbarnsmor så skulle ikke hun gå glipp noen festival

Da burde hun kanskje vurdre å la være å få barn da visst hun ikke klarer å ofre friheten sin mer etter hun har blitt mor

Egoistisk

Kunne aldri falt meg inn å ta med min baby på slike festivaler,denne babyen får ikke noe glede av den festivalen tvert imot

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns ikke små babayer er så farlig å ha med seg på festival - så lenge de blir beskyttet mot høy musikk. De er for små til å skjønne forskjell på fulle og ikke fulle folk og hva som skjer i det hele tatt. Syns det er værre at folk tar med seg små barn på slike festivaler (3år og oppover). For de kan det nok fortere oppleves som en ekkel situasjon - i allefall hvis de støter på de rette folka!

Men hver sin smak - jeg er inget festivalmenneske selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En 8 mnd gml baby? HALLO

Nei det er vel heller synd på dine unger tenker jeg,stakkars babyen min som ikke får oppleve det der herregud ja stakkars he he

lite oppi andreatasje hos deg tydligvis

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barn på 8 mnd kan også ha kjempepositive opplevelser tilknyttet rytme og musikk, du burde prøve:-)!

Hvorfor være så fordømmende når du tydeligvis aldri har prøvd selv? Dy høres litt kjedelig ut egentlig.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel er du egentlig oslomor?

Det er mye annet og ta babyer og unger med på enn festivaler som er lagt opp til voksne,har vært på festivaler ja ikke noen plass for barn

kunne aldri falt meg inn men hadde det vært en barnefestival da snakker vi om noe helt annet,det kan ikke sammenlignes.

Nei vi har tydlig komt inn i jeg tenker bare på meg selv generasjonern og jeg skal ha med meg alt mitt barn skal ikke hindre meg i noenting

fysj

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg aner ikke hva greia til Treungfestivalen er, men VG skrev i hvert fall om bleieskiftstasjonen på Øyafestivalen i går. Dette er helt klart en barnevennlig festival, og jeg ser ingen problemer med å ta med seg verken babyer eller eldre barn dit.

 

Så lenge det ikke er til skade for ungen, ser jeg ingen grunn til at foreldre skal begrense livsførselen sin etter å ha fått barn. Det virker temmelig meningsløst å skulle leve på en spesifikk måte ut fra en forestilling om hva som "passer seg."

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skulle vi leve med begrenset livsfølelse pga man måtte velge bort festivaler og slikt var det så forferdelig for deg å bli mamma siden du kan skrive noe så tåpeligt?

Nei hva skal dere med barn,det kunne jo hende dere fikk begrenset livsfølelse av det fy flate for en egoistisk tankegang

Slike som deg burde vært sterilisert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke det er så ille. Så lenge foreldrene er edrue. Og man kan faktisk beskytte små barneører mot høy musikk. finnes jo sånne øresett for barn. (ikke propper, men sånne hørselsvern laget for barn, kids greyole)

 

Og de ser ikke flaksene og slikt.

 

Verre med eldre barn som 3+ ja..

 

Var på hove festivalen ifjor, der var det en 6åring og en 8åring som løp rundt på kvelden.. de samlet inn kopper og begre mens foreldrene var på konsert. (de fikk visst pantepenger for begrene så sånn sett var dte sikkert fint for de) men syns det er verre en babyer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være hun ikke hadde barnevakt.

 

Kan da dra på festival med barn. Så lenge det ikke er problem for henne å ha med barnet så skjønner jeg ikke hvorfor du syns det er egoistisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja hun kunne vel gått glipp av noe selv om hun ikke har barnevakt,man må ofre seg litt for friheten når man velger å få barn,er dere så livredde for å ikke få med dere alt pga at dere har fått barn skjønner ikke jeg hvorfor dere tenkte tanken på å få barn engang er barn bare status for dere eller.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...