Gå til innhold

Desember: Martin har blitt et mareritt å legge...


Lykke ♥gutt05 & jente08♥

Anbefalte innlegg

Om det er fordi lillesøster ikke legger seg før han eller om det er fordi han sover på dagtid, er vi ikke sikker på... Men holder nå på med å avvenne han med sovingen på dagtid, men det er ikke så lett når han plutselig har sovnet..:) Men da er det maks 30 min. Får prøve å legge minstejenta først et par kvelder, og se om det hjelper, for slik som det er nå, må vi enten sitte inne med han til han sovner (da tar det 10 min), eller følge han inn igjen 100 ganger (ikke uvanlig å holde på i 1,5 timer) *sukk* Også storegutten vår som alltid har vært så flink til å legge seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Hei.

Mia ble kjempe flink til å legge seg etter at vi begynte med belønningssystem. Nå legger vi ho, synger 2 sanger, sier godnatt og går ut av rommet hennes.

Ho fikk klistremerker i ei bok når ho var flink, og når ho hadde fått 10 stk fikk ho en liten gave som feks fargeblyanter. Så har ho sluttet å sove på dagen. Men hvis ho sovner, så får ho sove i maks 20 min, ellers er det umulig å få lagt ho på kvelden. Ho har ikke brydd seg noe om at lillesøster er våken og at ho selv må sove.

 

Lykke til, det ordner seg til slutt =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...