Gå til innhold

Tips til leker i bryllupet?


lille2

Anbefalte innlegg

Noen som skal ha leker i bryllupet. Vi tenkte kanskje på å ha noe etter middagen for å binde folkene litt sammen liksom. Tips til noen leker som kan passe i bryllupet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fant denne på nettet, og tenkte kanskje den kunne være morsom.

 

Er en lek for brudeparet.

Brudeparet sitter med ryggen mot hverandre, og skal ha en sko i hver hånd; en av brudens sko og en av brudgommens. Så skal en tredje person stille bestemte spm. til brudeparet, hvor svarene alltid er navnene deres. Paret skal da vifte med skoen til den "skyldige". Poenget er at man får se hvor samkjørte paret er. De fleste spørsmålene bør skreddersys til hvert par, men er av typen:

1. Hvem bærer ut søpla?

2. Hvem husker/glemmer merkedager?

3. Hvem er den flinkeste kokken?

4. Hvem tok initiativet til første daten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes ut som en morsom lek egentlig. Det var et godt alternativ. Fikk også tips av en venninne om en lek lagt opp som spørrkonkurranse om brudeparet da brudens gjester konkurrerer mot brudgommens gjester.

 

Men jeg trenger flere tips, så kom med flere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er en til :)

 

Ser du den:

Send tre damer og tre herrer på gangen. Gjerne de litt eldre. Du setter opp to stoler på golvet med fronten mot hverandre. Første herre kommer inn til deg. Han setter seg på en stol. Du sitter rett i mot. Flytt deg demonstrativt nærmere, slik at hans bein kommer litt mellom dine. Det skal være litt intimt. La gjesten få beskjed om at regelen for leken er at han kun kan svare JA.

 

Du spør: - vet du hva jeg kan gjøre med denne? (du viser hånden din).

Gjesten svarer: Ja

Du spør: - vet du hva jeg kan gjøre med den?

Gjesten svarer: Ja

Du spør: Får jeg lov?

Gjesten blir usikker, men svarer Ja!

Du tar nå hånden din og klapper vedkommende ømt på kinnet.

 

Du spør: - vet du hva jeg kan gjøre med dette? (Du peker på kinnet ditt.)

Gjesten svarer: Ja

Du spør: - vet du hva jeg kan gjøre med det?

Gjesten svarer: Ja

Du spør: Får jeg lov?

Gjesten blir usikker, men svarer Ja!

Du tar nå å gir gjesten en god klem.

 

Du spør: - vet du hva jeg kan gjøre med denne? (Du peker på munnen din.)

Gjesten svarer: Ja (ler sannsynligvis flaut)

Du spør: - vet du hva jeg kan gjøre med det? (mer latter - snart hysterisk???)

Gjesten svarer: Ja

Du spør: Får jeg lov? (her protesterer noen, ler, publikum ler)

Gjesten blir usikker, men svarer Ja!

Du tar nå å bøyer deg sakte og sensuelt helt nær munnen til gjesten, og ...spiller på din egen slurve!

 

Nå gjentas dette med herren som sjef og en ny kvinnelig hovedrolleinnehaver i gjestestolen. du står bak den nye gjesten og hjelper forrige offer med å gjennomføre leken med den nye.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisøren

Tre menn går ut på gangen.

En pen ung dame i forsamlingen plukkes ut til å være frisør.

Denne damen inviterer så en mann inn - værsågod sitt i stolen. Hun tar bind foran øynene til mannen.

"Jeg skal nå klippe deg litt, er du flink og sitter i ro, skal du få en fin belønning etterpå."

Kvinnen tar nå en saks og later som hun stuller og steller med håret. Når hun liksom er ferdig skryter hun og sier at mannen fortjener en belønning.

 

-På sokkelesten sniker nå konen til mannen i stolen seg frem og gir mannen et saftig godt kyss.

Reaksjonene lar ikke vente på seg........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

hei hei..var i bryllup de de hadde faktisk ett bord med 10 skjeer på, 11 stk ble plukket til å være med, musikken spilte og første mann til skjeen( samme som stol leken men litt mindre bråk) endte med at vinneren må gi brudeparet blomster hver bryllupsdag resten av livet hehe..litt morro....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var i bryllup i fjor sommer, og da va jeg og samboeren med på denne : ( Og vant!)

 

3 par stiller seg bak et bord

De tar de hendene som er nærmest hverandre, altså hold rundt livet på hverandre, så du har høyre arm ledig og han venste.

På bordet ligger det en fyrstikkeske som er teipet sammen. ( Altså over "skuffen" på esken).

Den skal dere få opp ( dette er samarbeid altså! :)

Oppi esken ligger det en fyrstikk, og den skal dere tenne på et telys med. det er ikke lett altså!

 

Vinneren får en liten premie . Vi fikk tur til Sverige :) Fikk vært på harry-tur å smugla litt. Hehe...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...