Gå til innhold

Hvor mange her har brukt morsmelk i vafler, kaker og annet bakverk? U/T


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mulig jeg er rar, men det synes jeg høres sært ut. Om jeg skulle bort og ble servert vaffler med morsmelk... eh.

 

U/T betyr enten utenfor tema eller uten tekst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kuttet ut vanlig melk og bruker mm i ALT. Pumper hver time for å ha nok melk til pannekakene! Sparer penger og mister kg! HELT PERFEKT! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg var på besøk hos noen og fikk høre at jeg hadde spist kake med morsmelk i hadde jeg blitt FORBANNA!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen mener at kaker og lignende blir søtere og får en bedre smak med morsmelk. Har hørt at det er flere som har skvetta litt oppi vaffelrøra og slikt....

u/t betyr uten tekst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg brukte MME, ikke MM i sausen min i dag orket ikke reise på Shell å kjøpe melk... Gikk bra det....

 

Men MM syns jeg rett og slett hadde vært ekkelt.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker det. Blir helt fantastisk smak på kaker.

Har gjort det i de fleste kaker jeg har bakt til barnebursdager. Ingen som har klagd.

Snarere tvert imot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsmelk er for babyer!!! Håper dette er bare tulleinnlegg, for det er faderullanmeg direkte KVALMT hvis noen seriøst gjør dette. Herregud!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ehm... virus (bla. HIV) smitter gjennom morsmelk. Jeg hadde nok lett etter nærmeste toalett om jeg hadde fått vite at jeg hadde spist mat laget av morsmelk, stekt eller ikke. Noen sier melk er for kalver, morsmelk er i allefall for babyen, og kun for den spør dere meg...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er en ekkel ting å gjøre! Jeg har smakt på min egen morsmelk i små mengder, både for å sjekke om den er ok å gi mini og for å smake hvordan grøten jeg har gitt han med mm i faktisk smaker, så det er ikke det å få i seg mm i seg selv som er ekkelt, men skjønner ikke poenget med å gjøre det. Hvis man ønsker å lage kake til seg selv med det, så gjerne for meg, men å bruke det og servere andre er utrolig sært. Har hørt om noen som har servert vaffler med mm i forbindelse med kvinnedagen og etter at folk har spist sagt at den er laget med morsmelk og det er direkte frekt å servere noe sånn uten å la folk velge selv! Håper ikke dette er noen som er vanlig å gjøre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei fysj og fei så vemmeligt!

Hadde rett og slett blitt kvalm og følt det var skikkelig ubehagelig!

Ville ikke spist hos den som serverte meg det igjen nei..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror dette bare er et tulleinnlegg......

 

Selv ville jeg ALDRI brukt hverken MME eller MM til noe annet enn mat til babyen ( og mm i nesen/øynene til babyen for å bli kvitt tett nese/ øyekatarr) Thats it!

Hadde blitt både sint og fornærmet av å bli servert MM/MME ..... det passer seg ikke å gjøre sånt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har hørt om noen som gjør det. Synes det er litt ekkelt, selv om ikke MM er ekkelt. Men jeg har ikke lyst til å smake på andres melk. Lagde grøt til sønnen min med MM og en annen skulle mate han. Hun prøvdesmakte på hånda si. Jeg synes til og med det var ekkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei faktisk ikke. En mor serverte boller laget på MM i en barnedåp eller navnfest...jeg var ikke der, bare hørte om det. Hun spurte om bollene var gode, ja! sa alle og da fortalte hun sin hemmelighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt folk bruke opp resten av mme, men mm... Æsja.. ville ikke spist noe som var laget av min mm engang... *kvalm*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

æsj! kunne aldri falt meg inn. har vi ikke melk så løper vi på butikken... eller dropper det vi evt skal lage med melk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...